Home › Forums › Tävlingar och Events › Resultat?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2007 at 09:07 #834589Anonym anvandareMemberSewén wrote:Done! Ingen annan som fått tag i lite bilder? Martin?
Inte än, mina bröder har inte hunnit skicka iväg som än, men jag ringer och tjatar varje dag nästan
3 oktober, 2007 at 10:49 #834590Anonym anvandareMemberSewén wrote:Done! Ingen annan som fått tag i lite bilder? Martin?tackarr…haha var ganska roliga bilder, full och glad
Får väl ta och bjuda på bilden på ett seriöst träningsforum då..haha3 oktober, 2007 at 22:16 #834591Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote:Du såg lite fet ut på gymmet sist? Kan väl inte vara dig jag såg?Visst kan det väl varit det.. Siktar på nya nivåer till NM genom att ta sälplatsen
Okej… tjata lite till martin
hehe. Det där är min favoritbild av dem från kvällen!
8 oktober, 2007 at 12:51 #834592Anonym anvandareMemberHar ni fått en del hyfsade bilder, men ska man lägga ut dom här blir ju kvaliten kass eftersom man måste förminska så mycket.
8 oktober, 2007 at 12:58 #834593Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Har ni fått en del hyfsade bilder, men ska man lägga ut dom här blir ju kvaliten kass eftersom man måste förminska så mycket.upp med dom :up:…eller blir kvaliten så illa?
8 oktober, 2007 at 13:27 #834594Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Har ni fått en del hyfsade bilder, men ska man lägga ut dom här blir ju kvaliten kass eftersom man måste förminska så mycket.Du kan ju ”länka in dem” på forumet från externa bildlagringssidor där du kan lägga upp dem i orginalformat om du så vill…
Se [http://forum.body.se/showthread.php?t=8789]8 oktober, 2007 at 14:34 #834595Anonym anvandareMemberOk ska kolla på det där med att länka dom til forumet när jag kommer hem från jobbet.
Dom belv rätt suddiga när jag förminska dom så mycket. Dom var förminskade redan innan också så det hjäper ju inte.
Men ska försöka att få upp ikväll.
8 oktober, 2007 at 15:37 #834596Anonym anvandareMemberNågon som vet om man kan köpa bilder ifrån tävlingen ? Har nämligen inte en enda bild från scenen…
8 oktober, 2007 at 16:37 #834597Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Någon som vet om man kan köpa bilder ifrån tävlingen ? Har nämligen inte en enda bild från scenen…Tror man skulle kunna köpa dom som Bartoll tog till Body.
Läste det nånstans har jag för mig.8 oktober, 2007 at 16:55 #834598Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Ok ska kolla på det där med att länka dom til forumet när jag kommer hem från jobbet.Dom belv rätt suddiga när jag förminska dom så mycket. Dom var förminskade redan innan också så det hjäper ju inte.
Men ska försöka att få upp ikväll.
Kan du inte zippa bildmappen och skicka den på min mail? [mailto:sewen1@gmail.com] Helst i utsprungligt skick?
8 oktober, 2007 at 16:59 #834599Anonym anvandareMemberSewén wrote:Kan du inte zippa bildmappen och skicka den på min mail? [mailto:sewen1@gmail.com] Helst i utsprungligt skick?Kan rara den Helt ursprungligt har jag inte. Men dom är helt ok. Dock mest bilder från långa då det var min klass (dvs mycket bilder på mig), mest från finalfysiken på korta. Och en del från damernas.
Men jag kan maila den.
8 oktober, 2007 at 17:23 #834600Anonym anvandareMemberVi tog massor av bilder under SMet. Vill ni ha dom mailade så säg till så ordnar vi det. Amatörbilder visserligen men kanske bättre än inget alls…
8 oktober, 2007 at 17:50 #834601Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Kan rara den Helt ursprungligt har jag inte. Men dom är helt ok. Dock mest bilder från långa då det var min klass (dvs mycket bilder på mig), mest från finalfysiken på korta. Och en del från damernas.Men jag kan maila den.
Ja men gör det. jag har inga från långa, skulle vara kul att se er också.
Malla du får också jättegärna zippa eller rar’a den och skicka den till min mail [mailto:sewen1@gmail.com]
tack på förhand
8 oktober, 2007 at 18:23 #834602Anonym anvandareMemberDet vore väldigt roligt att se lite bilder faktiskt, var inte rädda att posta dom här :emo-thumb
10 oktober, 2007 at 13:00 #834603Anonym anvandareMemberHar försökt att skicka i bilderna till er, men verkar inte gå att bifoga bilder i hotmail?
Filen blir ändå 200 MB rarade. Nån som vet om det går att skicka så stort? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.