SM Athletic fitness -07

Home Forums Tävlingar och Events SM Athletic fitness -07

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 97 total)
  • Author
    Ako Rahim wrote:
    Jiggen…shit… grym bredd du har på latsen ;)

Tjena på er!

kan bara hålla med Ako – kul att du äntligen börjar ta i när du tränar ….

Micke Ljungdahl

Ako: tack :up: men ligger fortfarande en bra bit bakom dig8) hur e formen nu då?

Micke: haha har jag alltid gjort. en dag ska jag blir lika stor som dig micke:up:

jiggen wrote:
    Ako: tack :up: men ligger fortfarande en bra bit bakom dig8) hur e formen nu då?

Micke: haha har jag alltid gjort. en dag ska jag blir lika stor som dig micke:up:

Jiggen, njaaa det tror jag inte. du är nog en bra bit större än vad jag är =) speciellt när det gäller latsen. Formen är okej, börjat komma igång med intervall träningen nu, och chins och dips går som det går. själv då?

Ako

Ako Rahim wrote:
    Jiggen, njaaa det tror jag inte. du är nog en bra bit större än vad jag är =) speciellt när det gäller latsen. Formen är okej, börjat komma igång med intervall träningen nu, och chins och dips går som det går. själv då?

Ako

var väl varit lite upp och ner med småskador,men ska komma igång nu på måndag med lite tjuvstart på dieten, formen är nog den sämsta jag haft med dock visste jag att jag var tvungen att bulka för att lägga på mig någon mera vikt…tävlings sugen då????:up:

Jag är sugen på att testa men har lixom aldrig tävlat men jag känner en god känd dommare som tittade på min chins/dips o sa att det var hyffsat resultat iallafall önskar bara att jag vågade gå dit o skämma ut mig haha men snart nästa år tänker ja försöka =p

Jiggen: jaa jag är alltid tävlings sugen… jag bra laddad. själv då?

Mini: jag tycker att du ska ge det ett försök…annars kan du ge dig på DC men då missar du hinderbanan, lite mer spännande =) (bara för att jag inte gillar rodd)

/Ako

Är SM på en söndag?

Hittar ingen info om tider mm. på skkf, länka gärna :P

Ako: ja nu ska jag ladda på, var en tung midsommar bara:o

Martin: det är den 23e sep fattar jag det som, kolla i din kalender :p

Vh

jiggen wrote:
    Ako: ja nu ska jag ladda på, var en tung midsommar bara:o

Martin: det är den 23e sep fattar jag det som, kolla i din kalender :p

Vh

Haha, har du supit i helgen :nono:
    Jag med lite då sista innan diet start 😮

Den 23 är en söndag därför jag fråga. Men hitta inget om det på skkf.
    men antar det är en söndag då.

Jag ska kolla datumet med JP o stöta på honom igen att det läggs upp på SKKFs hemsida.

Kommer på hemsidan strax. Det är bara ett par detaljer som måste kollas först. Det är sommar, alltså tar sånt längre tid. Gissar att det smäckas upp i morgon.

Datumet är hur som helst lörd 22/9. Tävlingsstart vid 11-rycket. Behövs mer info för att vätska och salt ska vara på rätt ställe i rätt tid?;)

Janpeter Sangborn wrote:
    Kommer på hemsidan strax. Det är bara ett par detaljer som måste kollas först. Det är sommar, alltså tar sånt längre tid. Gissar att det smäckas upp i morgon.

Datumet är hur som helst lörd 22/9. Tävlingsstart vid 11-rycket. Behövs mer info för att vätska och salt ska vara på rätt ställe i rätt tid?;)

Kanon bra, sitter och planerar lite som sagt både med jobb nära tävlingen och diet.
    Mest bråttom med jobbet och säga när man ska va ledig, men nu vet jag, tack.

Martin. wrote:
    Haha, har du supit i helgen :nono:
    Jag med lite då sista innan diet start 😮

Den 23 är en söndag därför jag fråga. Men hitta inget om det på skkf.
    men antar det är en söndag då.

haha jaa fan, fattar det inte, fyllde på med sjukt mycket vätska men endå så hade jag gått ner 2kg vättska när jag kom hem:|

men imorgon börjar jag smygdieta under 4 veckor då jag börjar med att dra bort socker osv, sen börjar det ”på riktigt”
    när börjar du martin???.

jiggen wrote:
    haha jaa fan, fattar det inte, fyllde på med sjukt mycket vätska men endå så hade jag gått ner 2kg vättska när jag kom hem:|

men imorgon börjar jag smygdieta under 4 veckor då jag börjar med att dra bort socker osv, sen börjar det ”på riktigt”
    när börjar du martin???.

Hehe, alkohol borde verkligen förbjudas!
    Gött och börja komma i form eller? Ska bli kul att se, hoppas på bild uppdateringar ;)

Jag börjar första Juli, så jag har hyfsat god tid på mig.

Argh! Monster-många chins gjorda i dag! om jag inte var så less på ”deffmaten” skulle Allt kännas bra! Hur känns det för er andra, styrkan kvar? ;)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 97 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.