Skvaller inför Fitnessfestivalen!

Home Forums Tävlingar och Events Skvaller inför Fitnessfestivalen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 54 total)
  • Author

Instämmer helt Martin!

Efter ha sett Andreas Persson på scenen i lördags har jag stora förhoppningar att han når sitt mål och kombaterar med de andra i Lucia Classic! :up:

Musklerna sitter där de ska, han stormtrivs på scen och är full av självförtroende efter sina två segrar på Decembercupen, kan han få bort den sista vätskan till Luciapokalen så får motståndet bjuda på något riktigt extraordinärt för att hota honom! 8)

IATOAON wrote:
    Efter ha sett Andreas Persson på scenen i lördags har jag stora förhoppningar att han når sitt mål och kombaterar med de andra i Lucia Classic! :up:

Musklerna sitter där de ska, han stormtrivs på scen och är full av självförtroende efter sina två segrar på Decembercupen, kan han få bort den sista vätskan till Luciapokalen så får motståndet bjuda på något riktigt extraordinärt för att hota honom! 8)

kan säga att Patrick Lessa blir en svår nöt å knäcka! så det e nog inte riktigt klart än

Det finns en annan kille som oxå lurar i vassen, Anders W i -100 kommer att vilja slås! Hans först tävling men ett riktigt genetiskt freak, blir förvånad om han inte kommer på pallen…
    Vi kommer att stödja honom hårt med mycket skrik från rad 8 & 9.

Tp.

Man behöver inte beställa biljetter till förbedömningarna på Lucia eller har jag missuppfattat?

Mvh

Martin. wrote:
    Man behöver inte beställa biljetter till förbedömningarna på Lucia eller har jag missuppfattat?

Du behöver betala på ett eller annat sätt för att se förbedömningarna på Luciapokalen Bodybuilding.

Antingen genom en biljett till förbedömningarna via [www.ticnet.se/köpt] på plats/MM Sports butik (de kanske bara har finalbiljetter, inte säker?) eller via entréavgiften på Fitnessfestivalen lördag.

Det har nog aldrig varit fullsatt på en förbedömning, så sannolikheten är låg att missa tävlingen om man inte köpt en biljett i förväg.

Men de med redan klara biljetter kommer troligen snabbast in i Kongresshallen, och eftersom platserna inte är numrerade på förbedömningen så kommer de att kunna välja de bästa åskådarplatserna…

Magnus Branzén wrote:
    Du behöver betala på ett eller annat sätt för att se förbedömningarna på Luciapokalen Bodybuilding.

Antingen genom en biljett till förbedömningarna via [www.ticnet.se/köpt] på plats/MM Sports butik (de kanske bara har finalbiljetter, inte säker?) eller via entréavgiften på Fitnessfestivalen lördag.

Det har nog aldrig varit fullsatt på en förbedömning, så sannolikheten är låg att missa tävlingen om man inte köpt en biljett i förväg.

Men de med redan klara biljetter kommer troligen snabbast in i Kongresshallen, och eftersom platserna inte är numrerade på förbedömningen så kommer de att kunna välja de bästa åskådarplatserna…

Tack, bra att veta, förbedömning är ju roligast tycker jag :)

Feber! :frust:

Daniel Gustavsson wrote:

Vafan…se till att sova hela vägen fram till tävlingen. Bittert att åka på sådan där skit i det här läget

Krya på dig iaf!

Ingen tillgång till bastu på tävlingshotellet.:|:(:frust:…kan bli jobbigt det här…

Jag ser att Per Juhl är anmäld till Classic pro! =) Ska bli kul om det blir lite fler bra deltagare…men föressten får han tävla inom IFBB pga att han gått över som PDI proffs? T.o.m Lee Priest har väl problem med att få tävla i IFBB??

Daniel Gustavsson wrote:

…det där går inte:nono: , Jag vill inte bli fattig efter tävlingen;)

Seriöst så krya på dig!!! ,sitter i publiken o håller ”byggar tummarna” för dig :up:

mvh

Är ute i sista stund och det verkar som ALLA hotell i gbg är fullbokade, är det någon här inne som vet något hotell som kan ha rum lediga?

Benjamin wrote:
    Är ute i sista stund och det verkar som ALLA hotell i gbg är fullbokade, är det någon här inne som vet något hotell som kan ha rum lediga?

[http://www.sparhotel.se/ http://www.sparhotel.se/%5D

[http://www.hotelallen.com/]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.