Nordiske Mesterskaber 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nordiske Mesterskaber 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 292 total)
  • Author
    [img=http://www.bodybuilding.dk/files/attachments/1477-DM%20NM%202007%20Posters2.jpg]Flere infor fölger mht hotel bookning

Grymt roligt!

Jag som trodde att det inte skulle bli något Nordiskt mästerskap i år.

Så klart vi skal ha ett nordist mästerskab i år :emo-thumb [/b]

Vilka är det som får tävla på Nordiska? Top 3 SM eller nått liknande?

fan va härligt trodde inte blev nått nordiska :emo-thumb skulle vara grymt kul köra om man kvalar in från sm :)

Martin. wrote:

just precis….

bättre sent än aldrig med detta positiva beslut :emo-thumb

Där vill komma bra prisar på Hotel (scandic hotel i Roskilde), jag kommer tillbaks med mere info herom

Tråkigt att det kommer ut så sent bara. Själv kan jag inte vara med i fall jag skulle kvalificera mig eftersom jag fått en resa till Cypern den 19 oktober i av min far. Trodde ju inte det skulle vara något NM i år:nono: .

En fråga till någon utav herrarna/damerna i förbundet: Räcker det att vinna Sm för att få åka till Vm i CBB, om ni nu anser att man kan placera sig bra på Vm. Eller måste man vara med på NM också trots att startdatumet kom ut så sent?

Mvh AndreasP

Martin. wrote:

Undrar jag med hur är reglerna där med det;)

mickebodyb wrote:
    Undrar jag med hur är reglerna där med det;)

Så vitt inte danska förbundet av nån anledning säger annat är det överenskommet mellan de nordiska länderna att topp-3 får tävla. Värdlandet har rätt till dubbel uppsättning.

men lite väl i sista minuten.
    Jag önskar dock de svenska deltagarna Lycka Till!

AndreasP wrote:
    Tråkigt att det kommer ut så sent bara. Själv kan jag inte vara med i fall jag skulle kvalificera mig eftersom jag fått en resa till Cypern den 19 oktober i av min far. Trodde ju inte det skulle vara något NM i år:nono: .

En fråga till någon utav herrarna/damerna i förbundet: Räcker det att vinna Sm för att få åka till Vm i CBB, om ni nu anser att man kan placera sig bra på Vm. Eller måste man vara med på NM också trots att startdatumet kom ut så sent?

Mvh AndreasP

Du får posa på beachen istället, helt säkert får du publik även där :P
    Lycka Till på SM Andreas, går säkert kanon denna gången, vi ses backstage :up: hälsa frugan.

Man har bare inte vist hvor man skulle avholde NM, men nu blev det Roskilde 30-45min från Köpenhamn i bil eller tåg

Date
    – 19 and 20 Oktober in Denmark

Were
    – Roskilde Hallerne… Roskilde is ca 40 km away from Copenhagen… its very easy to find, Its one of Denmarks oldest city`s with a loot off Viking museums and etc… tjeck out [www.roskilde.dk] ore [www.roslikdekongress.dk]

Travel
    – Train – Takes you directly to Roskilde, it takes 25 min from Copenhagen, and 35 Min from Copenhagen airport…..
    – Air – take the train to Roskilde, ca 35 min ore a taxi, will cost ca 400 kr ore 65 Euro.
    – Car – over the Sweden/Denmark brigde, ca 30 minutes away as soon as you are in Denmark on the E21

Hotel
    – Scandic Hotel – we will next week have a very good deal with them, as soon as we have that you will recive it.
    – Hotel Prinsen – expensive – ca price 250-500 euro a night
    – Mr Janni Motel by the motorway – ca price 60-80 euro – ”shitty place”
    – Hotel Svalen Roskildevej 333 2640 Hedehusene – ca 100 euro a night – nice place
    – Danhostel Vindeboder 7 4000 Roskilde [www.danhostel.dk/roskilde] 55 euro a night/person

Tell me were you would like to stay and i will sort out the hotel for you….

Athlete Reg.
    – Friday – evening ca 18.00 – more info will follow.

Nm
    – Start at 09.00 in the morning – more to come in the next week as well….

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.