MM Sports Brännboll 07 Gbg

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports Brännboll 07 Gbg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 208 total)
  • Author

ser fram emot buffen ingen deff där då alla bb kommer igång med alla god mat som serveras. snarare bulk då maten är slut på nolltid. varje år. sen om det tar slut får man vål hoppas på att vinna lite priser som lottas ut. några kilo protein går ju lika bra

aldrig varit med.. så skulle vara jävligt kul att få träffa alla byggare och bara njuta av solen och spela brännboll… har inget lag dock.. får se om jag hittar några byggare från borås som åker ner dit. roligare att vara med i ett lag och få spela än att bara titta :)

:)

Ronaldinho_9 wrote:
    aldrig varit med.. så skulle vara jävligt kul att få träffa alla byggare och bara njuta av solen och spela brännboll… har inget lag dock.. får se om jag hittar några byggare från borås som åker ner dit. roligare att vara med i ett lag och få spela än att bara titta :)

:)

Vi blir ju många från Borås :) Kanske börjar bli dax för ett Borås-lag? Vad sägs? :emo-thumb

Åååååhhh.. vill ju också spela brännboll! :( Cattahs- varför måste du jobba till 16..??! Skit i deeet! :) Så hinner vi va med på brännbollen också jue.. :nod

Men det ska bli jättekul å träffa alla goa människor både från Borås å överallt annanstans ifrån! På efterfesten då alltså!

LiMi wrote:
    Vi blir ju många från Borås :) Kanske börjar bli dax för ett Borås-lag? Vad sägs? :emo-thumb

hehe ahh kanske blir många boråsare ändå :) tro också vi borde göra ett borås lag.. :) Knalleknattarna

Ronaldinho_9 wrote:
    hehe ahh kanske blir många boråsare ändå :) tro också vi borde göra ett borås lag.. :) Knalleknattarna

Hihi.. Näää.. HARDCOREknallarna isf! :D

aix wrote:
    Hihi.. Näää.. HARDCOREknallarna isf! :D

hehe var rätt coolt namn :) :p

Ronaldinho_9 wrote:
    hehe var rätt coolt namn :) :p

Ja det här verkar ju inte helt fel, blir nog inget problem att få ihop till ett lag för er. :emo-thumb

Ronaldinho_9 wrote:
    Knalleknattarna

Va då knatte 👿 Tala för dig själv :D Vi får nog hitta på ett tuffare namn :devil: Måste ju tänka på imagen :drinks:

Vi vill också!
    Men jag är bjuden på bröllop sen länge, både kul och tråkigt. Vill verkligen vara med på brännbollsdagen.
    Om det blir som jag vill så kommer me unt killen på festen iallafall, frågan är när den börjar *kliar sig i huvudet* Får kolla det. Hoppas en börjar sent, men det är väl runt 20tiden el?

Verkar bli många, iallafall de man pratat med. Kan bli hur kul som helst. HOppas dom gifter sig fort :huh:

GODA NYHETER!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b]

Göteborg 28/7 Kl: 06.00-12.00 lite mulet delvis sol..[/b]

men sen blir det:[/b]

KLART SOLIGT KL: 12:00-24:00 +16 grader..
    ENLIGT SMHI`S VÄDER PROGNOS NU PÅ LÖRDAG!!!!
    [/b]

GRRRREAT!!!!:[/b]yahoo: :kicking:

Vi syns![/b]

Yippie!!![/b] :yahoo:

Då är det bara till att hoppas på detta och att det kommer att bli ännu bättre! :up:

Hämtade bilj. igår counting down only 4 days left *ooooh wiiiiiii*
    I will bring the sun om inte annat :D

Jag känner på mig att det kommer bli riktigt bra i år! Och att solen verkar komma gör inte saken sämre:P

med risk för att låta pessimistisk,men hur ofta har smhi rätt angående hur soligt det kommer att bli?angående hur regnit det kommer att bli lyckas dom därimot pricka in ganska bra tycker jag:(

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 208 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.