Home › Forums › Tävlingar och Events › Mr. Olympia 2007, Webcast, tider & annat smått och gott
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 september, 2007 at 20:15 #847365Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Här snor vi inlägg och ger ingen kredit ser jag. :p
Men vadå, tiderna och texterna är ju bearbetade
27 september, 2007 at 20:18 #847366Anonym anvandareMemberSimon Persson wrote:Bra magnus, ser bättre ut, jag hörde iofs talas om din Sagan-om-Ringen-biljett-tabbe :p:emo-thumb men denna gång är det nog rätt.Ja den djävla grejen ja… Åtta orivna premiärbiljetter sitter fortfarande inglasade i en tavla på väggen. Som en påminnelse.
27 september, 2007 at 22:14 #847367Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Om vi säger såhär, tävlingen Ms Olympia går avgörs lokalt på fredagen. Förbedömning sker 20:00 svensk tid. Sedan går det en stund innan det är dags för finalen (fortfarande fredag i USA, men natt mot lördag i Sverige) 04:00.Lördag natt är inte detsamma som natt mot lördag.
Kliver du upp 04:00 nu på lördag kan du se finalen på Ms Olympia.
Kanske ska slopa att skriva ut vilken dag tävlingarna går i USA? För att undvika svensk förvirring dvs.
Precis det jag syftade på:emo-thumb visserligen stämmer datumen och klockslagen i USA dock eftersom den stora massan av bodymedlemmar befinner sig i sverige är det uppskattat med svenska tider men det ser jag att ni redan fixat:up:
28 september, 2007 at 09:24 #847368Anonym anvandareMemberedit.
28 september, 2007 at 09:29 #847369Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Om vi säger såhär, tävlingen Ms Olympia går avgörs lokalt på fredagen. Förbedömning sker 20:00 svensk tid. Sedan går det en stund innan det är dags för finalen (fortfarande fredag i USA, men natt mot lördag i Sverige) 04:00.Lördag natt är inte detsamma som natt mot lördag.
Kliver du upp 04:00 nu på lördag kan du se finalen på Ms Olympia.
Kanske ska slopa att skriva ut vilken dag tävlingarna går i USA? För att undvika svensk förvirring dvs.
Man säger helst lördagmorgon vid ett sådant tillfälle som detta kl 04:00
Efter kl 00 är det en ny dag, alla dagar i veckan.
Jobbar man tex natt så säger man inte ”samma dag” efter kl 00, då är det ”ny dag”, men det är säkert lätt för många att förstå om man skriver ”natten mot lördag”.
Jag tycker däremot de ser krångligare ut.Så på lördagmorgonen kl 04.00 vill jag gärna titta, men får nog inte ihop det, kommer bli för lite sömn, men kanske kanske om man har tur.
Hade vart kul att se tjejerna. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.