Home › Forums › Tävlingar och Events › SM Athletic fitness -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2007 at 20:44 #848764Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Perfekt, hoppas alla från förra året är med, skulle va roligt.
Hehe jaa så kan man också se det.
Mm såg bilderna, det ser bra ut, du har lagt på dig lite massa sen SM -06, syns, bra jobbat. jag väger nog lika mycket som dig, 92kg innan frukost och ungefär 94kg på kvällen. fast jag är ett par cm längre, 184Vi får se hur det blir i styrke ronden, det känns bra än så länge.
hur går det för dig?/Ako
Jo, lite massa har man väl förhoppningsvis fått. har fortfarande problem med vaderna dock. Låter som du är i alldeles för bra form om du har den vikten :p
Har aldrig gått bättre i styrkan har PB:at i chins och dips dom tre senaste veckorna är hel nöjd!
Ska bli kul och möta dig i år!
Kör hårt!
10 april, 2007 at 20:45 #848765Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Perfekt, hoppas alla från förra året är med, skulle va roligt.Hehe jaa så kan man också se det.
Mm såg bilderna, det ser bra ut, du har lagt på dig lite massa sen SM -06, syns, bra jobbat. jag väger nog lika mycket som dig, 92kg innan frukost och ungefär 94kg på kvällen. fast jag är ett par cm längre, 184Vi får se hur det blir i styrke ronden, det känns bra än så länge.
hur går det för dig?/Ako
Jo, lite massa har man väl förhoppningsvis fått. har fortfarande problem med vaderna dock. Låter som du är i alldeles för bra form om du har den vikten :p
Har aldrig gått bättre i styrkan har PB:at i chins och dips dom tre senaste veckorna är hel nöjd!
Kör hårt!
10 april, 2007 at 22:41 #848766Anonym anvandareMemberVilket datum är kvalet samt finalen?
10 april, 2007 at 22:42 #848767Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Jesper: Jag skulle mer än gärna vilja vara med på Athletic Umeå men jag tror inte att formen klarar det. Jag sparar mina krafter till sm. Hur tror du att det går för dig då? du kommer ju att möta Rockie och den andra killen som också e rätt duktig, klarar du av de?/Ako
Jag förstår vad du menar, grejen är den att jag inte lägger om träningen. Jag kör på samma sätt oavsett om jag tävlar på Athletic Umeå eller ej. Jag har väl egentligen inga ambitioner – förutom att inte skämma ut mig själv… Kommer med säkerhet inte att ha något med segern att göra, eftersom både Rookie och Mattias Sjödin är rätt så överlägsna i styrkemomenten, men jag ser det som ett träningstillfälle och försöker göra det bästa utifrån mina egna förutsättningar. Man tränar ju trots allt först och främst mot sig själv.
mvh Jesper
11 april, 2007 at 01:39 #848768Anonym anvandareMemberTjena Ako. Man vart ju lite sugen att ställa upp efter att sett tävlingarna i Västerås, men vi får se hur jag gör. Tränar i allafall hårdare än på länge. Har kört några(hårda)pass med Klaudia Larsson på slutet och dietat lite smått så det är inte så långt kvar till tävlingvikt om det skulle vara så…./ J Moström
11 april, 2007 at 07:37 #848769Anonym anvandareMemberOXA wrote:Vilket datum är kvalet samt finalen?Inget kval i år, utan SM pang på 23/9 i Karlstad. Samma koncept som ifjol.
