Home › Forums › Tävlingar och Events › Stämmer resultaten?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 december, 2007 at 14:51 #820022Anonym anvandareMember
Någon lynchning är det inte frågan om. Decembercupen var en mycket bra arrangerad tävling. Ett eventuellt fel i sammanräkningen av poäng i tidspressans hetta har åtminstone jag överseende med.
Emellertid tycker jag det hade varit mycket intressant att få läsa protokollen men den som väntar på något gott….12 december, 2007 at 14:55 #820023Anonym anvandareMembermajor Pectoralis wrote:Någon lynchning är det inte frågan om. Decembercupen var en mycket bra arrangerad tävling. Ett eventuellt fel i sammanräkningen av poäng i tidspressans hetta har åtminstone jag överseende med.
Emellertid tycker jag det hade varit mycket intressant att få läsa protokollen men den som väntar på något gott….Nej, det är faktiskt inte acceptabelt. Det är trots allt inte särskilt svårt att göra.
12 december, 2007 at 16:48 #820024Anonym anvandareMemberInte först gången heller. Min kompis kom en gång 2:a på Dc men kom i själva verket 3:a och den verkliga 2:an fick sin ”rätta”pokal par år senare. Tror även Roberto och Rickard Eriksson blev förväxlade det året. Tror det var att Roberto kom på pallen och Rickard precis utanför så var det egentligen tvärtom.
Men att bli utnämd 1:a och egentligen vara 3:a låter inte alls kul… Säkerligen ej medvetet med slarvigt.13 december, 2007 at 21:03 #820025Anonym anvandareMemberNu ligger protokollen äntligen ute på SKKF!!! Är en del anmärkningar i både AF -180 och AF +180 som skiljer sig fr de uttalade placeringarna vid prisutdelningen under DC….
13 december, 2007 at 21:51 #820026Anonym anvandareMemberJättetråkigt för alla lidande och oerhört oprofessionellt!
Dessvärre är det som tidigare nämnts inte första gången detta inträffar på DC.14 december, 2007 at 07:32 #820027Anonym anvandareMemberTyvärr är det så att ideelt arbete i Sverige är synonymt med att det är ok med dålig kvalitet på jobbet och låg kompetens…
14 december, 2007 at 08:05 #820028Anonym anvandareMemberFuriren wrote:Jättetråkigt för alla lidande och oerhört oprofessionellt!
Dessvärre är det som tidigare nämnts inte första gången detta inträffar på DC.Grattis Dennis ! du var bäst !
Alla kan göra fel …..vi snackar kroppsbyggning , fortfarande en otroligt liten sport i sverige med minimal budget. Var glad att det finns några trogna eldsjälar som engagerar sig och styr upp denna tävling.:evil:14 december, 2007 at 08:42 #820029Anonym anvandareMemberloki04 wrote:Grattis Dennis ! du var bäst !
Alla kan göra fel …..vi snackar kroppsbyggning , fortfarande en otroligt liten sport i sverige med minimal budget. Var glad att det finns några trogna eldsjälar som engagerar sig och styr upp denna tävling.:evil:Äh, det handlar inte om det.
Det handlar om att ha rutiner i arbetet, alla kan göra fel förstås, det är därför man har mer än en som tittar igenom resultaten. Så fungerar riskminimering inom de flesta områden.
Annars tar det 1timme för en nisse med okay datorvana att skriva ett datorskript som räknar ut listor som det.
14 december, 2007 at 10:43 #820030Anonym anvandareMemberSom sagt, grattis Dennis du var en värdig vinnare!
Hade väldigt svårt att tro på våra placeringar redan vid prisutdelningen, väldigt skönt för publik och medtävlanden som tyckte samma sak.
Alla gör vi misstag, men det är väl det man ska ta lärdom av.14 december, 2007 at 12:26 #820031Anonym anvandareMemberStarkSomFå wrote:Tyvärr är det så att ideelt arbete i Sverige är synonymt med att det är ok med dålig kvalitet på jobbet och låg kompetens…eller att någon enstaka slarvar så att alla andra som sliter häcken av sig i flera veckor får lida för det…
14 december, 2007 at 14:42 #820032Anonym anvandareMemberJa ja trist allt det här. Jag tycker trots det att Dc är en välordnmad tävling med skön atmosfär och välbesökt av många. Jag kommer tillbaka trots at jag blev snuvad på att få stå överst på pallen, får väl försöka stå där nästa år i stället. Som sagt gott för självförtroendet att se att man var mest allround i år med. Bättre sent än aldrig.
Tini
14 december, 2007 at 15:44 #820033Anonym anvandareMemberHört på (kris)mötet efter DC fadäsen; ”[a]llt berodde på det förbannade ljuset – varför ska allt ljus vara riktat mot scenen – det var så jävla mörkt att jag inte kunde se siffrorna tydligt, sen tänkte jag, jag gör ju detta ideelt och då gör det ju inget om jag har lite fel”. ”Få se nu…1+1+2+3 blir 6 va?!, kan nån bekräfta/dementera?!, förbannat att miniräknaren inte har upplysbar displaaaay!!!”
14 december, 2007 at 16:23 #820034Anonym anvandareMemberStarkSomFå wrote:Tyvärr är det så att ideelt arbete i Sverige är synonymt med att det är ok med dålig kvalitet på jobbet och låg kompetens…Vadå i Sverige? Man kan inte ställa krav på ideelt arbetande: har man krav så får man betala för det eller göra det bättre själv. Ideelt arbete innebär att man gör det gratis, vilket naturligtvis medför att kvalitén blir varierande.
Får förövrigt gratulera Dennis Jantell. Han var en mycket värdig och komplett vinnare :up:
14 december, 2007 at 16:26 #820035Anonym anvandareMemberGrattis Nico till tredjeplatsen….:up::up:
14 december, 2007 at 16:33 #820036Anonym anvandareMemberNuttte wrote:Hört på (kris)mötet efter DC fadäsen; ”[a]llt berodde på det förbannade ljuset – varför ska allt ljus vara riktat mot scenen – det var så jävla mörkt att jag inte kunde se siffrorna tydligt, sen tänkte jag, jag gör ju detta ideelt och då gör det ju inget om jag har lite fel”. ”Få se nu…1+1+2+3 blir 6 va?!, kan nån bekräfta/dementera?!, förbannat att miniräknaren inte har upplysbar displaaaay!!!”:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.