MM Sports Brännboll 07 Gbg

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports Brännboll 07 Gbg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 208 total)
  • Author
    paul wrote:
    med risk för att låta pessimistisk,men hur ofta har smhi rätt angående hur soligt det kommer att bli?angående hur regnit det kommer att bli lyckas dom därimot pricka in ganska bra tycker jag:(

Mer än rätt!:devil:

Alltid trevligt att träffa träningsfolk, får hoppas på sol8)

sorry everybody.efter regn kommer ju solsken det vet vi allihop:nod

Jag kommer!

Skall bli kul att lira lite brännboll till helgen. Vi blir nog ett par riktigt starka killar som kommer. Vi ska göra vårt bästa för att orka springa ett helt varv runt banan utan pauser för syrgas. Bara det kan räknas som en seger. :D

/peter

Peter Rundberg wrote:
    Jag kommer!

Skall bli kul att lira lite brännboll till helgen. Vi blir nog ett par riktigt starka killar som kommer. Vi ska göra vårt bästa för att orka springa ett helt varv runt banan utan pauser för syrgas. Bara det kan räknas som en seger. :D

/peter

haha…det låter ju toppen de Peter. Väldigt kul och trevligt att du kommer förbi, det ser vi fram emot! :emo-thumb

Asp wrote:
    haha…det låter ju toppen de Peter. Väldigt kul och trevligt att du kommer förbi, det ser vi fram emot! :emo-thumb

jag kommer oxå komma asp,glöm inte det:p

Slottskogsvallen skall renoveras inför FRIIDROTTS GRAND PRIX som kommer att vara vecka 31.

Vi flyttar tillbaka Brännbollen till Slottsskogen/Azaleadalen som alla andra år.

Tyvärr har bokningsansvarig – Slottskogsvallen och underhållsansvarig – Slottskogsvallen inte stämt av ang detta.

MM Sports blev erbjudna en annan arena, men då vi tycker att Brännbollen har en stark knytning till Slottsskogen,
    så valde vi att flytta tillbaka den till ursprungsplatsen Azaleadalen i Slottsskogen som alla andra år.:friends:

(Det kommer även att finnas stora tält på plats ifall det skulle dugga lite)

Ngn kommer att finnas på plats ifrån kl 12:30 – ca 13:30 utanför Slottsskogsvallen för att hänvisa till Azaleadalen:emo-thumb
    Vi kommer även att ha skyltar ifrån Slottsskogsvallen till Slottsskogen/Azaleadalen (som är gångavstånd)

VI SYNS PÅ LÖRDAG:dance:

paul wrote:
    jag kommer oxå komma asp,glöm inte det:p

Nej nej, självklart har jag inte glömt av dig, det ser jag fram emot mycket mycket! 8)

Asp wrote:
    Nej nej, självklart har jag inte glömt av dig, det ser jag fram emot mycket mycket! 8)

bra där krisse

Om allt går bra kanske vi tittar förbi med en liten bebis:) , just nu sitter vi bara och väntar. Det är troligtvis bara några timmar kvar nu, så som det `värker´ .
    Peter och Sandra

Peter Singer wrote:
    Om allt går bra kanske vi tittar förbi med en liten bebis:) , just nu sitter vi bara och väntar. Det är troligtvis bara några timmar kvar nu, så som det `värker´ .
    Peter och Sandra

Oj vad skoj!! Bebisens första brännboll..hihi..:D
    Hoppas allt går bra nu:emo-thumb

Ok, nu har många frågat vilka lag som skall vara på plats..
    Jag lägger upp dem vi har just nu..:up:

1. Twinlab/BSN
    2. Better Bodies/Gasp
    3. Deep
    4. Pralinerna från Skara
    5. East
    6. TA Bygg
    7. Exhale Gym
    8. Borås Namn?
    9. Möhippan
    10. Hopp plock

Lelle Fotograf wrote:
    Ok, nu har många frågat vilka lag som skall vara på plats..
    Jag lägger upp dem vi har just nu..:up:

1. Twinlab/BSN
    2. Better Bodies/Gasp
    3. Deep
    4. Pralinerna från Skara
    5. East
    6. TA Bygg
    7. Exhale Gym
    8. Borås Namn?
    9. Möhippan
    10. Hopp plock

Glömde Dalblads:o

1. Twinlab/BSN
    2. Better Bodies/Gasp
    3. Dalblads
    4. Pralinerna från Skara
    5. East
    6. TA Bygg
    7. Exhale Gym
    8. Borås Namn?
    9. Möhippan
    10. Hopp plock
    11. Deep

ojoj, 11 lag det va inte dåligt!!! :up:
    Kom igen nu Boråsare kom på ett bra namn! :D

*laddar mina svings inför brännbollen med en flugsmällare*

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 208 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.