Home › Forums › Tävlingar och Events › SM Athletic fitness -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2007 at 17:23 #848779Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag vill jättegärna vara med, men det får vänta tills nästa år i så fall. Måste ju låta någon annan ha chansen att vinna hinderbanan. :p
Ska bli kul att se dig tävla igen Tina !
Skyll på det.. ALLA vet att du blivit för stor för AF, Anna! :p
Nu blir det byggning för din del, och det kommer du göra grymt BRA!Rock ON! /J.
27 april, 2007 at 08:26 #848780Anonym anvandareMemberTanken är att jag ska ställa upp (korta klassen). Nybörjare dock så ni kan känna er lugna:)
28 april, 2007 at 16:24 #848781Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Tanken är att jag ska ställa upp (korta klassen). Nybörjare dock så ni kan känna er lugna:)Bra där, men bara för att du är nybörjare så behöver det inte betyda att du är ny inom grenarna. man ska aldrig underskatta någon, och du ska inte underskatta dig själv
vi ses på sm,
P.S: jag kör långa klassen/Ako
28 april, 2007 at 16:28 #848782Anonym anvandareMemberjiggen wrote:äch dumpar DC tävlingen nu….Har bestämt mig att det blir sm iår endåHärligt, så ska det låta. men vad stoppar dig från att ställa upp i båda tävlingarna?
/Ako
28 april, 2007 at 18:32 #848783Anonym anvandareMemberSchysst Ako. Underskattar ingen o har hög målsättning sen får man se hur det går.
Kul Jiggen då blir det en i korta o en i långa från Karlstad.
28 april, 2007 at 22:39 #848784Anonym anvandareMemberHe he ”Jiggy boy!”..sugen igen.
Själv ska man bara följa er och hur det går i skymundan.
Siktar du på att piska Ako?För då får du jävlar ligga i:p
Du e grym Ako!Du med Jiggen!Kör hårt!!!:worship:29 april, 2007 at 08:04 #848785Anonym anvandareMemberJag kommer att vara där i alla fall.
Båda mina polare/adepter ställer upp i korta klassen.
De hamnade bägge på pallen i Oslo GP så nu är de sugna på att mäta sig med de bästa i sverige..personligen är jag för liten och för dålig på chins för att ställa upp.. kanske kanske kanske blir DC i år
30 april, 2007 at 15:27 #848786Anonym anvandareMemberKleine wrote:He he ”Jiggy boy!”..sugen igen.
Själv ska man bara följa er och hur det går i skymundan.
Siktar du på att piska Ako?För då får du jävlar ligga i:p
Du e grym Ako!Du med Jiggen!Kör hårt!!!:worship:Kleine: Tack! Varför ställer du inte upp i sm? du kommer inte göra bort dig…du har bra fysik. själv satsar jag nog på att vara lite mindre i år och bättre i grenarna, vi får se hur det går allt går ju inte som planerat alltid
hur är forman nu då Kleine?
/Ako
30 april, 2007 at 17:03 #848787Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Kleine: Tack! Varför ställer du inte upp i sm? du kommer inte göra bort dig…du har bra fysik. själv satsar jag nog på att vara lite mindre i år och bättre i grenarna, vi får se hur det går allt går ju inte som planerat alltidhur är forman nu då Kleine?
/Ako
LIKA grym:D , verkar som det INTE spelar någon roll vad du gör så hämtar du en topp placering! what ever ?
30 april, 2007 at 18:12 #848788Anonym anvandareMemberPepz wrote:Jag kommer att vara där i alla fall.
Båda mina polare/adepter ställer upp i korta klassen.
De hamnade bägge på pallen i Oslo GP så nu är de sugna på att mäta sig med de bästa i sverige..personligen är jag för liten och för dålig på chins för att ställa upp.. kanske kanske kanske blir DC i år
Är du verkligen säker på att du är för liten. Tycker det ser bra ut o man ska inte behöva vara jättestor i AF. Snygg symmetri är viktigare o lätt att bli för tung så du inte klarar många chins o dips o bli långsammare i hinderbanan.
