Home › Forums › Tävlingar och Events › SM 2007: Resultat, bilder osv.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2007 at 10:14 #834476Anonym anvandareMember
Hmm, sa ”skulle varit..”. Alltså om jag föstod rätt, så ska Kari inte tävla i NM, eller ska han?
Kollade bilder på Norges mästerskap tävling och Thomas Askalend verkar vara bättre än någonsin tidigare.
17 oktober, 2007 at 10:21 #834477Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kommer du köra NM ?Nej tyvärr. Har fått en resa utav min far till Frig Tree Bay på Cyper. [http://www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx?id=16694&cat=2%7C171&entry=2&dest=&city=123&type=c&hotel=3761] Åker nu på fredag med min far hans tjej & hennes barn & min egen familj. Resan var bestämd sen en tid tillbaka efter SM eftersom det INTE skulle vara något NM i år.
Men det skall bli väldigt kul & se hur Kevin tar resan med flyg & allt. Finns Bamse klubb på hotellet också:emo-thumb Sen har vi All Inclusive så det kommer bli svårt att hålla diet.
17 oktober, 2007 at 10:29 #834478Anonym anvandareMemberAndreasP: Jag tycker du kan njuta av din All Inclusive med gott samvete :emo-thumb
Btw. Det var jag som skrek ”Fan” när du kom tvåaMvh Calle
17 oktober, 2007 at 10:38 #834479Anonym anvandareMember[EXHALE]Martin;407489 wrote:Bilder från sitt första pass efter SM seger -80 kg , ligger nu på 92 kgQUOTE]
Im a FAN!!!!
:up:emo-thumb:emo-thumbZONE
17 oktober, 2007 at 11:18 #834480Anonym anvandareMemberMartin Hanzel wrote:Det kan nog stamma ganska bra. Jag vadge sjalv in pa 76.2kg i fredags kvall, och igar kvall visade vagen 86.6kg (digital vag som stamde bra med tavlingsvagen). Nu ar det dock slut pa matfrossan, diet fran o med idag igen :emo-thumbmvh Martin
okej sorry jag tänkte bara när han ser så hård ut vart kommer alla 10kg ifrån… aldrig hört att man kan gå upp 10kg på 2-3dagar. men nu vet man… damn vilket tillslag de blir när man käkar igen… PANG låter de!!! :up:
17 oktober, 2007 at 12:29 #834481Anonym anvandareMemberShawn_Ray wrote:okej sorry jag tänkte bara när han ser så hård ut vart kommer alla 10kg ifrån… aldrig hört att man kan gå upp 10kg på 2-3dagar. men nu vet man… damn vilket tillslag de blir när man käkar igen… PANG låter de!!! :up:Vätska och glykogen vännen;) Kanske några uns fett oxå…men den mesta vikten hamnar faktiskt i musklerna…därför ser man oftast bara större och fortsatt väldigt hård ut, trots en viktuppgång på 10 kg.
Tävlingsformen är inte riktigt att jämföra med en vardagligt bra form…atleterna är oftast ganska tömda på vätska…varför kropparna fungerar lite som svampar den närmsta tiden efter tävlingen.
Själv vägde jag 6 kg mer i morse, än vad jag vägde som minst innan tävlingen…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.