Team Coleman eller Team Cutler???

Home Forums Tävlingar och Events Team Coleman eller Team Cutler???

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • Author

Tycker att man ska kunna bjuda på sig själv i denna galna sport… med andra ord önskar jag för allt i världen att inte cutler vinner:ike:

Coleman

Team Coleman

Coleman =)

Cutler är väll den enda som bjuder på sig själv på riktigt inför detta Mr.O iallfall :emo-thumb man har kunnat följa han hela året med bilder från hans vardag både offseason o hela vägen fram till tävlingen till o med dagarna innna detta kallar ja bjuda på sig själv :emo-thumb

marals76 wrote:
    Tycker att man ska kunna bjuda på sig själv i denna galna sport… med andra ord önskar jag för allt i världen att inte cutler vinner:ike:

Coleman!

Han kommer inte att vinna men jag hoppas det går bra för Melvin Anthony. Han har den fysik som tilltalar mig mest!

Om coleman eller cutler vinner spelar inte mig nån roll. Kanske tur att det inte är jag som är dommare, haha

There is only one!
    Team Coleman!!!

Above The Line wrote:
    Införskaffad, du vet att du måste välja ”banner” nu.

Och jag måste säga, det va riktiga experter den här gången.

Ok, banner infogad i signaturen. Just nu pratar Coleman på presskonferensen. Cool att det verkar fungera bättre med sändningen nu.

Cutlah!!

Detta känns som julafton:up: årets näst största händelse förutom avslutningen av vårdeffen varje år:) Light Weight!

Magnus Branzén wrote:
    Ok, banner infogad i signaturen. Just nu pratar Coleman på presskonferensen. Cool att det verkar fungera bättre med sändningen nu.

Hur vet du det att han snackar på presskonferensen? Har jag fel länk uppe eller för jag ser några i en hiss

Team Cutler!

Team Cutler :emo-thumb

Hoppas han tar hem det :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.