30 april, 2007 at 18:42 #848789Anonym anvandareMemberTjena Ako!
Tack för dom vänliga orden.
Jag håller på att renovera ett hus så träningen har de senaste månaderna fått lida ganska mycket.Jag håller igång men inte mycket mer.
Ska försöka köra igång ordentligt igen I juli och köra hårt så får vi se till nästa år.
Så formen är ganska off och inget att skryta med:o Men jag lovar jag ska hålla tummarna för dig och Jiggen och alla andra som lägger ner all blod,svett och energi för att toppa formen!:emo-thumb
Nej allt går inte alltid som det ska,rodden på DC var mitt sämsta resultat någonsin,till och med sämmre än när jag provade första gången någonsin…trots det var första gången jag tränat inför det:D
Du har för mig en väldigt tilltalande ”fitnessfysik”så tappa inte för mycket nu.
Ha det gott och kör hårt!1 maj, 2007 at 12:03 #848790Anonym anvandareMemberKleine wrote:Tjena Ako!
Tack för dom vänliga orden.
Jag håller på att renovera ett hus så träningen har de senaste månaderna fått lida ganska mycket.Jag håller igång men inte mycket mer.
Ska försöka köra igång ordentligt igen I juli och köra hårt så får vi se till nästa år.
Så formen är ganska off och inget att skryta med:o Men jag lovar jag ska hålla tummarna för dig och Jiggen och alla andra som lägger ner all blod,svett och energi för att toppa formen!:emo-thumb
Nej allt går inte alltid som det ska,rodden på DC var mitt sämsta resultat någonsin,till och med sämmre än när jag provade första gången någonsin…trots det var första gången jag tränat inför det:D
Du har för mig en väldigt tilltalande ”fitnessfysik”så tappa inte för mycket nu.
Ha det gott och kör hårt!Tja,
jaa okej då förstår jag, men DC ska du vara med på?! då är vi två, gick ju inte så bra i rodden för mig. men jag klagar inte, rodd e nog inte min starkaste sida njaa så mycket ska jag nog inte tappa.. men vill vara lite lättare än senast, jaja vi får se.
men tack för allt.. vi ses väl på sm om du är där och kikar/Ako
1 maj, 2007 at 12:05 #848791Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:LIKA grym:D , verkar som det INTE spelar någon roll vad du gör så hämtar du en topp placering! what ever ?Hehe snäll du är.. men vi får se hur det går. hur går det med dieten själv? hur ligger du till?
/Ako
1 maj, 2007 at 13:59 #848792Anonym anvandareMemberAko Rahim wrote:Hehe snäll du är.. men vi får se hur det går. hur går det med dieten själv? hur ligger du till?/Ako
Visst är jag SNÄLL 😮 hihi.. sån är jag, lite för snäll ibland tror jag
men sån är jag , en liten ängel.! haaha
Jo, över till seriösa saker: dieten rullar på, inne på 5:e veckan NU, känns helt super bra faktiskt än så länge. har vridit upp växeln ett snäpp nu!
Så nu blir det ingen lek!Klart du ska vinna SM i AF 2007, men jag har hört att det finns andra som också är sugna på att stå högst upp. Ingen nämnd ingen glömd :p !
Ta hand om dig och träna på så ses vi i kstad i september!
Blir KUL!2 maj, 2007 at 18:58 #848793Anonym anvandareMemberTja Ako.
Åker jag upp på Sm så ses vi ,får se om jag åker, lite sugen är jag allt.
Det råder ju inga tvivel på att du vet vad du gör så jag är övertygad om att du har en bra plan inför SM.
Jag har skrivit det förut och sagt det till många men du är verkligen grym.
Idealisk fitnesskille enligt mig och även andra.
Har inte Body hört av sig till dig?
Om inte så om ni läser detta vil jag ha ett reportage om Ako:nod
Ha det och kör hårt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.