Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i Fitness 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 oktober, 2007 at 15:08 #830433Anonym anvandareMemberLiz wrote:Verkar nestan som om ryggont kan vara smittsamt :yikes: Har själv börjat få mer ont precis under ena skulderbladet….har haft det tidigare, men ett bra tag sen nu….vi kanske fått det från samma övningen/momentet?? Tänker ändå köra, nekar att stoppa nu
Får verkligen hoppas du får klarsignal från din läkare!Och så 10 kg du!! Verkligen diciplin :worship:
Om det skulle skita sig med fria programmet, kommer du köra bodyfitness på söndagen?
Hejsan, verkar som att vi alla är skadade då, vet att Stina (från Malmö också) har haft problem med lite sträckningar också. Bestämde mig för att tävla igår kväll, det är 2 styrkemoment som gör ont och det känns hyfsat ok utan dem så jag tänker inte göra dem förrän på onsd och torsdag….så får vi se… Hellre detta än att inte tävla alls! Jo, 10 kg, men så gick jag upp ganska mycket efter förra tävlingen också. Disciplin, ja, fast jag har unnat mig gott också! Avanmälde mig från BF redan för flera veckor sedan då jag ville fokusera helt och hållet på fitnessen, så nej, på söndag är jag publik… Och mätt
10 oktober, 2007 at 04:48 #830434Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Hur är poängsättningen egentligen? Har fått för mig att fysiken är 2/3 och programmet 1/3?Då säger vi att det är så då
10 oktober, 2007 at 14:43 #830435Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Hejsan, verkar som att vi alla är skadade då, vet att Stina (från Malmö också) har haft problem med lite sträckningar också. Bestämde mig för att tävla igår kväll, det är 2 styrkemoment som gör ont och det känns hyfsat ok utan dem så jag tänker inte göra dem förrän på onsd och torsdag….så får vi se… Hellre detta än att inte tävla alls!Hi hi….vi verkar bli ett riktig kul gäng tjejer som skall köra fitness på lördag, ett litet ögonblick såg jag för mig alla oss hinkandes på krycker och bandagerade in dörrarna på congresscentret..ready to rock!….. he he…..
Kanon att vi inte ger oss tycker jag! Ser fram till att ha roligt nu :yahoo:
11 oktober, 2007 at 15:20 #830436Anonym anvandareMemberHej Tjejer!! Ska bli helt underbart dethär. Lite konstigt att något man slitit för så länge är över på 90 sekunder Men resan har varit otrolig lärorik. På tal om skador lyckades jag ramla på mitt nymoppade golv igår och jag trodde handleden gick av. :yikes:Och visst känns det rejält nu, men tror att med adrenalinet i kroppen och känslan som kommer infinna sig är den smärtan som bortblåst.:nod :nod
Ladda nu med kolisar imorn så ses vi klockan 18.00!!Kramar//Linda
11 oktober, 2007 at 15:28 #830437Anonym anvandareMemberTjenare!
Visst kommer det gå snabbt, fast 90sek stämmer väl inte riktigt, vi ska ju upp på 2 fysikronder också
Ses imorgon!
11 oktober, 2007 at 16:54 #830438Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tjenare!Visst kommer det gå snabbt, fast 90sek stämmer väl inte riktigt, vi ska ju upp på 2 fysikronder också
Ses imorgon!
What!? :yikes: Skräm inte slag på mig nu…2 fysikrunder??? Vart står det?? Jag har enbart bikini till bikinirundan och dräkt för fria programmet……:cry: Vad e rätt nu då? Samma bikini till båda fysikrunder?
11 oktober, 2007 at 18:27 #830439Anonym anvandareMemberLugn, samma bikini!!! Men det stämmer, det är fysikrond efter fria igen, dvs final, men vi är ju bara 4 så alla går till final, hm… Tror att det är så här i alla fall;)
11 oktober, 2007 at 20:18 #830440Anonym anvandareMemberPuh… :happy: tack Silvia, blev lite småskrämd, trodde jag missat någon viktig info…då kan jag iallafall sova lugnt den här natten :lazy:
Vi hörs snart!
11 oktober, 2007 at 22:31 #830441Anonym anvandareMemberLycka till i helgen tjejer! emo-thumb
Kram Sofie23 oktober, 2007 at 17:06 #830442Anonym anvandareMemberEn av 2 symmetrirondar:
[youtube=Q17dkXwXSdA]Fria programmet, 1. omgången.
Silvias fria:
[youtube=qhxblz8A2q8]
Lindas fria:
[youtube=7K64MrD2MpY]
Kristinas fria:
[youtube=M4WsGU9OYwg]
Liss fria:
[youtube=tv6wx7BZfxc]
23 oktober, 2007 at 17:29 #830443Anonym anvandareMemberKul att få se de fria även fast man inte var på plats!! Kul att ni blev några stycken och skitbra jobbat av er alla!! Hoppas det blir ännu fler tävlande kommande år.
24 oktober, 2007 at 11:04 #830444Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Kul att få se de fria även fast man inte var på plats!! Kul att ni blev några stycken och skitbra jobbat av er alla!! Hoppas det blir ännu fler tävlande kommande år.Hej Emelie!
Klart alla som inte kunde vara där skall få se också Och så skall det bli spännande å få se dig på scenen snart!
:emo-thumb24 oktober, 2007 at 12:37 #830445Anonym anvandareMemberGillade ditt fria Liz lite capoeira inspirerat i början där
24 oktober, 2007 at 15:13 #830446Anonym anvandareMemberVad duktiga ni är! Jag vill också kunna sånt!
25 oktober, 2007 at 08:39 #830447Anonym anvandareMemberRyger wrote:Gillade ditt fria Liz lite capoeira inspirerat i början därTack du Fick prova på lite capoeira inför det fria hos Västerås Capoeira, och är ju sugen på att fortsätta med det, vilken grym och rolig träning!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.