Home › Forums › Tävlingar och Events › Lite bilder från min första tävling
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2007 at 17:01 #822162Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:synd bara att att man kan placera sig före på grund av namnet
True.
Även då det kanske inte stämde denna gång
8 april, 2007 at 17:14 #822163Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:I mina ögon sett stog 1 platsen mellan dig och han patrick som kom 2 synd bara att att man kan placera sig före på grund av namnetMen martin vad säger du? Såg inte dig på plats .
Visa saker ska man hålla för sig själv.Jag tycker domarna gjorde en kanon jobb.
8 april, 2007 at 17:31 #822164Anonym anvandareMemberGrattis till en kanonprestation! Mvh Calle Sirén
8 april, 2007 at 18:02 #822165Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:Tjenare Martin. Tack för att du ger mig ´det där sista till att köra skiten ur mig nu mot Oslo:up: . Jag får tacka och bocka att du ej är en av dom som dömer. Och du jag tror inte att mitt namn är något som domarna bryr sig om.
Ha en forsatt trevlig påsk helg passa på och ät 😮
Mvh magnusJag tror inte någon, som antingen var där eller såg bilderna – förutom Martin – tycker att du vann på grund av namnet. Du var lite slätare på söndagen och förlorade då, men på lördagen var du bäst helt enkelt. Dock är det ju aldrig fel med lite extra motivation inför nästa tävling. Lycka till i Oslo!
8 april, 2007 at 20:13 #822166Anonym anvandareMemberTack för att du ger oss domare ytterligare motivation och drivkraft att förbättra även våra prestationer så långt det går och vi förmår!
Det är precis såna ogrundade och oinitierade kommentarer som håller oss på tårna. Vi kommer alltid att få leva med dem och de kommer åtminstone alltid att vara lika felaktiga så länge jag har nåt att säga till om. Därmed inte sagt att inte ett ”namn” fortfarande kommer att sopa hem det då och då. För även ett ”namn” kan ju pricka formen emellanåt och helt enkelt vara bäst.
Med all respekt för både dig och Magnus Kemppi med flera så ger vi faktiskt fullständigt den i vad ni heter. På scen är det bara era kroppar vi vill åt!
8 april, 2007 at 20:24 #822167Anonym anvandareMemberSa i mina ögon sett ! och nä jag var inte där så säkert var de rättvisa placeringar bara sa vad jag såg på bilderna!
Magnus kempi: var inget illa menat mott dig bara sa vad ja såg på dom bilderna har kollat fler bilder nu o ändrat åsikt helt klart rättvissa placeringar! URSÄKTA MIG SÅ JÄTTEMKT ALLA ATT JAG SKREV DE SÅ KLUMPIGT EJ MIN MENING:)Vanessa Frykman wrote:Men martin vad säger du? Såg inte dig på plats .
Visa saker ska man hålla för sig själv.Jag tycker domarna gjorde en kanon jobb.
8 april, 2007 at 20:38 #822168Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Tack så jättemycket Martin, kul att höra (ang.min placering alltså).
Jag delar dock inte din åsikt och tycker att Magnus var grövst och satte alla poser snyggt och att domarna gjorde sitt jobb som de ska.Fast glad blir jag ändå att någon hade mig högre än trea. Tack mannen!
Vad jag såg från min plats så stod förstaplatsen mellan Patrik och Kempii (stavning?) medan du var solklar trea. Det enda som jag hade att anmärka på var att jag tyckte att Patrik hade finare fysik än Kempii med bättre benmarkeringar och därför borde ha vunnit(han kom ju faktiskt före på lördagen sedan när han hade bättrat på färgen, men vad gjorde estländaren i topp? Hårdast men rätt dålig rygg).. Dock syntes det att du skulle kunna bli riktigt riktigt farlig om du utvecklas som du gjort. Det behövs bara lite mer overallmassa och då särskilt ben och samma fina form som du var i nu så står du överst nästa gång. Du vann absolut mage, ben posen enligt mig pga din utmärkta form som inte utelämnade en endaste detalj.
8 april, 2007 at 21:28 #822169Anonym anvandareMemberVar detta Patriks första tävling? Tyckte att han hade grym fysik . Synd bara att han hade för lite färg på förbedömning. Lade märke till att han hade bättre färg på finalen. Tror han var rätt nervös såg inte så glad ut på scen men grym fokuserad att han gjorde allt rätt:p
Tror att han var glad. På söndagen såg han ännu bättre ut och med bättre färg såg man verkligen hans fina linjer.
vanni
8 april, 2007 at 21:39 #822170Anonym anvandareMembernorks gadd: jätte fina/grymma bilder! Yeah! Grattis till placeringen! //sh0w
9 april, 2007 at 00:44 #822171Anonym anvandareMembersidechesten gör du ruskigt bra tycker ja! grattis!
9 april, 2007 at 21:46 #822172Anonym anvandareMemberSort grattis till tredjeplatsen! :emo-thumb
Måste bara höra hur det har fungerat med studierna under dieten? Ingen lätt kombination kan jag tänka mig?
Med vänlig hälsning,
BKK
12 april, 2007 at 01:35 #822173Anonym anvandareMemberStort grattis :emo-thumb
12 april, 2007 at 18:07 #822174Anonym anvandareMemberGrattis..
Jäkligt imponerande!!
18 april, 2007 at 17:34 #822175Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Var detta Patriks första tävling? Tyckte att han hade grym fysik . Synd bara att han hade för lite färg på förbedömning. Lade märke till att han hade bättre färg på finalen. Tror han var rätt nervös såg inte så glad ut på scen men grym fokuserad att han gjorde allt rätt:pTror att han var glad. På söndagen såg han ännu bättre ut och mklart” Hehe dock ingen pigg och munter kille vid tillfället men i fantastisk form!ed bättre färg såg man verkligen hans fina linjer.
vanni
Jasså var det Patriks första tävling? Grymt framtidslöfte!!! Känner inte honom men såg han ca 2 veckor innan tävlingen på Delta och tänkte ”den där killen kommer skörda medaljer han”
Stort grattis till Kemmpi som jag tycker har utvecklats ännu mera och alltid är i superhård form, starkt jobbat och lycka till i Norge!
Samt till ”Norsk gadd” såklart, grym prestation och debut! Din ”sidechest” och ”mage/ben” är inte att leka med :emo-thumb
Mvh Hammerin
18 maj, 2007 at 12:57 #822176Anonym anvandareMemberFinns alltid folk som kommer ventilera negativa åsikter öm dommarnas insatser, särskilt i bedömningssporter som denna.
Om vi jämför med t.ex fotboll tycker jag dommarna behandlas ganska milt här.
Jag tycker topp 3 placeringarna var riktiga, men det är likväl aldrig något negativt med att ha ett namn.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.