Fever och hans kamera på FF-07

Home Forums Tävlingar och Events Fever och hans kamera på FF-07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • Author

[img=http://www.fitnessfestivalen.se/betterbodiesmodelsearch/betterbodiesresultat06.png]

Jag ger upp!
    Alltid massa annat tjöt.
    Gör en tråd om denna söta dam eller skicka henne fanbrev, så blir hon säkert glad.
    Passa på och fråga henne i brevet om hon äter med både kniv och gaffel och varför seven eleven har lås på sina dörrar.

PS Hennes pappa har varit en riktigt duktig boxare.

More more!!

Älskar dina bilder å framförallt kommentarer till! Garvar mig hungrig!!

MER!:D

Haha! Vilka sköna bilder.. man blir ju bara så jäkla glad av att titta på dem:) Hoppas du tänkt posta ännu fler!! ha det gött mannen!! //den hårde lillkillen

En av dem har proffsgenetik…holy batman!

FEVER wrote:
    En av dem har inte lyckats riktigt med sin färg, gissa vem?

Det ska vara roligt haha! Tack för en trevlig helg, kul att lära känna er… nu har ja lyckats göra en användare här oxå, hoppas vi ses fler gånger //Mattias (killen från Umeå)

tja fever. Det var roligt att få se din posering, riktigt kul med någon som bjuder på sig själv sådär :up:

Mvh

Mario

Anna B wrote:
    Tack för att man fick posera med dig på bild och för alla andra bilder.
    Din fina familj är som solsken backstage och livar alltid upp stämningen ! ;):happy:

Grattis till bra prestation på scenen ( som vanligt ).

Tycker verkligen du har utvecklats!
    Helt klart en bryggare med kvalité, så det var bara en ära att stå jämte dig och posera.

MickeGBG wrote:
    More more!!

Ok! För mina fans då8)

En av Byggarbrudarna gjorde lite tabledance, tydligen lockade det inte med ping pong showen på andra sidan:O

MathiasH wrote:
    Älskar dina bilder å framförallt kommentarer till! Garvar mig hungrig!!

MER!:D

Tackar ödmjukt!

Var så här nära, på döda den där jäkla ryssen (säg det som Roddy):D

mickey wrote:
    Haha! Vilka sköna bilder.. man blir ju bara så jäkla glad av att titta på dem:) Hoppas du tänkt posta ännu fler!! ha det gött mannen!! //den hårde lillkillen

Är lite trött på allt onödigt tjabb här på forumet, vi sitter ju ändå i samma båt och skall försöka ro åt samma håll.
    Skall försöka trycka in lite bilder nu när du ber snällt;)
    Om jag var hård, va f…n var du då:what:

Tre vinnare och jag känner dem allihopa, fy fan var jag är stolt:wazzup:

Mattias77 wrote:
    Det ska vara roligt haha! Tack för en trevlig helg, kul att lära känna er… nu har ja lyckats göra en användare här oxå, hoppas vi ses fler gånger //Mattias (killen från Umeå)

Detsamma!
    Träffas lär vi göra, annars få du mas(s)a dig ner hit i fall du saknar oss:P

Snygg hatt:emo-thumb

CMG wrote:
    tja fever. Det var roligt att få se din posering, riktigt kul med någon som bjuder på sig själv sådär :up:

Mvh

Mario

Thank you!
    En fortsättning följer:emo-thumb

Hehe ja verkligen snygg hatt :D saknar er redan, det var riktigt kul på FF mycket trevliga människor! Burger king i all ära men Amazing Thai var fan amazing!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.