Home › Forums › Tävlingar och Events › Jan Tana Classic
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juni, 2007 at 21:20 #870270Anonym anvandareMember
Stanley Kibirige noget nytt från Ms Pro.???
26 juni, 2007 at 22:17 #870271Anonym anvandareMembernepp har inte hört så mycket, jag fick ett mail här om dagen, där det stod så är
(Hej hjartat!Det sag battre ut an vad det gjorde pa bilderna, bade formen och poserna. Manga av biderna ar tagna innan jag har satt poserna. Det var ocksa valdigt daligt ljus pa scenen)
dway wrote:Stanley Kibirige noget nytt från Ms Pro.???27 juni, 2007 at 11:02 #870272Anonym anvandareMember[youtube=i3hwsj–M7s]
27 juni, 2007 at 12:04 #870273Anonym anvandareMemberMrWalker wrote:[youtube=i3hwsj–M7s]WOW!Grymt bra!
Tack för härliga videos MrWalker:up: //S*27 juni, 2007 at 18:03 #870274Anonym anvandareMemberMrWalker wrote:[youtube=i3hwsj–M7s]COOL med den lille film :emo-thumb
Fann Irene måsta frem på scenen och vise frem sig;)
27 juni, 2007 at 22:45 #870275Anonym anvandareMemberFlere bilder från Eva och Irene US ”semester” kann ses på Eva’s blog:[http://blogg.evabirath.se/ http://blogg.evabirath.se/%5D
28 juni, 2007 at 12:02 #870276Anonym anvandareMemberHej!
Nu är vi hemma igen. Tack för all support, det värmer när man är på andra sidan klotet.
Jag är nöjd med min prestation. Jag pratade även denna gång med huvuddomaren Steve Weinburger, han tyckte att jag var i mycket bättre form denna gången och att jag hade lyckats fylla ut ordentligt. Han sa ”you have done great this time”.Det är omöjligt att bedöma hårdhet utifrån bilderna på nätet då ljuset var väldigt dåligt, det såg bättre ut på scenen. Hela tävlingsarrangemanget var katastrof, ingen information och spraymålningen var urdålig.
Det gick så fort på dom obligatoriska att man hann inte sätta poserna innan det var dags för nästa. Alla tävlande var upprörda över detta. Därför ser det konstigt ut på många bilder, för att man var på väg att sätta eller byta en pose.Jag är själv nöjd med min form denna gång, fylligare och hård. Den förbättring han vill se är mer scenvana.
Nu är det nya tag som gäller och posering blir en stor del av min framtida träning (blir du glad nu Stanley?)Besöket hos Bill Dobbins i LA var mycket givande, förutom fantastiska bilder fick jag otroligt mycket bra råd. Han kommer att hjälpa mig att bygga en starkare profil. Marknadsföring är A o O i USA.
Nu är jag laddad till tusen och kommer att satsa på Atlantic City i september.
Bills fantastiska bilder kommer att finnas på min hemsida så småningom och förhoppningsvis även på Iron Man
Så vill jag tacka Eva att hon följde med och att hon tvingade mig att äta i 3 dygn, annars hade jag aldrig lyckats fylla ut, utan det hade blivit som i Sacramento.
Nu vägde jag in på 178,5 lb (ca 81 kg)Kram Irene
P.S. Skönt att vara hemma igen
28 juni, 2007 at 17:22 #870277Anonym anvandareMemberSer fantastisk utt och du skal helt sikkert till Ms O på scenen
29 juni, 2007 at 21:44 #870278Anonym anvandareMember…
29 juni, 2007 at 21:44 #870279Anonym anvandareMemberdway wrote:Ser fantastisk utt och du skal helt sikkert till Ms O på scenen+1
Grymt snygg och bra form Irene!//S*30 juni, 2007 at 08:27 #870280Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1
Grymt snygg och bra form Irene!//S*det är Bra du holder med mig SusAN…:emo-thumb
1 juli, 2007 at 16:09 #870281Anonym anvandareMemberSom ja brukar säga varje gång ja möter dig på nån mässa:
”Fan vad grov du är”Rensa motståndet på nästa tävling nu! Du är grym :emo-thumb
4 juli, 2007 at 06:39 #870282Anonym anvandareMemberhvad är nästa skridt Irene
4 juli, 2007 at 16:51 #870283Anonym anvandareMemberdway wrote:hvad är nästa skridt IreneMitt nästa steg kommer att bli Atlantic City den 15 september och fokus kommer att bli POSERING!! Stanley kommer ner till mig i helgen, så då ska det tränas;) Stanley ska även hjälpa Martin Kjellsröm och Eva Birath denna gång, så det ska bli riktigt roligt!
Irene4 juli, 2007 at 17:34 #870284Anonym anvandareMemberIrene Andersen wrote:Mitt nästa steg kommer att bli Atlantic City den 15 september och fokus kommer att bli POSERING!! Stanley kommer ner till mig i helgen, så då ska det tränas;) Stanley ska även hjälpa Martin Kjellsröm och Eva Birath denna gång, så det ska bli riktigt roligt!
IreneJa det är han verkligen stanley (köttbullen8) ) är riktig bra när det kommer till posering !!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.