Santa Susanna Weekend – ändrade i bekrivningen på underforumet

Home Forums Tävlingar och Events Santa Susanna Weekend – ändrade i bekrivningen på underforumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 110 total)
  • Author

Aldrig sett Martin så bra tidigare! Tycker att han har ”paid his dues” tillräckligt länge nu – skrämmande att en slät-jävla-bardval-Armin slog honom. Did anyone say INTERNET HYPE?

Jonas Lundberg wrote:
    Sämst 3:a!
    [img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_G9S4798.jpg]Armin och Ruhl borde varit bakom Martin. Ruhl var väldigt soft bakifrån. Armin saknade färg och borde varit lite hårdare.
    Paco var hårdast, sjukt hård!
    Rockel ser väldigt bra ut framifrån, men lite sämre bakifrån.
    Martin var inte sämre än någon annan. Borde tänka mer på att få fram ryggen i dubbelbiceps bak, men hans fylliga axlar dominerar lite väl mycket. Med lite annan vinkel på armarna så skulle den posen se bättre ut.
    Även tricepsposen bör gå att få lite bättre.
    Saknar lite seperationer i sidechest, i övriga poser gjorde Martin sig väldigt bra här!
    Ser lovande ut inför kommande tävlingar! :up:

Det där året han gästposerade på England GP (vill minnas att det var 2001)…han var banne mig hårdast i hela startfältet!

AndreasP wrote:
    En bild på Tommy.
    Någon månad innan tävlingen tror jag.

I mina ögon var det här den sanne vinnaren. Vi bodde på samma hotell. Jag såg han i 2 dagar och det enda han gjorde var att äta, från morgon till kväll :)
    Skön lirare, sen så körde han sitt fria till typ Björnesmagasin..

Men det är STOR skillnad på att vara på en tävling och att sitta och bedöma bilder på nätet.

Nu när jag sett bilderna så blir jag bara assur! Martin skulle lätt ha hamnat 2:a plats.
    Men okej, bilder är svårt att döma från men dessa var bra tagna. Detta är en skam för IFBB!
    Men jag är stolt över Martin och hoppas att han tar en topp 3 snart, för han är verkligen en av de bästa just nu!

/Peter

tommi skulle ha kommit högre:P

Sebbe_o wrote:
    tommi skulle ha kommit högre:P

Tycker fan Tommy skulle kommit högre också.

Tommy har en utav världens fulaste off-former, såg han på lucia förra (året tror jag det var) & undrade vad fan han hade gjort med sig själv??? Men när han träffar formen ordentligt & är riktigt ribbad har han en jävligt bra kropp enligt mig.
    :up:

AndreasP wrote:
    Tycker fan Tommy skulle kommit högre också.

Tommy har en utav världens fulaste off-former, såg han på lucia förra (året tror jag det var) & undrade vad fan han hade gjort med sig själv??? Men när han träffar formen ordentligt & är riktigt ribbad har han en jävligt bra kropp enligt mig.
    :up:

Där slog du huvudet på spiken. Håller med till 100%

Hittade denna coola bilden på Fredrik Carlssons hemsida:emo-thumb

här är alla nordiska tävlande på en gång;)

Sebbe_o wrote:
    här är alla nordiska tävlande på en gång;)

Kan du inte smäcka in en bild på Paco, Ruhl, Kjellström och Rockel bredvid varandra?:emo-thumb

då tycker jag marcus var bäst av alla här o rockel me då!

Top 3

Obligatoriska

Tyvärr har jag ingen superkamera…

Säga vad man vill om den gode Paco…men han är fan brutalt hård och hans ben är out of this world8)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 110 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.