Home › Forums › Tävlingar och Events › Finalen juniorer -70kg luciapokalen 05
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2005 at 10:14 #1054445Anonym anvandareMember
Riktigt riktigt grymt! Stort grattis Samir!
11 december, 2005 at 11:08 #1054446Anonym anvandareMemberKan inte b
11 december, 2005 at 12:01 #1054447Anonym anvandareMemberGrattis! Mkt bra fysik mannen! Du har framtiden för dig!
Och som alla andra säger.. GRYM låt :emo-thumb11 december, 2005 at 14:16 #1054448Anonym anvandareMemberGrattis Sam! Av det lilla jag sett ser det j
11 december, 2005 at 14:37 #1054449Anonym anvandareMemberOm jag p
11 december, 2005 at 14:55 #1054450Anonym anvandareMemberPrecis kommit hem nu! GRATTIS! Du äger! :emo-thumb
11 december, 2005 at 20:28 #1054451Anonym anvandareMemberposedown
11 december, 2005 at 20:30 #1054452Anonym anvandareMembermage och ben
13 december, 2005 at 14:57 #1054453Anonym anvandareMemberny l
13 december, 2005 at 17:09 #1054454Anonym anvandareMemberDet till
13 december, 2005 at 17:13 #1054455Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ny länk
[http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=21V6FPX59ZUK52V538G8HUQRUT]Fan jag är riktigt glad att Yadgar Hussein kom 3:a
var rädd att han inte skulle få bort det sistaGrattis igen samir
13 december, 2005 at 20:37 #1054456Anonym anvandareMember3v innan pokalen fick jag hjärtflimmer som visade sig bero på hjärtmuskelinflamation, naturligtvis fick jag avbryta mina tävlingsförberedelser, för jag låpg inne ett tag, de fick bla söva mig för att få rätt min hjärtrytm igen, detta var mycket synd då jag var ute på gymmet idag å fick reda på att jag dagen innan detta hände var jag hårdare än vad SAM var på tävlingen!!!!, hmmm nu sitter man å surar, men jag sa ju att jag inte skulle gått upp sam om jag inte trodde att jag skulle vinna! Mina kompisar tillhörde inte de få här som sagt sig gilla ditt fria progg och musikval, hehe. Samt att du har ett mycket stort huvud, ”förlåt kunde inte låta bli”
Men jag säger stort grattis och jag hoppas du är med på lucia igen nästa år i seniorklassenm, då får vi reda på vem som har minnst muskler, hehe ha de bra å träna på :nerd-tb:
13 december, 2005 at 21:43 #1054457Anonym anvandareMemberMariedal Muscle Mashine wrote:3v innan pokalen fick jag hjärtflimmer som visade sig bero på hjärtmuskelinflamation, naturligtvis fick jag avbryta mina tävlingsförberedelser, för jag låpg inne ett tag, de fick bla söva mig för att få rätt min hjärtrytm igen, detta var mycket synd då jag var ute på gymmet idag å fick reda på att jag dagen innan detta hände var jag hårdare än vad SAM var på tävlingen!!!!, hmmm nu sitter man å surar, men jag sa ju att jag inte skulle gått upp sam om jag inte trodde att jag skulle vinna! Mina kompisar tillhörde inte de få här som sagt sig gilla ditt fria progg och musikval, hehe. Samt att du har ett mycket stort huvud, ”förlåt kunde inte låta bli”Men jag säger stort grattis och jag hoppas du är med på lucia igen nästa år i seniorklassenm, då får vi reda på vem som har minnst muskler, hehe ha de bra å träna på :nerd-tb:
Tack för gratulationerna….
alltid tråkigt när folk blir sjuka, och hjärtflimmer är väl kanske inte det roligaste att få.tycker dock att du är ganska sorglig som påstår dig vara bättre..och komma med pesonliga påhopp, som inte leder nånvart. Inte för att jag bryr mig för det e jag som har bucklan hemma i hyllan :emo-thumb
kommer troligvis inte att ställa upp nästa år på lucia. Körde endast i år för att testa om det var detta jag ville fortsätta med, så det dröjjer nog ett tag innan jag ställer mig på scen igen …men det e lugnt jag lovar att ta med mitt stora huvud och min värdelösa posering och musik nästa gång med
13 december, 2005 at 23:00 #1054458Anonym anvandareMemberMariedal Muscle Mashine wrote:3v innan pokalen fick jag hjärtflimmer som visade sig bero på hjärtmuskelinflamation, naturligtvis fick jag avbryta mina tävlingsförberedelser, för jag låpg inne ett tag, de fick bla söva mig för att få rätt min hjärtrytm igen, detta var mycket synd då jag var ute på gymmet idag å fick reda på att jag dagen innan detta hände var jag hårdare än vad SAM var på tävlingen!!!!, hmmm nu sitter man å surar, men jag sa ju att jag inte skulle gått upp sam om jag inte trodde att jag skulle vinna! Mina kompisar tillhörde inte de få här som sagt sig gilla ditt fria progg och musikval, hehe. Samt att du har ett mycket stort huvud, ”förlåt kunde inte låta bli”Men jag säger stort grattis och jag hoppas du är med på lucia igen nästa år i seniorklassenm, då får vi reda på vem som har minnst muskler, hehe ha de bra å träna på :nerd-tb:
Du kan få möta mig på scen annars. Härligt med ödmjuka personer.
Grattis Sam!
13 december, 2005 at 23:00 #1054459Anonym anvandareMemberDu har rätt Sam jag ber om ursäkt1 Jag är troligen bara lite sne för att jag inte kom dit, dock var jag sjuk, låg på hjärtintensiven med dyngnetrunt övervakning, grattis än en gång ocg inget ont menat1
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.