Lite bilder från min första tävling

Home Forums Tävlingar och Events Lite bilder från min första tävling

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • Author

de gjorde du bra bud ;) kör BB nästa gång nu så du slipper tänka på vikten :)

Alex Thunholm wrote:
    de gjorde du bra bud ;) kör BB nästa gång nu så du slipper tänka på vikten :)

Tack kompis, jag vet inte ärligt talat. Jag har mycket att förbättra både på posering och fysik innan jag är fulllärd inom classic och jag skulle gärna ha ett sm-guld i bagaget… :|
    Den som lever får se (oktober-08 kan vara en bra månad att vara i livet om man är nyfiken 😮 )

Binais wrote:
    Detta är bara början på något stort! Jag har redan sagt att du har grym potential att bli en riktig stor omslags kille. Nu är det bara att fortsätta i samma bana och lägga upp ett bra strategi så ser vi dej snart pryda omslagen världen runt :emo-thumb

Tusanfallt tack! Jag har börjat planera lite för hur jag vill lägga upp det framöver både med tävlingar och annat runt omkring. Man får passa på och försöka göra så mycket man kan medans järnet är varmt. Du har lärt mig massor och det är jag väldigt tacksam för, någon som vet och vågar ta för sig. Fortsätt så, vill ju gärna lösa biljett på SF för att se senaste Begovic filmen. ;)

Snyggt upplägg du gjort med bilderna riktigt kul o se…. sköna flashbacks från McDonalds dom får fan sponsra dig nästa gång

Lite bilder från tävlingen som jag samlat ihop.

Mer bilder från tävlingen..

Jag lägger upp fler bilder på dig lite senare idag…. seee yaaa:up:

I mina ögon sett stog 1 platsen mellan dig och han patrick som kom 2 :) synd bara att att man kan placera sig före på grund av namnet :(

Martin.P wrote:
    synd bara att att man kan placera sig före på grund av namnet :(

Motivera tack.

tyckte bara sett i mina ögon var han som vann ej den riktga vinnaren men som sagt var ej på plats så skrev bara vad jag sett från bilderna kanske nått helt annat i verkligenheten :)

Jorgen wrote:
    Motivera tack.
    Martin.P wrote:
    I mina ögon sett stog 1 platsen mellan dig och han patrick som kom 2 :) synd bara att att man kan placera sig före på grund av namnet :(

Tack så jättemycket Martin, kul att höra (ang.min placering alltså).
    Jag delar dock inte din åsikt och tycker att Magnus var grövst och satte alla poser snyggt och att domarna gjorde sitt jobb som de ska.

Fast glad blir jag ändå att någon hade mig högre än trea. Tack mannen! ;)

din mage är inget att leka med.grattis till er alla pallplacerade!:p

MickeM wrote:
    Snyggt upplägg du gjort med bilderna riktigt kul o se…. sköna flashbacks från McDonalds dom får fan sponsra dig nästa gång

Haha,nu är du här också min vän!
    Jo du vet vi har ju ett avtal på gång faktiskt, men de ville att jag skulle ta mig igenom hela menyn ett par gånger så jag håller på som bäst att upprätthålla min del av avtalet. 8)

Kollar på bilderna nu, visste inte att du hade sånna dunder stockar till vader Micke! Avis är jag…:o

Martin.P wrote:
    tyckte bara sett i mina ögon var han som vann ej den riktga vinnaren men som sagt var ej på plats så skrev bara vad jag sett från bilderna kanske nått helt annat i verkligenheten :)

Tycker bara att det är rätt magstarkt att anklaga domarna för att dömma partiskt bara för att någon som vann är ”kändis”. Kemppi blev fö slagen av Patrik under GP dagen efter, något som kanske bevisar att våra domare inte dömmer upp ”kändisar”.

Att du sen inte håller med domarna är en annan femma.
    Men man skall tänka sig för lite innan man kommer med en sådan anklagelse. För det är väldigt allvarligt om det skulle vara på det viset.

If you know what I mean. :)

Martin.P wrote:

Tjenare Martin. Tack för att du ger mig ´det där sista till att köra skiten ur mig nu mot Oslo:up: . Jag får tacka och bocka att du ej är en av dom som dömer. Och du jag tror inte att mitt namn är något som domarna bryr sig om.
    Ha en forsatt trevlig påsk helg passa på och ät 😮
    Mvh magnus

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.