SM i Fitness 2007

Home Forums Tävlingar och Events SM i Fitness 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 216 total)
  • Author

Hej på er tjejer!!

Hoppas allt går bra för er. Själv har jag börjat dieta på ”riktigt” nu och det är riktigt peppande! Får se bara hur länge den känslan håller i sig:pop:

Nu när Sofie inte ska vara med :( Hur många är det som ställer upp?

Sköt om er och lycka till så ses vi om drygt 2 månader!:emo-thumb

//Linda

lindabergqvist wrote:
    Hej på er tjejer!!

Hoppas allt går bra för er. Själv har jag börjat dieta på ”riktigt” nu och det är riktigt peppande! Får se bara hur länge den känslan håller i sig:pop:

Nu när Sofie inte ska vara med :( Hur många är det som ställer upp?

Sköt om er och lycka till så ses vi om drygt 2 månader!:emo-thumb

//Linda

Ja, synd att Sofie inte ska vara med (du har inte ändrat dig?:P ). Räkna med mig, jag är igång (och det är hungerskänslorna med kl. 2.30 på natten…) Min kompis, Stina, ska också köra. Hon flyttar till USA veckan efter tävlingen, så jag hoppas bara att det inte kör ihop sig för henne. Annars blir vi alltså 4st!

Silvia wrote:
    Ja, synd att Sofie inte ska vara med (du har inte ändrat dig?:P ). Räkna med mig, jag är igång (och det är hungerskänslorna med kl. 2.30 på natten…) Min kompis, Stina, ska också köra. Hon flyttar till USA veckan efter tävlingen, så jag hoppas bara att det inte kör ihop sig för henne. Annars blir vi alltså 4st!

Haha, jo detdär med hungern på natten känner jag igen:o Jag ska inte dra mig ur om jag så ska bryta benet ska jag köra med gips! :nod
    Sköt om er och lycka till!

Kramar Linda

Har biljetter släppts? Vore ju kanon om någon moderator kunde göra en sticky när biljetterna släppts så folk slipper leta genom hela denna tråd :up:

Mvh

stenis wrote:
    Har biljetter släppts? Vore ju kanon om någon moderator kunde göra en sticky när biljetterna släppts så folk slipper leta genom hela denna tråd :up:

Mvh

[http://forum.body.se/showpost.php?p=378238&postcount=170]

Jorgen wrote:
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=378238&postcount=170]

Tack Jörgen :up:

Hur går det för er tjejer i med förberedelserna? Även om jag inte ska vara med och tävla på SM är jag fortfarande jätteintresserad över att veta hur det går för er? Hoppas diet och fria flyter på för er nu när tävlingen vankas!
    Stor kram från Sofie

sofie wrote:
    Hur går det för er tjejer i med förberedelserna? Även om jag inte ska vara med och tävla på SM är jag fortfarande jätteintresserad över att veta hur det går för er? Hoppas diet och fria flyter på för er nu när tävlingen vankas!
    Stor kram från Sofie

Hej Sofie!

Synd att du inte ska var med i år. Jo, det går bra, men det kunde ju gått bättre (och även sämre, haha); förra vecka var jag sjuk och nu när jag äntligen är frisk och tänkte köra mycket på det fria så har jag gjort mig riktigt illa i ryggen. Tror att det är intercostalmuskulaturen som spökar, dvs musklerna mellan revbenen för jag har ont tom när jag andas djupt… så jag måste vila nu… när jag skulle behöva träna:( Nästa vecka ska jag tävla BF i Norge:P

Vi ses i Västerås då?

Hej hej Sofie!

Ja du, det känns som en riktig berg- och dalbana för tiden, säkert normalt nu så nära tävlingsdatumet :| Träning och diet verkar gå ett steg tillbaka och två framåt iallafall, så får jag se om det är tillräckligt :p

Och du, du tänker väl komma och kolla?!

