Kval till Strongman-SM 2007

Home Forums Tävlingar och Events Kval till Strongman-SM 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 72 total)
  • Author
    SUSAN wrote:
    :P Här går det undan,hehe!!Ska ju sova lite nu snart jobba natt inatt igen:| .Tack detsamma,kul att du kom fram och presenterade dig!Jag hade ju ingen aning om att det var du:o Ha en skön kväll!Glöm ej Hardcore passet på gymbolaget:up: //S*

Nog var det jag alltid, heheh. Ja fan det där passet måste vi ta så småningom tycker ja! Vore kul o få komma ner o leva ut sina lustar till fullo, det är väl inte riktigt vad man gör nere på ”N” varje dag direkt *ler*.. Men som sagt, ibland tar man sig friheten.. Detsamma detsamma, vi hörs och ses!

Resultat SM kval strongman Norrköping

1 Apell
    2 Johannes
    3 Stisse
    4 Rosell
    5 Viklund
    6 Linde
    7 Rosén
    8 Lasse
    9 Emil
    10 Fredrik

Benny Wennberg var med och såg stark ut men tyvärr skadade han sig på apollonaxeln. Hörde att det möjligtvis var så att han slet av triceps. Det såg otäckt ut iallafall. Hoppas att det inte var så allvarligt så han kan komma tillbaka snart igen.

Grensegrar om jag minns rätt

Farmer walk 170 kg. 30m. på tid: Johannnes Årsjö

Apollons axel max.rep. 130 kg. Några gjorde 5st däribland Viklund sen är jag osäker på om det var Apell eventuellt nån mer.

Ok 400 kg 20m. på tid. Stisse vann på ca 17 sek

Arm over arm. Johannes vann på 30 sek

Atlas stenar 120 – 180 kg fem stenar. Andreas Rosell gjorde alla sten på 29 sek och vann grenen.

Däckvält 420 kg 8 x på tid. Johannes vann på dryga 40 sek

Jag reserverar mig för eventuella misstag, men jag har för mig att det var så här det gick.

Det var sannerligen en rolig och varm tävling. Jäkligt kul med Johannes och Andreas framskjutna placeringar.

Kanon med bilder Susan och bra med resultat bsoj.

Härligt att Apells år av slit och rutin äntligen betalar sig, inte en grenseger men jämnheten gör ändå att han tar hem det..thats what it all about folks;)
    Stort grattis!!

Typiskt att finalen är den 18/8, är på gig i tyskland då. Hade velat se den. Anders Johansson lär väl vinna skulle jag tro.

MrWalker wrote:
    Härligt att Apells år av slit och rutin äntligen betalar sig, inte en grenseger men jämnheten gör ändå att han tar hem det..thats what it all about folks;)
    Stort grattis!!

Ja Appel är imponerande. En annan kille som imponerar är Johannes Årsjö som kom två. Han lyckades ta 3 grensegrar, men tappade mycket i oket. Rätt skaplig talang med tanke på att han är 21 år. :up:

Hej!
    En önskan till er som tog foton under tävlingen i Norrköping! Vore snällt om det gick att komma överens om att få ta del av dem, dels för att lägga ut på Comet gyms hemsida och på TEAM Östergötlands hemsida!

/Fredrik Wretman
    [mailto:fredrik.wretman@cometgym.se]

Magistern wrote:
    Hej!
    En önskan till er som tog foton under tävlingen i Norrköping! Vore snällt om det gick att komma överens om att få ta del av dem, dels för att lägga ut på Comet gyms hemsida och på TEAM Östergötlands hemsida!

/Fredrik Wretman
    [mailto:fredrik.wretman@cometgym.se]

Jag tog ett 100-tal bilder i lördags:up: Skicka mig ett Pm med adress så kan jag skicka en skiva med alla bilder!Inga problem!//S*

Hej susan!
    jag kan tyvärr inte skicka pm här ännu….men vore kanon om du kunde slänga iväg ett mail till mig så skickar jag adress! Annars så kommer jag att träna en del på gymbolaget kommande veckor…kanske kan ta det där?? Är där ikväll efter 17! Annars så går det också och ge bilderna till Andreas Rosell!

Stort tack så länge!
    /Fredrik

Magistern wrote:
    Hej susan!
    jag kan tyvärr inte skicka pm här ännu….men vore kanon om du kunde slänga iväg ett mail till mig så skickar jag adress! Annars så kommer jag att träna en del på gymbolaget kommande veckor…kanske kan ta det där?? Är där ikväll efter 17! Annars så går det också och ge bilderna till Andreas Rosell!

Stort tack så länge!
    /Fredrik

Nu kan du skicka PM.

Riktigt trevligt med all uppmärksamhet omkring oss i Team östergötland, det är ju ni som får oss att kämpa.
    Det känns som vi är ett gäng o räkna med nu så fortsätt att pusha oss så ska vi slita för er.
    Ha de gott nu mvh.Rosell

Tack Fredde och Rosell för en mycket trevlig tillställning! Känns som att man fick upp motiveringen och nu satt upp ett mål att sträva efter. Får väl se om man inte försöker ta sig in o folkklassen till att börja med om ett par år. Må väl killar! Tackar ödmjukast igen!.

Tja Mattias!
    Det är ju bra att hårt slit kan föra med sig lite inspiration för andra! Är du sugen på att testa på strongman så är det bara att höra av sig! Ha det gott! /Wretman

Mattias Askbom wrote:
    Tack Fredde och Rosell för en mycket trevlig tillställning! Känns som att man fick upp motiveringen och nu satt upp ett mål att sträva efter. Får väl se om man inte försöker ta sig in o folkklassen till att börja med om ett par år. Må väl killar! Tackar ödmjukast igen!.

+1:up:
    Tack Team Östergötland Strongman för en mycket trevlig tillställning!:up:
    Grymt bra jobbat av er i stekande sol+värme!//S*

Till Fredrik:
    Jag Körde på Gymbolaget efter lunch idag!Jag kör välldigt olika tider pga mina konstiga arbetstider!Så jag skickar dig skivan på måndag!Ha en skön helg!Hoppas vi ses nere på gymmet någon dag/gång!Alltid kul när dom stora grabbarna från erat Team är nere och tränar!Man kan inte låta bli att titta!Jag blir sååå grymt imponerad!Trevlig helg på er!//s*

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 72 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.