Tävlingsfärg på Decembercupen

Home Forums Tävlingar och Events Tävlingsfärg på Decembercupen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 59 total)
  • Author
    Linda Byström wrote:
    Hej Luke.
    Hur blir det på FF kommer ni vara där då? Om, vad kostar det isf?
    Mvh Linda

Luke kommer vara där. [http://www.esunless.se/foretag/jan-tana-produkter-onstage-tanning-c-38_40.html Här] finns info om detta:emo-thumb

Hanne wrote:
    Luke kommer vara där. [http://www.esunless.se/foretag/jan-tana-produkter-onstage-tanning-c-38_40.html?eSunID=e37a111368a98d94799e153231c8e83a Här] finns info om detta:emo-thumb

Viktigt:
    Kanske bäst att [http://www.esunless.se/foretag/fitnessfestivalen-2007-p-124.html Tryck Här] istället, men tack Hanna :emo-thumb

Luke Ray wrote:
    Problemet med DC är att arrangören (Arne) vill inte att vi skulle spraya på arenan. Han var lite rädd för att det skulle smutsa ner väggarna osv. Och det kan jag förstår (certainly in the wrong hands :D). Jag skulle vilja spraya folk i Lund, men det måste först vara godkänt av arrangören. Helt okej att spraya folk på hotellet dagen innan men inte på parkeringsplatsen på tävlingsdagen :D (för alla ”touch-ups” osv).
    Jag ska maila Arne nu eftersom det är flera som har frågat oss. I’ll see what the Boss says!

Låter jättebra detta! Har stått här i valet eller kvalet om jag skulle beställa färg för att smeta på egen hand hemma i brorsans badrum som sagt dan innan.. : Hoppas det går vägen nu så vi tävlande kan få färgen fixad av proffset! :up:

Jag tänkte bara inflika.. Så snart man anmält sig till DC, kommer vi tävlande då i GOD tid att få vetskap om proffsen på färgläggning kommer att finnas på plats? Annars börjar det bli hög tid att beställa egen färg, ju! :unsure:

aix wrote:
    Jag tänkte bara inflika.. Så snart man anmält sig till DC, kommer vi tävlande då i GOD tid att få vetskap om proffsen på färgläggning kommer att finnas på plats? Annars börjar det bli hög tid att beställa egen färg, ju! :unsure:

Precis, det är ju inte så lång tid kvar nu. Paranoid som man är vill jag ha allting fixat och klart ett par veckor innan.

Andreas_Bergman wrote:
    Precis, det är ju inte så lång tid kvar nu. Paranoid som man är vill jag ha allting fixat och klart ett par veckor innan.

Samma här! Nån ordning får det allt vara.. Frågan är väl i så fall VAR på Scandic vi ska hålla till för att få färgen lagd, förhoppningsvis just då av jantana/esunless.. :|

Luke Ray wrote:
    Viktigt:
    Kanske bäst att [http://www.esunless.se/foretag/fitnessfestivalen-2007-p-124.html Tryck Här] istället, men tack Hanna :emo-thumb

Fixade länken i Hannes inlägg.

Magnus Branzén wrote:
    Fixade länken i Hannes inlägg.

Kanon för dem som ska upp på Fitnessfestivalen.. Men vi som står på scen i Lund då? Vem ska spraya oss eller är vi helt on our own..? Måste få veta detta snart.. :what::frust:

aix wrote:

Den frågan ställs bäst till Arne. Hans kontaktuppgifter står i inbjudan till DC som finns på [www.skkf.org].

tyvärr har arne inte svarat än. Jag ska ringa till han ikväll för en beslut!

har precis pratat men Arne och han ska gör ett beslut imorgon :emo-thumb

Luke Ray wrote:
    har precis pratat men Arne och han ska gör ett beslut imorgon :emo-thumb

Jag väntar med spänning då! Men även om han skulle säga nej, så kan det ju inte röra förbundet om vi som tävlar anlitar dig för att rent av lägga färgen på hotelrummet eller var nånstans som helst som INTE hör till själva tävlingsområdet?? :|

ja, det kan jag göra men det är alltid bäst att samarbeta med arrangören och vara ”in their good books” 8). Men jag tror att det går at lösa och vi ska ha ett definitivt svar idag.
    /Luke Jan Tana

Heja Luke!

Luke Ray wrote:
    ja, det kan jag göra men det är alltid bäst att samarbeta med arrangören och vara ”in their good books” 8). Men jag tror att det går at lösa och vi ska ha ett definitivt svar idag.
    /Luke Jan Tana

Ok, jag PM:ar dig sen så snart vi FÖRHOPPNINGSVIS har ett positivt besked då. May the force be with you..!:D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.