Silvia: Hoppas värkligen din rygg ordnar sig! Och lycka till i Stavanger! :up:

Kramar

Hej tjejer!
    Hade givetvis kommit och tittat men tyvärr har det krockat med en annan tävling som jag ska vara med på i Göteborg på exakt samma datum som SM i Fitness. En av alla de anledningar som gjort att jag inte kunde vara med i Fitnesstävlingen. Vi är ett lag och jag vill verkligen inte svika mina lagkamrater samtidigt som jag självklart ser fram emot tävlingen i gymnastik själv också. Tycker att det hade varit såååå otroligt kul att få se er tävla nu när jag varit helt solo tidigare! Jag hoppas verkligen att ni blir kvar och att vi har fler tävlingar ihop att se fram emot!
    Till tävling i vår (om det bestäms att det blir ngn förstås, så har jag ”raggat” ev. 2-3 deltagare till från västerås, som är sugna på att ställa upp). Vi funderar på att dra ihop några träningsläger i Västerås om det blir som planerat och det vore superkul om ni också skulle vilja vara med. Vi ger varandra tips och idéer och lär av varandra. Vi tar allt efter er tävling så det är inget ni behöver tänka på nu när jag vet att all koncentration ligger på SM.

Synd att höra om din rygg Silvia! Ta det lugnt och se till att du blir bra först innan du försöker träna igen! Själv smällde jag av bakre korsbandet i vänster knä (har jag säker nämnt tidigare men minnet är kort) när jag kraschade på min enhjuling 8 veckor innan SM förra året. Som tur var så träffade jag en idrottsläkare som gav mig ett kanon knäskydd så jag kunde köra iallafalll.

Lycka till i Norge Silvia, lovar att hålla tummarna för dig!:emo-thumb
    Kram Sofie

10 dagar kvar till SM och jag har inte en aning om jag kommer kunna köra eller inte. Den här smärtan i ryggen som jag skrev om i ett tidigare inlägg, blev bättre för att sedan komma tillbaka igen, ännu intensivare, trots att jag vilat. Besökte en sjukgymnast idag och precis som jag trodde rör det sig om en diskutbuktning i bröstryggen. Total vila (förutom promenader) + Voltaren + McKenzieövningar i ett par dagar får utvisa om det blir tävling nästa vecka. Har inte kunnat träna styrka ordentligt och inte kört fria alls på en månad ungefär – förkylning – ryggen – magen – ryggen… Hoppas ändå på att jag ska bli bra för det jag önskar mest av allt just nu är att kunna köra SM. Borde veta innan helgen… Så ligger det till… is i magen nu…

Silvia wrote:
    10 dagar kvar till SM och jag har inte en aning om jag kommer kunna köra eller inte. Den här smärtan i ryggen som jag skrev om i ett tidigare inlägg, blev bättre för att sedan komma tillbaka igen, ännu intensivare, trots att jag vilat. Besökte en sjukgymnast idag och precis som jag trodde rör det sig om en diskutbuktning i bröstryggen. Total vila (förutom promenader) + Voltaren + McKenzieövningar i ett par dagar får utvisa om det blir tävling nästa vecka. Har inte kunnat träna styrka ordentligt och inte kört fria alls på en månad ungefär – förkylning – ryggen – magen – ryggen… Hoppas ändå på att jag ska bli bra för det jag önskar mest av allt just nu är att kunna köra SM. Borde veta innan helgen… Så ligger det till… is i magen nu…

Låter ju inget bra det där :(
    Hoppas det löser sig så du kan ställa upp på sm. lite jobbigt att inte få ut ”något” av en lång diet..

Aj då, Silvia!

Lät inge kul med din rygg :yikes:

Hoppas värkligen det bättrar sig, vill ju gärna se ditt fria program vet du ;)

Har själv fått en ”sträckning” bak inuti vid höften/rumpan när jag tränade på spagat, men hoppas det går bra att köra som vanligt ändå.

Ja, våra kroppar får värkligen ta stryk för tiden :(

Vi får hålla tummarna nu. :up:

Kramis

Hej!
    Jag har aldrig sett en fitness tävling men jag har blivit sugen på att testa tävla kanske till nästa år. Jag vill först se en tävling.
    /Alexandra

Usch Silvia, det var verkligen inget kul att höra!:( Hoppas verkligen på att få se bakom scenen den 13:e och håller tummarna för dig att du ska bli bättre :emo-thumb

Kramar//Linda

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 216 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.