SM i Fitness 2007

Home Forums Tävlingar och Events SM i Fitness 2007

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 211 through 216 (of 216 total)
  • Author

Capoeira ser roligt ut synd man rör sig som ett kylskåp..vore iofs nyttig träning :)

Kör på med capoeiran så får vi se ett grymt framförande nästa Sm :)

Jättebra kört tjejer!!! Vad roligt att du la ut de fria Liz!!!:D
    Har ni hunnit hämta igen er efter tävlingen nu och reparerat er från alla skador?
    Jag ser verkligen fram emot nästa tävling, som jag hörde talas om eventuellt kommer i sommar?? Vet inte om det är sant eller inte. Sen vet jag att det talas om redan i vår, men det kommer nog ut info ang. detta snart.

Själv hoppar jag på kryckor just nu efter en fotledsskada i onsdags:evil: Förhoppningsvis är det inte så farligt!

Sköt om er och vila upp nu ordentligt efter all diet och träning!
    Kram Sofie

Hej hej Sofie!

Quote:
    Vad roligt att du la ut de fria Liz!!!

Jo varsågod du!! ;)

På kryckor?! Hoppas värkligen din fot repar sig, att det inte är allvarligt. Gick det förresten bra med din gymnastiktävling?

Är jättesugen på att tävla till våren, finns ju flera tävlingar båda i Norge (t.ex. Sandefjord Open som du har varit på) och här i stan att haka på då (fitness/bodyfitness?)…men just nu känns det som jag borde prioritera att ev. träna/bygga lite mera ett tag…å andra sidan känns det lite långt fram att vänta helt till hösten, he he..blir småtokig av att fundera på det :|
    Har iallafall ätit gott och vilat i ett par veckor nu, dags att fräsa upp på gymmet och lyfta på allt som står still :D

Quote:
    Jag ser verkligen fram emot nästa tävling, som jag hörde talas om eventuellt kommer i sommar??

Oj, vad är på gång i sommar? Vet du något mer? :what:

Liz wrote:
    Hej hej Sofie!
    Jo varsågod du!! ;)

På kryckor?! Hoppas värkligen din fot repar sig, att det inte är allvarligt. Gick det förresten bra med din gymnastiktävling?

Är jättesugen på att tävla till våren, finns ju flera tävlingar båda i Norge (t.ex. Sandefjord Open som du har varit på) och här i stan att haka på då (fitness/bodyfitness?)…men just nu känns det som jag borde prioritera att ev. träna/bygga lite mera ett tag…å andra sidan känns det lite långt fram att vänta helt till hösten, he he..blir småtokig av att fundera på det :|
    Har iallafall ätit gott och vilat i ett par veckor nu, dags att fräsa upp på gymmet och lyfta på allt som står still :D

Oj, vad är på gång i sommar? Vet du något mer? :what:

Hej hej!
    Gymnastiktävlingen gick jättebra! Tävlade på lördagen och knep sista finalplatsen. I finalen som var på söndagen slutade vi 9:a av 12 lag. Låter kanske inte så bra men vi är helnöjda för det var hård konkurrens redan på lördagen så att bara komma med i finalen var kul!

Det är nog inte så illa med foten hoppas jag. Tyvärr är det min skadefot som gjort sig påmind igen. Hade av 2 ledband för 9 år sedan och nu har jag gjort illa den igen. Jag får ser detta som ett bra tillfälle att komma ifatt med överkroppsstyrkan i väntan på att den blir bra igen!

Ja visst känns det tråkigt att det för tillfället bara finns en enda fitnesstävling i Sverige. Sandefjord var det tyvärr lite dåligt med fitnesstävlande då jag var ensam. Annars var det en mycket trevlig tävling och bra arrangör! Ska luska lite i eventuella tävlingar (sommar?) och se vad som är sagt och ev. bestämt!
    Planerar du att ställa upp i BF också?
    Kram Sofie

Hej Sofie!

Quote:
    Låter kanske inte så bra men vi är helnöjda för det var hård konkurrens redan på lördagen så att bara komma med i finalen var kul!

Grattis med finalplatsen, e ju viktigt att känna sig nöjd eller hur! :nod

Ja du, funderar fortfarande på vad jag helst vill/borde haka på. Får känna efter vad kroppen säger efter jul. Eftersom Fitness, som du säger, enbart körs 1 gång per år här kan det fresta med att också prova bodyfitness nesta år. 3-4 månaders dietande är ju till för att användas ho ho :D

Visste du at de på Sandefjord Open också har en egen gren som jag tror heter Fitness Fysikk med bikinironda + hinderbana? 8)

Tack!!!:)
    Funderade på denna gren förra året när jag var med i Fitness, men det blev Fitness+BF för mig istället på Sandefjord.
    BF var rätt ok eftersom jag fick tävla i Fitness också på samma gng. Annars saknar jag showbiten i BF. Anser också att det är lite tunt med en tävling efter hård diet. Det bästa var SM förrå året när NM gick 2 veckor senare. Var kul att genomföra en tävling och sen veta att jag skulle upp igen 2 veckor senare! Däremot var det betydligt roligare på SM även om jag tävlade helt solo, för det var betydligt mer publik och bättre scen/golv. Det var kanonhalt på NM!

Ang. kommande Fitnesstävlingar så skickade jag ut en fråga till Janpeter och han berättade att styrelsen ska besluta detta på styrelsemötet den 17/11, så nu är det bara att vänta, och hoppas på att det kan bli ngt mer!

Viewing 6 posts - 211 through 216 (of 216 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.