Home › Forums › Tävlingar och Events › Uppror efter Mr.O
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2007 at 22:29 #830492Anonym anvandareMemberstefanh wrote:Varför skulle han inte göra det ?
Bred midja, dåliga armar, rak fysik, Ibland blöt o slät!!!
Men han är ändå en av världens främsta byggare…. kanske lagt ribban för högt…3 oktober, 2007 at 22:38 #830493Anonym anvandareMemberVictor was robbed I tell you! :rtfm:
Ronnie Ronnie Ronnie![/b] :whistle:
3 oktober, 2007 at 22:41 #830494Anonym anvandareMemberno_pain wrote:Bred midja, dåliga armar, rak fysik, Ibland blöt o slät!!!
Men han är ändå en av världens främsta byggare…. kanske lagt ribban för högt…Dåliga armar ? Hans side-triceps är en av de bästa i branschen, han piskar då Coleman i den posen varje dag.
Men hans midja är bredd det kan jag inte förneka, det tar ju bort på helhetsintrycket. Med rak fysik menar du… ingen x-fom eller ?
och ibland är han blöt och ibland slät men det är väl egentligen bara Dexter Jackson som alltid kommer in krispig ? iaf 99 % av gångerna.3 oktober, 2007 at 23:02 #830495Anonym anvandareMemberHaha fan vad dumt att säga att jay inte ens borde placera sig bättre en top 5
3 oktober, 2007 at 23:10 #830496Anonym anvandareMemberVictor vann i min värld!
4 oktober, 2007 at 08:47 #830497Anonym anvandareMembersmocke wrote:lee priest kom in off som jay gjorde han blev 14-16e nåt sånt men jay blev 1a!!!snacka sjutk!
Två totalt olika fysiker också + att Jay är regerande mästare
4 oktober, 2007 at 09:12 #830498Anonym anvandareMemberAtt Jay ”är större per cm” tillför diskussionen två saker: Jack och Skit. I övrigt är jag i samma hörna som dig, men vill återigen poängtera hur tragiskt det skulle vara med en Mr O av Victors kaliber – han hade varit utanför top 6 så sent som 1999.
stenis wrote:Kom med seriös fakta om du ska kommentera, cutler är större per cm punkt.Ang. Jay’s vinst iår så tycker jag den var felaktig. Jag är ett riktigt stort cutlerfan, jag gillar hans fysik skarpt, MEN, iår så var inte formen tillräckligt vass för en vinst, Victor skulle utan tvekan ha haft segern då han var i bättre form.
Mvh
4 oktober, 2007 at 11:07 #830499Anonym anvandareMember”…men vill återigen poängtera hur tragiskt det skulle vara med en Mr O av Victors kaliber – han hade varit utanför top 6 så sent som 1999.” Que??
Idrott skall avgöras på en grund; den sportsliga insatsen på tävlingsdagen! Mr.Olympia tävlingen verkar mer ha att göra med politik, personkemi, tidigare meriter och ambassadörskapspotential. Sen finns det några konstiga tankar som liknar något slags Trainee-program där man inte får komma från ingenstans o piska folk utan man måste vara med ett par år för att få klättra på placeringsstegen…vad det här gör är att förstöra intresset från fansen. Kommentarer som de Jay gav i PBBW senast om att det är tur att inte fansen inte har något att säga till om när det gäller bedömningen är också tråkiga…4 oktober, 2007 at 12:12 #830500Anonym anvandareMembermikaelf wrote:haha 2 posts ifrån mecca som hade underbara bilder…:[img=http://i20.tinypic.com/kbrf2t.jpg] > [/b][img=http://i22.tinypic.com/10mm0iu.jpg][img=http://i6.photobucket.com/albums/y213/Sikboy666/Friginator.jpg]
haha, sköna bilder!
4 oktober, 2007 at 17:35 #830501Anonym anvandareMemberSnackade men en vän som var och kollade på Mr O, han tyckte att placeringarna var rättiva.
4 oktober, 2007 at 20:21 #830502Anonym anvandareMemberorka älta
4 oktober, 2007 at 22:33 #830503Anonym anvandareMemberfunnyman wrote:Har tittat väldigt mycket på bilderna på Cutler och Martinez. Jäkligt jämt mellan dom båda. Men tycker att man ser ganska klart att Martinez var den bättre utav dom två.
Wolf är grymt bra, men behöver kötta på sig mer för att komma på en första plats på Olympia. Hoppas att Martinez kommer in riktigt bra nästa år så han får sin revansch!Okej, Martinez är grym, No dought about it, men man såg samtidigt att Cutler hårdnade till för varje posé som han tröck, hade lite vatten som inte släppt än.
Dock tycker jag att han förtjänar att stå som som segrare även i år pga. han har snyggast massa, bästa benen av alla på hela Olympia och en bra symetri (om man bortser från magrutor och en aning bred midja).Wolf´s tid kommer den med, men inte än på ett par år, han har några kilon till att kötta på sig, iaf för att jag ska få en ”wow-känsla”
Over And Out!
5 oktober, 2007 at 09:29 #830504Anonym anvandareMemberyobba wrote:Over And Out!Tyckte jag summerade det ganska bra;)
5 oktober, 2007 at 09:42 #830505Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Snackade men en vän som var och kollade på Mr O, han tyckte att placeringarna var rättiva.Satt han i domarkåren ?
5 oktober, 2007 at 09:44 #830506Anonym anvandareMemberyobba wrote:Okej, Martinez är grym, No dought about it, men man såg samtidigt att Cutler hårdnade till för varje posé som han tröck, hade lite vatten som inte släppt än.
Dock tycker jag att han förtjänar att stå som som segrare även i år pga. han har snyggast massa, bästa benen av alla på hela Olympia och en bra symetri (om man bortser från magrutor och en aning bred midja).Wolf´s tid kommer den med, men inte än på ett par år, han har några kilon till att kötta på sig, iaf för att jag ska få en ”wow-känsla”
Over And Out!
Cutler har bästa benen??? du måste skoja.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.