Nordiske Mesterskaber 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nordiske Mesterskaber 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 292 total)
  • Author

MuscleInside.com stiller med fotostudio til Nordiske så alle atleter kan få taget bilder så de kann minnes denne skönne dag och det koster intet – yes it is for free.
    Vet inte om man får en CDrom, eller dom blir mailet eller printet utt. mere info om dette kommer at findes på sjelve dagen i Roskilde.

Dom vil ligge foto online nästan i realtime, men det bero på om dom får internet forbindelse på tävlingsdagen :-)

En liten undran. Är det tävling både lör. & sön eller bara lör.? På affischen står det ju bara lör. Kand det stämma?

Bara Lördag ;-)

Hade verkligen hoppas man skulle kunna kvala in o få köra denna tävlingen! men då man var 2 poäng från kvala in missa man chansen :(! och gick inte få dispans:( trots sverige knappt kommer skicka nån i denna klassen 👿

Martin.P wrote:
    Hade verkligen hoppas man skulle kunna kvala in o få köra denna tävlingen! men då man var 2 poäng från kvala in missa man chansen :(! och gick inte få dispans:( trots sverige knappt kommer skicka nån i denna klassen 👿

FAN vad TRÅKIGT, varför vill ni inte skicka Martin P till Nordiskan?
    Finns det regler som säger att man inte kan ta någon annans plats?
    Hoppas att han får ställa upp.

Ringde o prata med Björfot i förbundet och vad jag fick för svar var att de nordiska länderna kommit överns om att man inte fick ta nån annans plats. 👿 roligt för sveriges lag om man inte skicka så många man kan :)

Benjamin wrote:
    FAN vad TRÅKIGT, varför vill ni inte skicka Martin P till Nordiskan?
    Finns det regler som säger att man inte kan ta någon annans plats?
    Hoppas att han får ställa upp.
    Martin.P wrote:
    Ringde o prata med Björfot i förbundet och vad jag fick för svar var att de nordiska länderna kommit överns om att man inte fick ta nån annans plats. 👿 roligt för sveriges lag om man inte skicka så många man kan :)

Känns ju lite löjligt. Som att Svenska fotbollslandslaget skulle strunta i att ta ut reserver…(jävligt dålig liknelse, jag vet :D)

SAY WHAT!!!!!!!!!!! är det i alle klasserne?

Martin.P wrote:

Ännu en sak som tar död på Sporten, GRATTIS[/b]
    Vill ni ha en BRA tävling så ska ni se till att ha så många tävlande som möjligt.
    varken Ingvar eller Östberg kommer, så varför inte låta Martin ta platsen. Han var ju trots allt BÄTTRE än 3an :p.
    Hur många är det som ska tävla på Nordiskan överhuvudtaget?

Benjamin wrote:
    Ännu en sak som tar död på Sporten, GRATTIS[/b]
    Vill ni ha en BRA tävling så ska ni se till att ha så många tävlande som möjligt.
    varken Ingvar eller Östberg kommer, så varför inte låta Martin ta platsen. Han var ju trots allt BÄTTRE än 3an :p.
    Hur många är det som ska tävla på Nordiskan överhuvudtaget?

Nu är du väl lite fel på det? Åsikten är det ju helt ok att ha, men kasta stenen på rätt glashus. Ulf Björnfot får inte, svenska förbundet får inte, lika lite som övriga nordiska förbund skicka fyror och femmor etc, eftersom de gemensamt tagit beslutet att det bara ska vara medaljörer som ska stå på NM-scenen. Så vitt jag förstått är det också så arrangören vill ha det. Ulf frågade så sent som igår om detta och fick samma svar.

Varför utgår ständigt vissa kritiker från worst case scenario?

Martin.P wrote:

Kör NABBA istället:emo-thumb

Där är inte fotoförbud och de tävlande känner sig varmt välkommna av förbund och arrangör när de tävlar.

no_pain wrote:
    Kör NABBA istället:emo-thumb

Där är inte fotoförbud och de tävlande känner sig varmt välkommna av förbund och arrangör när de tävlar.

Och inte en massa skitjobbiga regler och såna knäppa ordningar.

Janpeter Sangborn wrote:
    Nu är du väl lite fel på det? Åsikten är det ju helt ok att ha, men kasta stenen på rätt glashus. Ulf Björnfot får inte, svenska förbundet får inte, lika lite som övriga nordiska förbund skicka fyror och femmor etc, eftersom de gemensamt tagit beslutet att det bara ska vara medaljörer som ska stå på NM-scenen. Så vitt jag förstått är det också så arrangören vill ha det. Ulf frågade så sent som igår om detta och fick samma svar.

Varför utgår ständigt vissa kritiker från worst case scenario?

Jag riktade min kritik mot de som fattade beslutet, men om de nu tror att tävlingen blir bättre med få tävlande så får det väll vara så.

Vem kommer och tävlar på NM från Sverigè????

dway wrote:
    Vem kommer och tävlar på NM från Sverigè????

Laget är klart under dagen. Större delen av laget var nog klart redan i går kväll.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.