Jay cutler Winner 2007 Mr Olympia

Home Forums Tävlingar och Events Jay cutler Winner 2007 Mr Olympia

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

:nod

De var hårt men jay tappade lite vatten in till finalen vilket jag tror räddade honom men vic var oxå han outstanding…

så komplett men jay cutler är minst sagt stor och bred med massa och detaljer…

Grymt bra tävling…

Coleman avslutar ändå på topp, thank you all, bless you all. God has a plan for each and everyone….
    :up:

mSJÖDIN wrote:
    Oh noo. Martinez var bättre.

Svårare att peta ned en sittande olympia :|

Jävlar vad tråkigt! Fegt av domarna, Victor var den värdige vinnaren.
    Det är så trist det här.

Thank god att coleman kom utanför top 3, trodde han skulle hamna där pga. sitt namn men de var skönt och se att domarna hade vett och placera ned honom.

Nu kan farbrorn sluta med gott samvete, han förblir en legend inom byggning och har gjort mycket för utvecklingen i sporten, cred till honom.

mSJÖDIN wrote:
    Oh noo. Martinez var bättre.

+1

Märkligt att Jay sprang i väg som en chicken hela tiden när wolf försökte posera bredvid under posedown!

Bolo wrote:
    Märkligt att Jay sprang i väg som en chicken hela tiden när wolf försökte posera bredvid under posedown!

Jag har själv inte sett sändningen, bara stillbilderna på poserna, och om det är så som du säger så är det nog för att Jay kände ett stort hot där.

Fy fan va pinsamt! Man undrar ju om denna tävlig inte e riggad, eller så e dommarna blinda! Victor var BÄST, å om dommarna sägar att Cutler var bättre så ljuger dom.
    Nä…nu blev jag riktigt besviken.

haha Wolf var inte bättre en Cutler :D

Above The Line wrote:
    Coleman åkte tillbaka till Olympia Scenen för att han inte ville missa en utmaning, det gör Coleman till en av de bästa i branchen.

Har aldrig påstått något annat heller, tvärt om så håller jag med och det klargjorde jag även i mitt inlägg.

Mvh

Heder åt alla medaljörer, men jag stendiggar Silvio Samuel´s fysik :)

axzell wrote:
    Jag har själv inte sett sändningen, bara stillbilderna på poserna, och om det är så som du säger så är det nog för att Jay kände ett stort hot där.

Visst kan det vara så att Jay kände ett hot från Wolf, men det kan även vara så att Jay hellre ville jämföra sig mot Victor eftersom han var det verkliga hotet. Man skall inte läsa in för mycket i en sådan grej.

Elofsson wrote:
    Fy fan va pinsamt! Man undrar ju om denna tävlig inte e riggad, eller så e dommarna blinda! Victor var BÄST, å om dommarna sägar att Cutler var bättre så ljuger dom.
    Nä…nu blev jag riktigt besviken.

Victor var ”snyggare”… Cutler var större … en större regerande brukar ju vara svår att avsätta från tronen…

Gillar inte cutlers fysik riktigt… om Badell har personlighet som ”a block of cheese” så har Cutler block of cheese-fysiken :D
    Visst är han grym… absolut.. men lite för fyrkantig på nåt vis.

Men.. det var en bra show!

Above The Line wrote:
    Coleman åkte tillbaka till Olympia Scenen för att han inte ville missa en utmaning, det gör Coleman till en av de bästa i branchen.

Nej 8 time Mr O tillsammans med en bästa form som ingen har slagit gör honom till en av de bästa genom tiderna.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.