Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i Fitness 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 oktober, 2007 at 16:58 #830448Anonym anvandareMember
Capoeira ser roligt ut synd man rör sig som ett kylskåp..vore iofs nyttig träning
Kör på med capoeiran så får vi se ett grymt framförande nästa Sm
27 oktober, 2007 at 10:43 #830449Anonym anvandareMemberJättebra kört tjejer!!! Vad roligt att du la ut de fria Liz!!!
Har ni hunnit hämta igen er efter tävlingen nu och reparerat er från alla skador?
Jag ser verkligen fram emot nästa tävling, som jag hörde talas om eventuellt kommer i sommar?? Vet inte om det är sant eller inte. Sen vet jag att det talas om redan i vår, men det kommer nog ut info ang. detta snart.Själv hoppar jag på kryckor just nu efter en fotledsskada i onsdags:evil: Förhoppningsvis är det inte så farligt!
Sköt om er och vila upp nu ordentligt efter all diet och träning!
Kram Sofie28 oktober, 2007 at 18:39 #830450Anonym anvandareMemberHej hej Sofie!
Quote:Vad roligt att du la ut de fria Liz!!!Jo varsågod du!!
På kryckor?! Hoppas värkligen din fot repar sig, att det inte är allvarligt. Gick det förresten bra med din gymnastiktävling?
Är jättesugen på att tävla till våren, finns ju flera tävlingar båda i Norge (t.ex. Sandefjord Open som du har varit på) och här i stan att haka på då (fitness/bodyfitness?)…men just nu känns det som jag borde prioritera att ev. träna/bygga lite mera ett tag…å andra sidan känns det lite långt fram att vänta helt till hösten, he he..blir småtokig av att fundera på det
Har iallafall ätit gott och vilat i ett par veckor nu, dags att fräsa upp på gymmet och lyfta på allt som står stillQuote:Jag ser verkligen fram emot nästa tävling, som jag hörde talas om eventuellt kommer i sommar??Oj, vad är på gång i sommar? Vet du något mer? :what:
29 oktober, 2007 at 12:56 #830451Anonym anvandareMemberLiz wrote:Hej hej Sofie!
Jo varsågod du!!På kryckor?! Hoppas värkligen din fot repar sig, att det inte är allvarligt. Gick det förresten bra med din gymnastiktävling?
Är jättesugen på att tävla till våren, finns ju flera tävlingar båda i Norge (t.ex. Sandefjord Open som du har varit på) och här i stan att haka på då (fitness/bodyfitness?)…men just nu känns det som jag borde prioritera att ev. träna/bygga lite mera ett tag…å andra sidan känns det lite långt fram att vänta helt till hösten, he he..blir småtokig av att fundera på det
Har iallafall ätit gott och vilat i ett par veckor nu, dags att fräsa upp på gymmet och lyfta på allt som står stillOj, vad är på gång i sommar? Vet du något mer? :what:
Hej hej!
Gymnastiktävlingen gick jättebra! Tävlade på lördagen och knep sista finalplatsen. I finalen som var på söndagen slutade vi 9:a av 12 lag. Låter kanske inte så bra men vi är helnöjda för det var hård konkurrens redan på lördagen så att bara komma med i finalen var kul!Det är nog inte så illa med foten hoppas jag. Tyvärr är det min skadefot som gjort sig påmind igen. Hade av 2 ledband för 9 år sedan och nu har jag gjort illa den igen. Jag får ser detta som ett bra tillfälle att komma ifatt med överkroppsstyrkan i väntan på att den blir bra igen!
Ja visst känns det tråkigt att det för tillfället bara finns en enda fitnesstävling i Sverige. Sandefjord var det tyvärr lite dåligt med fitnesstävlande då jag var ensam. Annars var det en mycket trevlig tävling och bra arrangör! Ska luska lite i eventuella tävlingar (sommar?) och se vad som är sagt och ev. bestämt!
Planerar du att ställa upp i BF också?
Kram Sofie30 oktober, 2007 at 14:44 #830452Anonym anvandareMemberHej Sofie!
Quote:Låter kanske inte så bra men vi är helnöjda för det var hård konkurrens redan på lördagen så att bara komma med i finalen var kul!Grattis med finalplatsen, e ju viktigt att känna sig nöjd eller hur! :nod
Ja du, funderar fortfarande på vad jag helst vill/borde haka på. Får känna efter vad kroppen säger efter jul. Eftersom Fitness, som du säger, enbart körs 1 gång per år här kan det fresta med att också prova bodyfitness nesta år. 3-4 månaders dietande är ju till för att användas ho ho
Visste du at de på Sandefjord Open också har en egen gren som jag tror heter Fitness Fysikk med bikinironda + hinderbana?
30 oktober, 2007 at 16:22 #830453Anonym anvandareMemberTack!!!
Funderade på denna gren förra året när jag var med i Fitness, men det blev Fitness+BF för mig istället på Sandefjord.
BF var rätt ok eftersom jag fick tävla i Fitness också på samma gng. Annars saknar jag showbiten i BF. Anser också att det är lite tunt med en tävling efter hård diet. Det bästa var SM förrå året när NM gick 2 veckor senare. Var kul att genomföra en tävling och sen veta att jag skulle upp igen 2 veckor senare! Däremot var det betydligt roligare på SM även om jag tävlade helt solo, för det var betydligt mer publik och bättre scen/golv. Det var kanonhalt på NM!Ang. kommande Fitnesstävlingar så skickade jag ut en fråga till Janpeter och han berättade att styrelsen ska besluta detta på styrelsemötet den 17/11, så nu är det bara att vänta, och hoppas på att det kan bli ngt mer!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.