Nordiske Mesterskaber 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nordiske Mesterskaber 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 292 total)
  • Author

Är dom svenska domarna uttagna till denna tävling.

Skulle väldigt gärna vilja veta om det blir något nordiska för oss AFare?! Annars vore det gott att börja äta… Vill väldigt gärna vara med men har ingen aning om det blir något. Skulle vilja veta så fort som möjligt! Tack på förhand! :happy:

Malla wrote:
    Skulle väldigt gärna vilja veta om det blir något nordiska för oss AFare?! Annars vore det gott att börja äta… Vill väldigt gärna vara med men har ingen aning om det blir något. Skulle vilja veta så fort som möjligt! Tack på förhand! :happy:

Jag vet vi har 2 i AF klassen d.19/10-07:emo-thumb

Menar du att det är två tjejer i den långa klassen till? Det låter som det blir något då kanske?! Hoppas Hoppas Hoppas…

finns de ingen hemsida för tävlingen? med startlistor på tävlande mm o vilka klasser som finns mm ?

Martin.P wrote:
    finns de ingen hemsida för tävlingen? med startlistor på tävlande mm o vilka klasser som finns mm ?

[www.bdff.dk] är den danske hemsida, men den är inte up-to-date:(

vet at den går fra -80kg up till +95kg i BB mänd och +/- 180 i AF mänd och for kvinnane kommer finns AF med och bodyfitness

Jag har hört följande:

Klasser bb herrar:- 70, -80, – 90, – 100 ja + 100
    Damer bb: öppen klass
    Body fitness – 163 cm och + 163 cm
    CBB – 178 cm och + 178 cm

Där hittade jag ingen AF… Hoppas det inte stämmer! INGEN SOM VET????

Vet inte om AF(Vi har ju ingen AF i Finland), men troligen af är också med. Åtminstone var i fjol.

På affischen är af med, däremot inte fitness, vilket troligen är en miss. Frågetecknet är väl närmast hur många som kommer i af. Sverige, Norge, Danmark och Island kör grenen, men det är ju inte stort precis i näåt av länderna och islänningarna har ju en bit att resa (där snackar vi en biiiit att resa).

Var det max. 2 tävlande per klass en land kan skicka till NM? (Eller tre? eller vad ? ) :)

EN fråga till dig Jan Peter! Med tanke på att det inte värkar vara juniorklasser på NM måste man då placera sig topp 3 i-100 seniorer eller räcker de att bli topp 3 i Junior klassen för kvalicera ??

Martin.P wrote:
    EN fråga till dig Jan Peter! Med tanke på att det inte värkar vara juniorklasser på NM måste man då placera sig topp 3 i-100 seniorer eller räcker de att bli topp 3 i Junior klassen för kvalicera ??

Det är seniorklass som gäller.

När får man reda på om det är några från dom andra länderna? När har dom sina mästerskap? Jag åker bara det blir något!!!

Finland och Norge har mästerskap 6.-7.10. Danmark hade en vecka sen.:) Finland ska välja laget efter FM.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.