Home › Forums › Tävlingar och Events › Skvaller inför Fitnessfestivalen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 november, 2007 at 13:57 #821754Anonym anvandareMember
Allt ni vet, hör och tror skriv det här.
Öka förväntningarna nu!
Snack taggar alla…Jag kan börja att nämna Lars ifrån Gbg som kommer att tävla i -100kg:
[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=33755&stc=1&d=1194475629]Han är grov både upptill och nertill, påminner lite om Tor Lundsten i fysiken (nu har jag bara sett honom i linne och shorts), men han blir att räkna med! :emo-thumbPS. länkade bilden ifrån Palles, Fridas och Mattias tråd. Bilder på nätet frågar jag inte om, allas egendom. [/b]11 november, 2007 at 13:57 #83886Anonym anvandareMember13 november, 2007 at 21:27 #821755Anonym anvandareMemberIngen som har något att komma med?
Jag räknade efter idag och kom fram till att vi är 13st ifrån gymmet (Exhale gym) som ska tävla under Fitnessfestivalen. Alla tävlar tyvärr inte för gymmet.
Kan ha missat någon!6st på Luciapokalen
4st i BF
1st CBB
2st Lucia Classic om det nu blir någon tävling för tjejerna?Varav 3st som jag tror har riktigt bra chans i sina respektive klasser;
Camilla Öhman
Daniel Gustavsson
Lars ÖstlingSedan har vi:
Eva Birath
Samir Troudi
Mikael Nilsson
Andreas
Paula Hasselgren
Pernilla
Linda-Marie
Jag
Varav några säkert kommer att vara med och fajtas om medaljer.Och:
Erika Andersson
Junior VM är ju målsättningen i första hand…PS. Ursäkta om alla namn inte blev helt rätt?
Edit. Kom på en till som ska köra Lucia Classic. Väntar med att avslöja hans namn tills han är anmäld.
Och någon av ovanstående kanske vinner sin klass och kör Lucia Classic också…14 november, 2007 at 10:17 #821756Anonym anvandareMemberToppen Team :yahoo:
14 november, 2007 at 11:26 #821757Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Ingen som har något att komma med?Jag räknade efter idag och kom fram till att vi är 13st ifrån gymmet (Exhale gym) som ska tävla under Fitnessfestivalen. Alla tävlar tyvärr inte för gymmet.
Kan ha missat någon!6st på Luciapokalen
4st i BF
1st CBB
2st Lucia Classic om det nu blir någon tävling för tjejerna?Varav 3st som jag tror har riktigt bra chans i sina respektive klasser;
Camilla Öhman
Daniel Gustavsson
Lars ÖstlingSedan har vi:
Eva Birath
Samir Troudi
Mikael Nilsson
Andreas
Paula Hasselgren
Pernilla
Linda-Marie
Jag
Varav några säkert kommer att vara med och fajtas om medaljer.Och:
Erika Andersson
Junior VM är ju målsättningen i första hand…PS. Ursäkta om alla namn inte blev helt rätt?
Edit. Kom på en till som ska köra Lucia Classic. Väntar med att avslöja hans namn tills han är anmäld.
Och någon av ovanstående kanske vinner sin klass och kör Lucia Classic också…Jag tävlar oxå för exhale…
14 november, 2007 at 16:39 #821758Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Jag tävlar oxå för exhale…Kom på det imorse…men du hann före.
Med dig och Christian är det 15st tävlande ifrån Exhale, som jag vet…14 november, 2007 at 16:46 #821759Anonym anvandareMemberMen Jonas du har ju anmält dig i fel klass, eller är målet fortfarande -100??
14 november, 2007 at 17:02 #821760Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Men Jonas du har ju anmält dig i fel klass, eller är målet fortfarande -100??Jag siktar lågt…får se vad det blir!?
14 november, 2007 at 19:32 #821761Anonym anvandareMemberJa det är ett gott gäng!:up:
Skulle nog vilja påstå att lille mr. Samir också har en riktigt bra vinstchans. Härom dagen såg han tävlingsklar ut & han har fått ordning på laddningen till denna gång.
14 november, 2007 at 20:33 #821762Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Toppen Team :yahoo::nod
Hejja som f*n!!!
16 november, 2007 at 05:08 #821763Anonym anvandareMemberConny Hilmersson ser ut att ligga i fas inför Lucia Classic såvitt jag kan se… :emo-thumb
16 november, 2007 at 14:57 #821764Anonym anvandareMemberIngen Ingvar Larsson till classicen? eller kommer det upp flera namn till helgen?
16 november, 2007 at 23:36 #821765Anonym anvandareMembermastah wrote:Ingen Ingvar Larsson till classicen? eller kommer det upp flera namn till helgen?Jag gissar att både Ingvar Larsson och Fredrik Carlsson kommer att ställa upp på Lucia Classic…
Och tror att mina vinnare av -80, -90, -100 och +100kg på Luciapokalen kan tänka sig att ställa upp!
17 november, 2007 at 10:42 #821766Anonym anvandareMemberI Classic Pro, som det heter i år tillkommer troligen minst tre riktigt bra namn. Ett av dom är en riktig högoddsare som jag inte sett i diskussionerna ännu. Ja, jag gillar att retas…[/b]
17 november, 2007 at 14:54 #821767Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:I Classic Pro, som det heter i år tillkommer troligen minst tre riktigt bra namn. Ett av dom är en riktig högoddsare som jag inte sett i diskussionerna ännu. Ja, jag gillar att retas…[/b]Ok..ska inte dom anmäla sig då kanske?Dom som är såna högoddsare borde väl föregå med gott exempel o anmäla sig i tid eller har ja fel?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.