Nordiske Mesterskaber 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nordiske Mesterskaber 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 292 total)
  • Author

Maila danska förbundet för att få bekräftelse ! och fick som svar att vi skickar våra juniorer och de gör Norge med ! o de fråga gör inte skkf de för er ? NÄ DE GÖR DOM INTE ! fan händer egentligen ????

Martin.P wrote:
    Maila danska förbundet för att få bekräftelse ! och fick som svar att vi skickar våra juniorer och de gör Norge med ! o de fråga gör inte skkf de för er ? NÄ DE GÖR DOM INTE ! fan händer egentligen ????

Förklara gärna varför SKKF inte skall följa dom regler som är uppsatta på det möte dom nordiska länderna hade.

men varför följer inte dom andra länderna dom då Jörgen! kommer inte kännas så jätte roligt om får se att massa juniorer tävlat på nordiska sen! då jag hela tiden var enormt sugen köra nordiska du förstår säker hur ja tycker

Jorgen wrote:
    Förklara gärna varför SKKF inte skall följa dom regler som är uppsatta på det möte dom nordiska länderna hade.
    Martin.P wrote:
    men varför följer inte dom andra länderna dom då Jörgen! kommer inte kännas så jätte roligt om får se att massa juniorer tävlat på nordiska sen! då jag hela tiden var enormt sugen köra nordiska du förstår säker hur ja tycker

Det vet jag inte och det är i mina ögon ingen anledning att bryta mot den överenskommelse som finns.

Men naturligtvis förstår jag hur du tycker.

BTW, där uppe är listan om de som tävlar från Norge,inga juniorer eller veteraner. Listan var idag på [www.nkf-ifbb.no]

Är 100% säker på att Finland och Estland skickar inga till junior/veteranklasser, eftersom sådana klasser borde inte ens finnas i NM. (Alltså där kommer inte finnas massa juniorer på scenen. Max ett par från danmark.)

nä men ders junior ska visst få köra senior klass värkar de som ! tycker allt e så sjukt varför ksulle annars danska förbundet skirva så att vi skickar våra junior liksom norge

Anne wrote:
    BTW, där uppe är listan om de som tävlar från Norge,inga juniorer eller veteraner. Listan var idag på [www.nkf-ifbb.no]

Är 100% säker på att Finland och Estland skickar inga till junior/veteranklasser, eftersom sådana klasser borde inte ens finnas i NM. (Alltså där kommer inte finnas massa juniorer på scenen. Max ett par från danmark.)

Sewén wrote:
    Riktigt trist. Hoppas att du hinner ändra dig till helgen!

Och bara Jörn från norge som ska tävla. Vad är det här?!

Hei

Det bli nok kun meg. :

Vi får kose oss og gi Danskene Juling. :D

Undrar om det här med biljetter. Mina föräldrar har varit inne o läst om biljetter till nordiska o då står det att det tar fyra dagar att få dom o det blir ju inget bra… Någon som vet något om detta? Räcker det kanske att köpa på plats?

och Team Sweden :

Malla wrote:
    Undrar om det här med biljetter. Mina föräldrar har varit inne o läst om biljetter till nordiska o då står det att det tar fyra dagar att få dom o det blir ju inget bra… Någon som vet något om detta? Räcker det kanske att köpa på plats?

Mail: [mailto:soren@dbff.dk]

dway wrote:
    och Team Sweden :

Borde där stå några namn eller ? :) Vi vill ju veta..

Anne wrote:
    Borde där stå några namn eller ? :) Vi vill ju veta..

Fjorton namn är klara och vi väntar besked från ytterligare tio.

Var lugna, det kommer. :)

Jorgen wrote:

Ok bra, tack för info. :) Jag ska vänta och inte somna innan jag vet[img=http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/images/smilies/lol2[1].gif]

Atletix Jørn wrote:
    Hei

Det bli nok kun meg. :

Vi får kose oss og gi Danskene Juling. :D

ser jag fram emot:up:

Jorgen wrote:

????????????????????????:pop: Vill veta mer’

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.