Home › Forums › Tävlingar och Events › MTGP -07 Västerås
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 april, 2007 at 21:19 #84638Anonym anvandareMember9 april, 2007 at 21:19 #851323Anonym anvandareMember
Här kommer lite bilder från Muscletech GP i västerås. Jag slutade på 4:e plats vilket kändes rättvist för kvaliten på resten av gänget i classic bb -178cm var hög… stort grattis till Tobias Johansson som plockade hem 1:a platsen.
9 april, 2007 at 21:30 #851324Anonym anvandareMemberGrattis till 4.platsen:up:
9 april, 2007 at 21:37 #851325Anonym anvandareMember:up: grattisss!!
9 april, 2007 at 21:50 #851326Anonym anvandareMemberSå här glad kan man bli efter två liter vatten…
9 april, 2007 at 22:00 #851327Anonym anvandareMemberVi va ett gott gäng från SportsClub i Halmstad som åkte upp på torsdag morgon till Västerås. Tack alla som stöttat under dieten och resan fram till tävlingen…..
Två killar som e törstiga o rätt trötta på kalaspuffar. Vi skar allt vatten kl:14.00 dagen innan tävlingen så vi kan väl lungt säga att vatten e uppskattad vara numera
Micke till vänster och Öivind till höger som kom 3:a i +178 cm cbb10 april, 2007 at 08:39 #851328Anonym anvandareMemberMer bilder Micke! Mer!
Du va riktigt bra men vi vet ju båda vad som väntar nästa tävling eller hur?
Det är nu det hårda jobbet börjar kompis! Lightweight buddy!10 april, 2007 at 08:50 #851329Anonym anvandareMemberMickeM wrote:Här kommer lite bilder från Muscletech GP i västerås. Jag slutade på 4:e plats vilket kändes rättvist för kvaliten på resten av gänget i classic bb -178cm var hög… stort grattis till Tobias Johansson som plockade hem 1:a platsen.Kul med tävlanden som för en gångs skull inte gnäller på placeringen eller förberedelserna utan istället verkar tycka att det är roligt att tävla. Fler såna som dig och Norsk Gadd skulle jag vilja se när det gäller inställningen!
10 april, 2007 at 09:56 #851330Anonym anvandareMemberGrattis!
Riktigt snygga linjer :up:10 april, 2007 at 10:17 #851331Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Kul med tävlanden som för en gångs skull inte gnäller på placeringen eller förberedelserna utan istället verkar tycka att det är roligt att tävla. Fler såna som dig och Norsk Gadd skulle jag vilja se när det gäller inställningen!Tack så mycket!
Jag kan säga att Micke kämpade så in i #%%& den här tävlingen, han pressade ner sig enormt i vikt sista tiden för att va säker på att klara invägningen vilket ger jobbiga bieffekter, kramp osv. Trots detta gaskade han upp sig, pumpade upp, upp på scenen, gjorde en riktigt fin prestation och efteråt va han hur nöjd och glad som helst. Klagade inte en sekund trots att killen fan i mig va döende backstage.VILKEN FIGHTER!
Det ska bli ett nöje att se Micke utvecklas. :up:10 april, 2007 at 12:22 #851332Anonym anvandareMember:up: stort GRATTIS till alla er som tävlat,att bara ta sig till en tävling i tävlingsform är en enorm prestation
10 april, 2007 at 13:23 #851333Anonym anvandareMemberTack alla för era varma grattulationer, det va verkligen toppen kul o tävla vilket gett mer smak så nu blir det en hård sattsning fram till FF07 på lucia. Nu har man fått lite kött på benen och vet hur allt funkar runt tävlingen och diet….. ska bli toppen kul.
Tack Öivind för dina lov ord ska bli kul o följa din utvecklig med. Det ser väldigt lovande ut för din del och du gjorde verkligen en toppen prestation på din första tävlingen hörde inget klaggande från din sida heller bara ett ständigt lende på läpparna…ruggit bra jobbat killen.10 april, 2007 at 18:16 #851334Anonym anvandareMemberGrattis!, alltid kul med lite bilder runt omkring också…
13 april, 2007 at 15:15 #851335Anonym anvandareMemberTjena Micke! Kul att springa på dig och ”gadden” mellan godishyllorna på ICA! Synd att det va lite stressigt med buss och så bara så man inte kunde snacka lite mera!
Väl genomförd tävling båda två! Jäkligt kul att träffa så trevliga medtävlande!! :up:Vi ses vid nästa tävling, på eller framför scenen, tillsdess :pop: !!
MVh/ Tobias!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.