Home › Forums › Tävlingar och Events › Stämmer resultaten?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 december, 2007 at 21:50 #819992Anonym anvandareMember
Bump
5 december, 2007 at 14:33 #819993Anonym anvandareMemberVem vann?
5 december, 2007 at 14:44 #819994Anonym anvandareMembervar hittar man listorna?
5 december, 2007 at 14:52 #819995Anonym anvandareMemberEftersom det krävs 6 års studielån hos CSN för att göra resultatlistorna så kan ni räkna med att det dröjer ett tag till…..
5 december, 2007 at 16:02 #819996Anonym anvandareMemberÄr det någon som har chins och dips resultaten eller vet var man kan hitta dom, har inte kommit upp på skkf ännu.
5 december, 2007 at 17:15 #819997Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Vem vann?Vad jag fick höra idag så var det Dennis Jantell som vann, Arnemar som utropades som etta hammnade på en 4 plats.
Som sagt detta är bara vad jag har hört, så dra inte några slutsatser än.5 december, 2007 at 18:12 #819998Anonym anvandareMemberNej Arnemar är nog trea, på samma poäng som Mikael K, men före denne eftersom han kom bättre i symmetrin.
6 december, 2007 at 21:12 #819999Anonym anvandareMemberVad är det som händer ? Det krävs en bra förklaring till denna missen om det nu är så det ligger till… ?
6 december, 2007 at 21:31 #820000Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Vad är det som händer ? Det krävs en bra förklaring till denna missen om det nu är så det ligger till… ?+1
Trist för alla inblandade. Kan inte vara kul att få veta i efterhand man fått fel placering. Kan ingen av dommarna på plats komma med klarhet i frågan?
6 december, 2007 at 22:04 #820001Anonym anvandareMemberJa, nu är det väl på tiden att någon tävlingsansvarig på DC tar tag i det här och reder ut vad som är sant eller falskt.
Tycker att fördröjningen är ett hån mot alla inblandade och speciellt mot Martin Arnemar som ju är den enda som kan förlora på en förändring av resultatet.6 december, 2007 at 23:17 #820002Anonym anvandareMemberChrister Ny wrote:Ja, nu är det väl på tiden att någon tävlingsansvarig på DC tar tag i det här och reder ut vad som är sant eller falskt.
Tycker att fördröjningen är ett hån mot alla inblandade och speciellt mot Martin Arnemar som ju är den enda som kan förlora på en förändring av resultatet.+1, och de som ska tävla på ff och eventuellt vill se vad som var bra och dåligt med deras insats under DC har ju inte så mkt hjälp av det nu längre…tycker det är väldigt konstigt och väääääldigt tyst…hade varit det bästa om resultaten funnits ute direkt under tävling så eventuella fel kan ses/påpekas direkt av uppmärksamma åskådare/tävlande/etc…som exempelvis med chins/dips/rodd – där ser man ju direkt resultaten så där är det inte så mycket att diskutera…visst kan det bli fel men då får man erkänna det och rätta det så snabbt som möjligt! Men jäkligt tråkigt att/om det har blivit det…
7 december, 2007 at 11:12 #820003Anonym anvandareMemberChrister Ny wrote:Ja, nu är det väl på tiden att någon tävlingsansvarig på DC tar tag i det här och reder ut vad som är sant eller falskt.
Tycker att fördröjningen är ett hån mot alla inblandade och speciellt mot Martin Arnemar som ju är den enda som kan förlora på en förändring av resultatet.Kan tänka mig att Dennis har tränat väldigt hårt och kört en mycket strikt diet under en mycket lång tid med tanke på hans mycket goda form!
Personligen tycker jag att det är han som förlorar mest då han helt enkelt var bäst, men det är ju min högst personliga åsikt.
Förövrigt så känns det som de vill tysta ner detta annars borde det kommit en dementi ganska omgående.
Suck sa Bull, pinsamt sa Bill…
7 december, 2007 at 16:53 #820004Anonym anvandareMemberBergqvist wrote:Kan tänka mig att Dennis har tränat väldigt hårt och kört en mycket strikt diet under en mycket lång tid med tanke på hans mycket goda form!Personligen tycker jag att det är han som förlorar mest då han helt enkelt var bäst, men det är ju min högst personliga åsikt.
Förövrigt så känns det som de vill tysta ner detta annars borde det kommit en dementi ganska omgående.
Suck sa Bull, pinsamt sa Bill…
Gillar din ödmjukhet, särskilt med tanke på din egen prestation som var imponerande. 1m i rodden ifrån guldet…
7 december, 2007 at 18:14 #820005Anonym anvandareMemberDennis var bäst inge snack om sak . Väntar ivrigt på en kommentar från ngn av domarna hihi:D
9 december, 2007 at 12:51 #820006Anonym anvandareMemberAvsaknaden av respons från ansvariga börjar bli riktigt pinsam nu!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.