Santa Susanna Weekend – ändrade i bekrivningen på underforumet

Home Forums Tävlingar och Events Santa Susanna Weekend – ändrade i bekrivningen på underforumet

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 106 through 110 (of 110 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Säga vad man vill om den gode Paco…men han är fan brutalt hård och hans ben är out of this world8)

de har du rätt i! MEN” han ser ut som en sko kartong i fysiken!

Hej, var på semester i Spanien, Costa Brava, och kom på under veckan där att Santa Susanna Pro skulle gå av stapeln!!! Kollade upp det, och det visade sig att det låg ca 3! min från där jag var!!! Gissa om jag var där och kollade! Paco var extremt hård! Gillar inte heller hans fysik, med den breda midjan, men bortsett från det (och något platt bröstkorg), så var han grymt bra! Min favorit dock är Ronny Rockel. Han personifierar byggning med sin X-form!!!

Sebbe_o wrote:
    de har du rätt i! MEN” han ser ut som en sko kartong i fysiken!

Hehe ja vacker är den inte;)

Dessutom kan han vara världens svåraste intervjuobjekt att få tag på…planerar att ge honom stryk om jag träffar honom någon gång:whistle:

Eftersom jag uppenbart dwarfar Rühl på bilden skulle jag vilja titulera den: Die Leiden des kleines Markus

Baboom wrote:
    Eftersom jag uppenbart dwarfar Rühl på bilden skulle jag vilja titulera den: Die Leiden des kleines Markus

:D

Viewing 5 posts - 106 through 110 (of 110 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.