Home › Forums › Tävlingar och Events › Kval till Strongman-SM 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2007 at 19:35 #870815Anonym anvandareMemberMagistern wrote:Tja Mattias!
Det är ju bra att hårt slit kan föra med sig lite inspiration för andra! Är du sugen på att testa på strongman så är det bara att höra av sig! Ha det gott! /WretmanJag är rätt sugen på att testa lite strongmangrenar, problemet är att övningarna är på tok för tunga för mig. Dock har jag för mig att ni på cometgym några lättare redskap så man kan känna lite på hur övningarna är.
15 juni, 2007 at 17:56 #870816Anonym anvandareMemberOgge wrote:Jag är rätt sugen på att testa lite strongmangrenar, problemet är att övningarna är på tok för tunga för mig. Dock har jag för mig att ni på cometgym några lättare redskap så man kan känna lite på hur övningarna är.Jo det stämmer att vi från TEAM Östergötland som bor i Norrköping har en del lättare grejer, t.ex. farmers från 80kg osv. Vi har även en lättare stock på Comet Gym. Bara att höra av sig om du vill hänga på!
15 juni, 2007 at 17:59 #870817Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:+1:up:
Tack Team Östergötland Strongman för en mycket trevlig tillställning!:up:
Grymt bra jobbat av er i stekande sol+värme!//S*Till Fredrik:
Jag Körde på Gymbolaget efter lunch idag!Jag kör välldigt olika tider pga mina konstiga arbetstider!Så jag skickar dig skivan på måndag!Ha en skön helg!Hoppas vi ses nere på gymmet någon dag/gång!Alltid kul när dom stora grabbarna från erat Team är nere och tränar!Man kan inte låta bli att titta!Jag blir sååå grymt imponerad!Trevlig helg på er!//s*Det blir kanon om du skickar skivan…du skulle vart nere på gymbolaget igår kväll då och sett alla snygga pojkar från TEAMET i dräkter köra marklyft! Trevlig helg…
16 juni, 2007 at 12:36 #870818Anonym anvandareMemberJo,man känner sig rätt så gullig i dräkten. Jag känner mig som en ”teletubbie” när den är på..
16 juni, 2007 at 15:24 #870819Anonym anvandareMemberLINDE wrote:Jo,man känner sig rätt så gullig i dräkten. Jag känner mig som en ”teletubbie” när den är på..Men i det är väl inte bara med dräkten på som du får den känslan.
Nejdå det är inspirerande att se er nere på Gymbolaget, hoppas att ni river av fler pass under sommaren. :up:
16 juni, 2007 at 19:49 #870820Anonym anvandareMemberHaha! Utan dräkt känner jag mig mer som Barbapappa.
20 juni, 2007 at 20:15 #870821Anonym anvandareMemberMagistern wrote:Det blir kanon om du skickar skivan…du skulle vart nere på gymbolaget igår kväll då och sett alla snygga pojkar från TEAMET i dräkter köra marklyft! Trevlig helg…Det missade jag!*tyvärr*
Säg till i god tid innan nästa gång tack,Hehe!
Säger som Ogge hoppas ni river av fler pass under sommaren på Gymbolaget!
Trevlig midsommar!//s*20 juni, 2007 at 22:39 #870822Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Det missade jag!*tyvärr*
Säg till i god tid innan nästa gång tack,Hehe!
Säger som Ogge hoppas ni river av fler pass under sommaren på Gymbolaget!
Trevlig midsommar!//s*Ja du det var en fröjd för ögat! Vi lär nog springa på varandra där nere…återigen stort tack för bilderna! /Fredrik
28 juni, 2007 at 10:00 #870823Anonym anvandareMemberAnmälda till Ockelbo SM-kval Lördag 30 Juni
1. Göran Rosén
Böle strongteam
2. Stefan ”Stisse” Bergqvist
Böle strongteam
3. Emil Lindgren
Böle strongteam
4. Anders ”Ante” Johansson
Böle strongteam
5. Lars Gustafsson
Uppsala powerteam
6. Mikael Hoffner
Uppsala powerteam
7. Per Åslund,
Matfors
8. Anders Johansson
Sundsvall
9. Mattias Linde
Team Östergötland
10. Fredrik Wretman
Team Östergötland
11. Andreas Rosell
Team Östergötland
12. Johan Andersson
Team Östergötland
13. Peter Rundberg
Göteborg28 juni, 2007 at 10:07 #870824Anonym anvandareMemberGrenar på tävlingen
Farmers Walk: 30 m på tid 150 kg
Marklyft med apollons axel: max antal reps. Dragremmar, dräkt och bälte enda tillåtna utrustning. 300 kg
Stockpress på snedbänk: max antal reps 150 kg
Kors max sträcka: 200 kg
Medley: Däckvält 4 vält vikt 350kg
Bära Natursten 20 m vikt 140kgOK: 20 m på tid 350kg
1 juli, 2007 at 10:08 #870825Anonym anvandareMemberPå länken nedan finns alla resultat från helgens tävlingar i Ockelbo. Notera att Anders Johansson fick se sig besegrad av Stefan Bergkvist fån Böle Strongteam. Se också tjejerna Anki Öberg och Anna Rosen i resultat listorna för herrar -105kg, mycket imponerande.
[http://www.bolestrongteam.se/OS_2007/ockelbo_showlifting_070630.htm]
1 juli, 2007 at 15:20 #870826Anonym anvandareMemberFanken att man missade tävlingen i Ockelbo…var tvungen att jobba :frust:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.