Home › Forums › Tävlingar och Events › MuscleTech GP, Västerås 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2007 at 11:01 #910564Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag hoppas och tror att denna regel försvinner inom en inte allt för avlägsen framtid. Det känns mest som ett, inte alltför lyckat, förssök att skapa lite skillnad till vanliga bb. Några mm hit eller dit är nog inte det som krävs i så fall. För domare och arrangörer vore det väldigt skönt att slippa mäta strax innan ni ska på scen. Det vore mycket smidigare om vi bara kunde göra en visuell koll: ”OK” ”Inte OK”. Tills vidare får vi väl streta på så gott det går.
Byxorna ska inte avgöra några placeringar och gör det inte heller (om vi bortser från när man valt ett par som totalt dödar fysiken). Däremot kan de ”tyvärr” avgöra om man får tävla alls eller inte.
Kommer man undan med 1,6cm då:friends:
19 januari, 2007 at 11:56 #910565Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag hoppas och tror att denna regel försvinner inom en inte allt för avlägsen framtid. Det känns mest som ett, inte alltför lyckat, förssök att skapa lite skillnad till vanliga bb. Några mm hit eller dit är nog inte det som krävs i så fall. För domare och arrangörer vore det väldigt skönt att slippa mäta strax innan ni ska på scen. Det vore mycket smidigare om vi bara kunde göra en visuell koll: ”OK” ”Inte OK”. Tills vidare får vi väl streta på så gott det går.Byxorna ska inte avgöra några placeringar och gör det inte heller (om vi bortser från när man valt ett par som totalt dödar fysiken). Däremot kan de ”tyvärr” avgöra om man får tävla alls eller inte.
Visst kan byxor avgöra placeringar, på samma sätt som skärningen kan avgöra i Body Fitness för damer, kan den även göra det i CBB. Ögat kan luras av en bra skärning på byxan. På samma sätt som en sämre kan förstöra helhetsintrycket en hel del.
19 januari, 2007 at 12:07 #910566Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Kommer man undan med 1,6cm då:friends:Nä.
19 januari, 2007 at 12:08 #910567Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Visst kan byxor avgöra placeringar, på samma sätt som skärningen kan avgöra i Body Fitness för damer, kan den även göra det i CBB. Ögat kan luras av en bra skärning på byxan. På samma sätt som en sämre kan förstöra helhetsintrycket en hel del.Ja. Som sagt.
19 januari, 2007 at 15:55 #910568Anonym anvandareMemberFinns ju dessa annars… är ca 3 cm på sidan.
Skogshuggarn wrote:Dom du länkade med ca 5 cm i sidan va dom jag använde på FF, va rätt ensam i långa CBB om dom då dom flesta verkade ha valt byxerna med 3/4″ i sidan (om jag inte minns helt fel)
Tycker och hoppas inte att byxerna ska va det som avgör placeringen…[http://www.andreascahling.com/products.cfm?parentcategoryid=1%7CMen%27s%20Clothing&productID=5&showDetail=1&categoryID=5|Men%27s%20Posing%20Swim%20Suits&vendoridtodisplay=0&filterFor=&collection=1%7CMen%27s%20Clothing http://www.andreascahling.com/products.cfm?parentcategoryid=1%7CMen%27s%20Clothing&productID=5&showDetail=1&categoryID=5|Men%27s%20Posing%20Swim%20Suits&vendoridtodisplay=0&filterFor=&collection=1%7CMen%27s%20Clothing]
22 januari, 2007 at 14:55 #910569Anonym anvandareMemberNamnet på tävlingen är nu bestämt:
Muscle Tech Grand Prix, Sweden 2007[/b]
blir väl MTGP i vardagstal, kan tänka.
Logo, affisch med mera är på g.
22 januari, 2007 at 15:36 #910570Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Namnet på tävlingen är nu bestämt:Muscle Tech Grand Prix, Sweden 2007[/b]
blir väl MTGP i vardagstal, kan tänka.
Logo, affisch med mera är på g.
:buttrock: :buttrock:
bara namnet gör ju att man blir sugen! nice!
22 januari, 2007 at 19:37 #910571Anonym anvandareMemberFan vad kuuuuul!!!!!!! :bb:
23 januari, 2007 at 07:15 #910572Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote::buttrock: :buttrock:bara namnet gör ju att man blir sugen! nice!
Håller absolut med här!!!:up:
:buttrock: …..//S*23 januari, 2007 at 09:04 #910573Anonym anvandareMemberBlir inte företaget Muscle Tech sura när ni snor deras namn då?
23 januari, 2007 at 21:52 #910574Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Ja. Som sagt.Japp samma sak som en del som har för stora byxor eller för små. Lite upp till individen tycker jag att ha rätt. Samt att bära dem rätt o inte ha dem hängandes nere vid höften.
1,6cm e ju verkligen lafs att dem inte är godkända, bara hoppas på vi slipper denna regel med minst 2cm. Dels gött för domare att slippa mäta en massa innan tävling samt gött för tävlande att slippa bry sig om att ha rätt mått.Mvh
28 januari, 2007 at 00:44 #910575Anonym anvandareMemberHallå!
Är sugen på att tävla inom bodybuilding… hur går man till väga? Alltså, för vem ska man träna och tävla för osv?29 januari, 2007 at 11:06 #910576Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote::buttrock: :buttrock:bara namnet gör ju att man blir sugen! nice!
har du redan börjat smida planer för att plocka din andra buckla?
30 januari, 2007 at 10:38 #910577Anonym anvandareMemberBeyond Strength wrote:Hur kommer sig att de blev just de namnet? Kan det vara så att Muscle Tech rent av är en av sponsorerna?Enligt vad jag hört la de en massa företagsnamn i en keps och drog bara ett utav dessa.. tur att det inte blev ICA:nod
30 januari, 2007 at 10:42 #910578Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Enligt vad jag hört la de en massa företagsnamn i en keps och drog bara ett utav dessa.. tur att det inte blev ICA:nodJag hade annars sett fram emot:
Bullens Pilsnerkorv Grand Prix
Ja, det var glocalnet, men jag är moderator.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.