Protokoll finns på skkf.org

Home Forums Tävlingar och Events Protokoll finns på skkf.org

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Samtliga protokoll finns nu på [http://www.skkf.org skkf.org] i Excelformat.

Och resultaten i textformat finns hos [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=1305 BODY].

Inte för CBB nybörjare :(

marals76 wrote:
    Inte för CBB nybörjare :(

Protokollen för nybörjare inkluderas i protokollen för GP-tävlingarna.
    Öppna ”xls Protokoll Bodyfitness GP” eller ”xls Protokoll Classic Bodybuilding GP” för att även se nybörjarnas resultat.

Kul att se hur det bedöms, inget att klaga på. Blev bara lite förvånad att två domare hade mig som 4:a i mitt fria, för den biten va jag faktiskt väldigt nöjd med.

Inte för att låta ”tyken” men inom byggning finns inte utrymme för egna åsikter.
    Alla tycker de är bäst på scen :)

marals76 wrote:
    Inte för att låta ”tyken” men inom byggning finns inte utrymme för egna åsikter.
    Alla tycker de är bäst på scen :)

Långt från så jag menade, jag tycker domarna dömde alldeles riktigt när det gäller placeringarna. Jag personligen, med min ringa erfarenhet, tyckte bara att det var stor skillnad mellan att bli satt som etta och fyra i samma rond av två olika domare. Kul att du upplevde att du va bäst på scenen, bra med självförtroende. :emo-thumb

norsk_gadd wrote:
    Långt från så jag menade, jag tycker domarna dömde alldeles riktigt när det gäller placeringarna. Jag personligen, med min ringa erfarenhet, tyckte bara att det var stor skillnad mellan att bli satt som etta och fyra i samma rond av två olika domare. Kul att du upplevde att du va bäst på scenen, bra med självförtroende. :emo-thumb

Ha ha inte bäst av alla:D
    Men när man står där känner man sig grymt nöjd över vad man lyckats klara av:emo-thumb

marals76 wrote:
    Ha ha inte bäst av alla:D
    Men när man står där känner man sig grymt nöjd över vad man lyckats klara av:emo-thumb

Det ska du va också, fixar du en överkropp som matchar den för jäkligt fina underkropp du glider runt på så blir du farlig. Grattis till en bra debut.

norsk_gadd wrote:
    Det ska du va också, fixar du en överkropp som matchar den för jäkligt fina underkropp du glider runt på så blir du farlig. Grattis till en bra debut.

Tackar och bugar snyggt jobbat själv! Kommer bli intressant att följa dig framöver!:nod

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.