Fotoförbud på SM?

Home Forums Tävlingar och Events Fotoförbud på SM?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 294 total)
  • Author
    Konty wrote:
    :what: Skämtar du eller? Vet inte vad som sagts i PM och liknande men som moderator tycker jag att JP gör ett strålande jobb. Vältaliga, välformulerade och i de allra flesta fall välbalanserade inlägg. Det är ingen lätt uppgift att finna rätt nivå på formuleringar över nätet men JP lyckas i sånär varenda inlägg. Det har hänt mer än en gång att jag imponerats just av denna förmåga hos JP. Jag ser honom som en oerhörd tillgång både för forumet och förbundet och jag tror de flesta håller med mig. Så upp med en poll så får forumets medlemmar ge sin utlåtande…

Om det inte vore ett forum med regler på vett och etikett hade jag skrivit något annat här. Du kanske kan – även om jag tror du är för trångsynt för det – komma på i vilken riktning det skulle kunna vara…

Nuttte wrote:
    Om det inte vore ett forum med regler på vett och etikett hade jag skrivit något annat här. Du kanske kan – även om jag tror du är för trångsynt för det – komma på i vilken riktning det skulle kunna vara…

På vilka grunder baserar du ditt antagande att jag skulle vara trångsynt?

………..

Nuttte wrote:
    För övrigt känns hela hänvisningen till brandsäkerhetssynpunkt som en brasklapp och en usel sådan. I min ögon är den jämförbar med att låta hastigheten på våra vägar vara fri eftersom du då ökar möjligheten att köra
    ”ifrån” det djur du skulle kört in i om du istället valt att framföra ditt fordon med en lägre hastighet.

Det är möjligt att du uppfattar den så, och det är ju tråkigt, men så är det.
    Liknelsen är intressant. Och väldigt väldigt konstig.

Vill du påverka besluten som fattas så är du mer än välkommen att infinna dig på årsmötet 2008. Det behövs alltid mer intresserade som brinner för sporten och vill hjälpa till i styrelsen.

Nuttte wrote:

Det är nog dags att lugna ner sig lite.

Tack på förhand.

Konty wrote:
    :what: Skämtar du eller? Vet inte vad som sagts i PM och liknande men som moderator tycker jag att JP gör ett strålande jobb. Vältaliga, välformulerade och i de allra flesta fall välbalanserade inlägg. Det är ingen lätt uppgift att finna rätt nivå på formuleringar över nätet men JP lyckas i sånär varenda inlägg. Det har hänt mer än en gång att jag imponerats just av denna förmåga hos JP. Jag ser honom som en oerhörd tillgång både för forumet och förbundet och jag tror de flesta håller med mig. Så upp med en poll så får forumets medlemmar ge sin utlåtande…

vem har sagt att han gör dåligt jobb,men man behöver inte var dryg för det och tror att man kan köra hur han vill med allt och alla,:nono:

Pecman wrote:
    Tycker du uttalar dig ganska ”drygt” ibland oxå

Om du nu fått en varning som du tycker varit fel behöver du ju inte skriva om det överallt för jag tror inte du kommer få pluspoäng.

Men tycker du har rätt ganska ofta Nu har fotoförbudets ursprung finslipats lite i efterhand och syftet är att hålla rent i gångarna, kanske inte vad som sagts innan men nu är ju alla glada och det är huvudsaken.

Nej, helt klart och tydligt vet jag att det INTE ger pluspoäng ;).

Ja, det kan nog uppfattas som ”drygt” (alt. korkat :D) när man ”slänger käft” på ett sätt som bara kan få negativa ”konsekvenser” för en själv.

Trevligt du ändå tycker jag ofta har ”rätt” :emo-thumb. För lite kul är det väl när ngn ”rör om lite i grytan” :D Ha en trevlig helg.

Quote:
    För övrigt känns hela hänvisningen till brandsäkerhetssynpunkt som en brasklapp och en usel sådan. I min ögon är den jämförbar med att låta hastigheten på våra vägar vara fri eftersom du då ökar möjligheten att köra
    ”ifrån” det djur du skulle kört in i om du istället valt att framföra ditt fordon med en lägre hastighet.

Du kanske vill komma till DC och förklara för brandkåren där att det är helt ok att sitta i gångarna. Dom verkar i alla fall ha svårt att förstå det.

Pierre Chamoun wrote:
    vem har sagt att han gör dåligt jobb,men man behöver inte var dryg för det och tror att man kan köra hur han vill med allt och alla,:nono:

Hallå Pierre!

Ska du och jag sända ett gemensamt Puss-Puss till de två kära herrarna :D. Sköt om dig Pierre (o Marina) och Grattis till utmärkelsen Kerstins Minne :up:

Det verkar faktiskt inte bättre gällande vissa här inne!

Nuttte wrote:
    Ja för alla som ogillar politiska beslut gör detta enkom av ekonomiska skäl?
    Annika Warg wrote:
    Hallå Pierre!

Ska du och jag sända ett gemensamt Puss-Puss till de två kära herrarna :D. Sköt om dig Pierre (o Marina) och Grattis till utmärkelsen Kerstins Minne :up:

Annika, för tredje gången i denna tråden: För att undvika fortsatt OT-prat i denna tråden så rekomenderar jag dig att fortsätta diskussionen via PM eller mail istället. Eller för den delen, starta en ny tråd.

Detta gäller naturligtvis även alla övriga medlemmar och inte bara Annika Warg.

Tack på förhand.

Såg att budo&fitness redan lagt ut bilder ifrån tävlingen, betyder det att det är fritt fram för alla som hade fotopass att publicera sina bilder nu?

Arne Persson wrote:
    Du kanske vill komma till DC och förklara för brandkåren där att det är helt ok att sitta i gångarna. Dom verkar i alla fall ha svårt att förstå det.

Nog håller du väl med mig om att för att det ska bli ett allvarligt problem av ockuperade gångar krävs att en stor del av lokalen är fylld med människor, och fullt hus är väl inte BB SM känt för att dra. Lägg där till att förbundet överdrivet detta problem å det grövsta så har du plötsligt kokat i hop soppan ”dålig bortförklaring”. Stå istället för det de facto är, nämligen ett desperat försök att locka folk till tävlingarna.

Johannez wrote:
    Det verkar faktiskt inte bättre gällande vissa här inne!

Meningsbyggnadsfel fick vi lära oss i skolan vad det var för något. Hoppas du inte slutat skolan ännu.

Nuttte wrote:
    Meningsbyggnadsfel fick vi lära oss i skolan vad det var för något. Hoppas du inte slutat skolan ännu.

Ok, för andra och sista gången Nutte.

Det är nog dags att lugna ner sig lite.

Tack på förhand.

Nuttte wrote:
    Nog håller du väl med mig om att för att det ska bli ett allvarligt problem av ockuperade gångar krävs att en stor del av lokalen är fylld med människor, och fullt hus är väl inte BB SM känt för att dra. Lägg där till att förbundet överdrivet detta problem å det grövsta så har du plötsligt kokat i hop soppan ”dålig bortförklaring”. Stå istället för det de facto är, nämligen ett desperat försök att locka folk till tävlingarna.

Du var inte på SM i BB år va? Då lär du nog ha observerat att det i år var ”fullt med människor” där och tittade……

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 294 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.