Olympia top 10!

Home Forums Tävlingar och Events Olympia top 10!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Tippa Olympia top 10!
    I potten ligger äran och vetskapen om sin egen förträfflighet (om man tippar rätt).

Jag börjar:

1.Ronnie Coleman
    2.Jay Cutler
    3.Victor Martinez
    4.Melvin Anthony
    5.Dexter Jackson
    6.Tony Freeman
    7.Gustavo Badell
    8.Dennis Wolf
    9.Markus Ruhl
    10.Silvio Samuel

Kom igen nu!

Du kan ju inte börja tippa nu fattar du väl endå :p , har du sätt deras form? tillstånd just nu? osv osv

Sami.A wrote:
    Du kan ju inte börja tippa nu fattar du väl endå :p , har du sätt deras form? tillstånd just nu? osv osv

Det är ju nu man SKA tippa! Annars är det ju ingen sport. Bara att gå på känsla! Hur mycket coolare är det inte att säga ”jadu, det där sa jag redan i augusti” än att efter förbedömningen lägga in sitt tips? 8)

Dessutom är det alltid roligt att spekulera och vill man hålla sig lite update kan man följa video serien på bb.com för att få en glimt av deras form! :up:

Tvivlar på att colman kommer ta över tronen igen

Coleman vinner! :nod

Robb@n wrote:
    Coleman vinner! :nod

Tveksamt.

jag tror inte Dennis Wolf har chans mot Silvio Samuel när d väl står vid varandra

Okey, jag tippar då, men meningslöst endå då du inte vet hur alla ser ut och att det är ganska lång tid kvar tills Olympia, mycket kan hända. :up:

1.Jay Cutler
    2.Ronnie Coleman
    3.Victor Martinez
    4.Melvin Anthony
    5.Dexter Jackson
    6.Tony Freeman
    7.Gustavo Badell
    8.Silvio Samuel
    9.Markus Ruhl
    10.Dennis Wolf

ROBERT_YOUNAN wrote:
    jag tror inte Dennis Wolf har chans mot Silvio Samuel när d väl står vid varandra

Dennis slog Silvio redan förra året i Santa Susanna, var klassskillnad mellan dem redan då, sedan dess har Wolf utvecklats enormt.

Håller med Mats. Wolf äter ju upp Silvio, en snygg line up fysik har silvio men när han vänder sig om så förlorar han.

Tony Freeman kan göra lite skada :)

Nöjer mig med att säga att ni naturligtvis har helt fel allihop! :D ;)

Någon topp tio tänker jag inte dra till med men Freeman, Wolf och förhoppningvis Martinez kommer flyttas fram i placeringarna.

Tror på samma top3 som förra året…

Günther, Wolf och Samuel lär (BÖR!) placera sig före Badell anyhow.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.