Fever och hans kamera på FF-07

Home Forums Tävlingar och Events Fever och hans kamera på FF-07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • Author

Japp!
    Har tagit lite bilder, tror det är över 500 bilder.
    Hann även med att stå på scen själv och coacha tre andra och umgås med familj mm.

Denna tråd skall bara bestå av humor, alltså inga han eller hon skulle ha vunnit, eller kass form mm.
    Alla som stod på scen har dietat och tränat, sedan är de domarna som gör resten av jobbet.

Så mer humor och glädje till denna tråd, så att ”sporten” växer.
    Jobba inte emot varandra, utan med:ike:

1 Dolf Lungren (eller hur det stavas)

2
    En BB och en ultralöpare flexar

3
    Kroppskakor är hemligheten enligt starka källor

4
    Liza kommer göra nästa års katalog, fast med lite mer kläder och mer frukt

5
    Sax, sax….sten! Fan du vann!

This is something I ve been waiting for :yahoo: Fever med sina bilder :yahoo: BTW snygga shoes!

Anne wrote:
    This is something I ve been waiting for :yahoo: Fever med sina bilder :yahoo: BTW snygga shoes!

Men som vanligt så har jag begränsad med tid, trots att jag nu skall ta lite pappaledigt (måste ju bli kvalité och inte sitta och hänga framför datorn).

Skorna är helt underbara och jag kan meddela att en av mina löparvänner sprang i sådana (över 9 mil) utan att få skav eller ont någonstans.

1
    Jonas halvt döende, men kvicknade till när han fick äta lite skithanburgare från MC (är ju trots allt BK fan).

2
    Eva passa på att stöta lite på Dolph Lungren

3
    Kärlek bland de lätta killarna visades helt öppet
    4
    Märks att vissa äter dietmat (broccoli, spenat) även när de är off, den fisen var nästa ett självmordsförsök.

5

Daniel var inte nöjd med sitt tryck och tiggde mjölk hos Åsa.

Fever, om du inte har något emot det så tror jag att vi gärna ser dina bilder i forumavdelningen för Fitnessfestivalen 2007. Nu när BODYs forum har speciella framlyfta avdelningar för de flesta aktuella tävlingar/events, så är det smidigt om alla tillhörande bilder/videos kan samlas i de respektive avdelningarna. Jag flyttar tråden och lämnar en hänvisning i den tidigare avdelningen.

In the kind words of Gert Fylking- ”ÄÄÄÄntligen!”:D

Du är medveten om att jag har lussevakat framför datorn med kaffe, choklad & grillkyckling i spänd väntan på denna tråd… Du kom väl ihåg att photoshoppa mej grov som avtalat?:ph34r:

All ära åt Georges posering, så jävla rolig å grym! :D Önskar de vore fler poseringar som din! :ike:

Du har väl inte missat dom fyra bilderna jag lagt upp på dig ;) ”HAAAAAALeluja”

[http://forum.body.se/showthread.php?t=19277]

Magnus Branzén wrote:
    Fever, om du inte har något emot det så tror jag att vi gärna ser dina bilder i forumavdelningen för Fitnessfestivalen 2007. Nu när BODYs forum har speciella framlyfta avdelningar för de flesta aktuella tävlingar/events, så är det smidigt om alla tillhörande bilder/videos kan samlas i de respektive avdelningarna. Jag flyttar tråden och lämnar en hänvisning i den tidigare avdelningen.

Jo jag har faktiskt något emot det:evil:
    Jag vill ha en egen avdelning och så vill jag ha glass och möjlighet till att spela PS 3 när jag inte lägger in bilder:rtfm:

Vem är jag ? Jo en liten men extrem farlig dvärg som kommer när du sover som djupast.

Ps jag är glad att jag ens få lägga ut lite bilder.

MickeGBG wrote:
    In the kind words of Gert Fylking- ”ÄÄÄÄntligen!”:D

Du är medveten om att jag har lussevakat framför datorn med kaffe, choklad & grillkyckling i spänd väntan på denna tråd… Du kom väl ihåg att photoshoppa mej grov som avtalat?:ph34r:

Eftersom jag är totalt värdelös på datorer, så skippade jag morphingen och lät dig behålla kläderna på.

Laesk wrote:
    All ära åt Georges posering, så jävla rolig å grym! :D Önskar de vore fler poseringar som din! :ike:

Du har väl inte missat dom fyra bilderna jag lagt upp på dig ;) ”HAAAAAALeluja”

[http://forum.body.se/showthread.php?t=19277]

Tack! Skäms att säga att det var typ nästan bara intränad två ggr.
    Men nästa gång jag står på scen lovar jag att det kommer att övas mer och det blir extremt roligt (ett löfte).

Är inte så egenkåt som man kan tror och bry mig inte speciellt hur jag såg ut (letar inte efter bilder).
    Men dyker det upp några, så är det ju lite kul att titta på.
    Dina bilder var onekligen superbra och skarpa.
    Synd bara att man inte var i bättre form, så att bilderna i säg blivit bättre.
    Pumpa heller aldrig upp innan jag gick upp (mådde mindre bra), så lite bättre hade det kanske kunnat bli.
    Få la ta och beställa lite bilder från dig, så man kan hänga upp på gymmet.
    Tack en en gång för din tid (att ta kort är krävande ibland).

En av dem har inte lyckats riktigt med sin färg, gissa vem?

Som vanligt var de tävlande tjuriga och låga .

Lucia är numera en internationell tävling, där länder som Jamaica, Skåne mm är med på ett eller annat sätt.

1
    Sa någon låg?

2
    Herrgud!!! Det var den störta jag någonsin sätt.

3
    Årets tomtenisa, hon hade allt och lite till.
    Tänk tre barnsmor och har ett sådant leende.

4
    En av mina livvakter.

5
    Salt och sockerfritt? Knappast..

Massa uteliggare, som har fått chans till ett sovställe över natten.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.