11 april, 2007 at 08:16 #848770Anonym anvandareMemberJesper Näsström wrote:Jag förstår vad du menar, grejen är den att jag inte lägger om träningen. Jag kör på samma sätt oavsett om jag tävlar på Athletic Umeå eller ej. Jag har väl egentligen inga ambitioner – förutom att inte skämma ut mig själv… Kommer med säkerhet inte att ha något med segern att göra, eftersom både Rookie och Mattias Sjödin är rätt så överlägsna i styrkemomenten, men jag ser det som ett träningstillfälle och försöker göra det bästa utifrån mina egna förutsättningar. Man tränar ju trots allt först och främst mot sig själv.mvh Jesper
Okej det låter som en bra upplägg när man vet att man inte har någon chans… men man vet ju aldrig vad som händer på plats, alla har sina dåliga eller bra dagar, så vad som helst kan hända
Sen så tycker jag inte att storleken har någon betydelse när det kommer till athletic fitness, långa grabbar kan vara lika bra i styrkeronden som korta grabbar.stort lycka till Jesper,
/Ako
11 april, 2007 at 08:21 #848771Anonym anvandareMemberMolle 29 wrote:Tjena Ako. Man vart ju lite sugen att ställa upp efter att sett tävlingarna i Västerås, men vi får se hur jag gör. Tränar i allafall hårdare än på länge. Har kört några(hårda)pass med Klaudia Larsson på slutet och dietat lite smått så det är inte så långt kvar till tävlingvikt om det skulle vara så…./ J MoströmTja Johan,
jag blev själv lite taggad i västerås. synd att vi inte hann snacka så mycket, jag skulle nog kunna övertala dig att ställa upp i år
Ser på dig att du är en tävlings människa. jag hoppas iallafall att du är med, som jag sa tidigare, ju fler desto roligare/Ako
11 april, 2007 at 08:34 #848772Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Jo, lite massa har man väl förhoppningsvis fått. har fortfarande problem med vaderna dock. Låter som du är i alldeles för bra form om du har den vikten :pHar aldrig gått bättre i styrkan har PB:at i chins och dips dom tre senaste veckorna är hel nöjd!
Kör hårt!
Så illa är det inte, och så har du ett tag på dig att träna upp de om du nu vill det
njaa jag vägde ca 89-90 på sm, och ca 88 på dc, vill gå ner till 85 till sm, så man är lätt som en fjäder i chins och dipsen hehe
härligt härligt, kämpa på så att man själv får lite å kämpa för
/Ako
11 april, 2007 at 11:27 #848773Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:klart du gör! finns inga gränser…. :up:Inte om man heter Amelie Weijle iaf :emo-thumb
Vanessa: Det låter bra, vad tycker dina barn om att få ett nytt litet syskon dårå? (för om jag ska träna hårt så måste han typ bo hos er) *fniss*
11 april, 2007 at 11:30 #848774Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Inte om man heter Amelie Weijle iaf :emo-thumbVanessa: Det låter bra, vad tycker dina barn om att få ett nytt litet syskon dårå? (för om jag ska träna hårt så måste han typ bo hos er) *fniss*
Jag har kollat det med honom , vi har gjort klart han rums redan så ni är välkommna att komma hit :p Det finns inga gränser du .
Jag kan vara moster vanni
23 april, 2007 at 12:46 #848775Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Vilka är sugna på att köra i år? Ju fler desto bättre!!Nyfiken
Självklart ska jag själv ställa upp.
/Ako Rahim
Och väntar till 2008 med debuten om allt går som planerat men kommer givetvis att kika till allt med tillförsikt och ta lärdom.
Ser framemot SM 2008 i Kstad!Lycka till med uppladdningen dit så ses vi!
Rock ON!
Bästa hälsningar/J.24 april, 2007 at 13:31 #848776Anonym anvandareMemberäch dumpar DC tävlingen nu….Har bestämt mig att det blir sm iår endå
24 april, 2007 at 14:22 #848777Anonym anvandareMemberjiggen wrote:äch dumpar DC tävlingen nu….Har bestämt mig att det blir sm iår endåHärligt :up:
Bättre att köra mot dom bästa, ser man vad man verkligen går för.
Kör hårt och lycka till!mvh
24 april, 2007 at 14:36 #848778Anonym anvandareMemberJag vill jättegärna vara med, men det får vänta tills nästa år i så fall. Måste ju låta någon annan ha chansen att vinna hinderbanan. :p
Ska bli kul att se dig tävla igen Tina !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.