MM Sports Brännboll 07 Gbg

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports Brännboll 07 Gbg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 208 total)
  • Author

:( Jag vill också vara mä..

MathiasH wrote:
    :( Jag vill också vara mä..

Men kom hit då!! hihi:D

Många kommer hit ifrån Sveriges avlånga land..

Välkommen:nod

ska bli kul, som alltid :) Hoppas bara solen hittar till Göteborg oxå!

Japp, nu börjar det dra ihop sig! Så som vi väntar och väntar på detta stora event och nu snart så är vi där.
    Det kommer bli toppen, vi hoppas så klart vi har vädret med oss så kommer nog ingen bli besviken.

Jag ska dit och titta (har inget lag att vara med i) men jag har mina två goa kompisar LiMi o Ettan med mig och det är ju kul bara att få vara där och känna stämningen, träffa alla + att i år ska jag gå på efterfesten :yahoo:

ja nu var det äntligen dags igen då,hoppas det går bättre än förra året bara och att man kanske kan få in mer än 1 träff på bollen:p

Jaaa.. klart man ska dit! Får se om vi får ihop ett gäng från Borås! Nån som känner sig manad?! :D

Ses där iaf gott folk!

:emo-thumb De är alltid lika kul varje år :emo-thumb Kommer självklart med syster…….

Vi kommer och tittar lite:pop:

hur kul som helst med efterfest:) …

Mitt första år på brännbollen, så ser verkligen fram emot det!!!

/// Ederer:up:

:( för att jag missar årets brännboll pga arbete. synd då jag varit med i 2 år innan. Förra året fick man t.o.m en baywatch sekvens på kanallokal som var där.
    men på etferfesten missar ni mig ej för då kommer jag.
    Denna dagen är som julafton för oss träningsintresserade

Ulrika Johansson wrote:
    Jag ska dit och titta (har inget lag att vara med i) men jag har mina två goa kompisar LiMi o Ettan med mig och det är ju kul bara att få vara där och känna stämningen, träffa alla + att i år ska jag gå på efterfesten :yahoo:

Du och dina vänner är mycket välkommna och likaså alla andra intresserade här på forumet och utomstående vänner och bekanta. Nu till din sak ang lag så behöver du inte oroa dig, om du inte har ett eget eller något att vara med i så kommer du iallafall bli med i ett när du väl är där och vill vara med, allt sånt fixar sig alltid så det inte blir någon utan för, alla som vill ska så klart vara med!! :emo-thumb

Åh det här låter ju hur kul som helst ju! :emo-thumb

Kommer förbi å hejar på de tappra brännbollsspelarna…

…som vanligt känns det bäst med åskådarplats när det kommer till brännboll :)

Ska bli kul att träffa/se allt folk! :)

Hade gärna kommit i år men vi har en liten baby:yahoo: på väg som skall komma i dagarna.
    Hoppas att det blir bra väder och att ni får det underbart.
    Lycka till:buttrock:
    Peter

YEAH nästa helg kommer bli en KICKASS HELG, fan vad gött att komma ned till GBG och mingla runt bland massa skönt folk och heja på dem som ska lira brännboll. Detta ser jag verkligen framemot, kan de inte bli nästa helg nuuu hehe :).

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 208 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.