Europa super show: Män

Home Forums Tävlingar och Events Europa super show: Män

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author

börjar en tråd med männen inför europa!
    Här är några sjuka bilder på quincy taylor som många tippar om kommer o vinna iår!
    Han är riktigt bra för sin höjd!
    Han var rikigt bra förra året på samma tävling

Exakt vad är bra med hans fysik?

Tycker han är mycket bra ifrån sidan p bakifrån! Men alla har ju sina åsikter

Jay wrote:
    Exakt vad är bra med hans fysik?

Även jag ställer mig frågande.
    Helheten är verkligen inget att hurra för.

han har gjort bra förbättringar på benen och även blivit mycket större overall, grym vidd på sin latspread… mycket muskler där.. :up:

nån aning om hans vikt? vet att han e lång

Han har absolut inget med top 5 o göra! bara 3 veckor kvar till tävlingen o hans form är inte direkt bra
    Men jag tippar Will harris tar hem de i år!

Martin.P wrote:
    Han har absolut inget med top 5 o göra! bara 3 veckor kvar till tävlingen o hans form är inte direkt bra
    Men jag tippar Will harris tar hem de i år!

tippar oxå på Will Harris..

3 weeks out

en till på QT 3,5 weeks out

quincy taylor är riktikgt bra när han är i toppform och har absolut i top 5 o göra när han är 100%
    här är lite bilder ifrån förra året:P Snus torr o hård

man vet aldrig så…men jag tror han är i top 3 beror på vilka som ska vara me! Någon som vet vem som ska vara med me!

Quincy Taylor väger, mäter sig, visar formen och ger några sköna kommentarer

[http://www.bodybuilding.com/fun/2007npcla.htm]

Han är ju stor som ett hus. 334 pounds säger han på filmen. Mycket oavsett hur lång han är. På bilderna ser det inte ut som att han ska hinna ta sig i form, men han säger själv att det bara är vätska kvar..

Har förövrigt väldigt svårt för hans underliga form på sina pecs.

såg att silvio samuel ska vara med också!
    Han såg absolut bäst ut iår på New york pro!

Silvino har grymm fysik, gillar även Will H´s fysik dock så tycker jag inte om QT fysik visst är han stor men helheten ser inte lika bra ut som t.ex Will H dock så är han ju stor som ett hus på dom där bilderna!!

Suck me sideways was QT var lång och ändå ser han så grov ut, imponerande. Han säger att han är 6,4 hur mycket är det.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.