Home › Forums › Tävlingar och Events › Team Coleman eller Team Cutler???
Tycker att man ska kunna bjuda på sig själv i denna galna sport… med andra ord önskar jag för allt i världen att inte cutler vinner:ike:
Coleman
Team Coleman
Coleman
Cutler är väll den enda som bjuder på sig själv på riktigt inför detta Mr.O iallfall :emo-thumb man har kunnat följa han hela året med bilder från hans vardag både offseason o hela vägen fram till tävlingen till o med dagarna innna detta kallar ja bjuda på sig själv :emo-thumb
Coleman!
Han kommer inte att vinna men jag hoppas det går bra för Melvin Anthony. Han har den fysik som tilltalar mig mest!
Om coleman eller cutler vinner spelar inte mig nån roll. Kanske tur att det inte är jag som är dommare, haha
There is only one!
Team Coleman!!!
Och jag måste säga, det va riktiga experter den här gången.
Ok, banner infogad i signaturen. Just nu pratar Coleman på presskonferensen. Cool att det verkar fungera bättre med sändningen nu.
Cutlah!!
Detta känns som julafton:up: årets näst största händelse förutom avslutningen av vårdeffen varje år:) Light Weight!
Hur vet du det att han snackar på presskonferensen? Har jag fel länk uppe eller för jag ser några i en hiss
Team Cutler!
Team Cutler :emo-thumb
Hoppas han tar hem det :up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY