Home › Forums › Tävlingar och Events › Var med i BODYs anrika fototävling!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 november, 2007 at 03:56 #821199Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:Jag uppmanar alla att ta chansen, ung som äldre! :up:
Men sänd in bilder innan för mycket :pop: så ser det bättre ut på bild :p
Nu är det iofs för sent för det men men…
Jag dietade ca 5-6 veckor innan 2005, då kan man stå för bilderna efteråt lättare än om man inte känner sig/är i form. (Så kände jag iaf) Att bli särbedömd av proffs är inte var dag man blir så ta chansen!
Mvh Hammerin
Tack Christer, du har helt rätt – tiden de som dömer tävlingen lägger ned på att särbedöma samt ge konstruktiva råd för fortsatt harmonisk utveckling av de granskades fysik är ordentlig. Var annars får man den chansen liksom…
29 november, 2007 at 19:16 #821200Anonym anvandareMemberMåste alla dom sju obligatoriska poserna vara med eller räcker det med att jag skickar in en eller två? Tycker att det verkar vara kul att i alla fall ställa upp.
MVH:up:
29 november, 2007 at 20:23 #821201Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Måste alla dom sju obligatoriska poserna vara med eller räcker det med att jag skickar in en eller två? Tycker att det verkar vara kul att i alla fall ställa upp.MVH:up:
Vafan det står ju klart och tydligt att alla ska vara med – har du inte läst reglerna?
29 november, 2007 at 20:40 #821202Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vafan det står ju klart och tydligt att alla ska vara med – har du inte läst reglerna?haha nej jag måste ha missat dom:D blir lite jobbigare att få ihop alla poser på två dagar. Men jag ska göra ett försök.
29 november, 2007 at 21:03 #821203Anonym anvandareMemberJag tog bilder idag! Skickas ikväll! kul tävling btw!
29 november, 2007 at 21:06 #821204Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:haha nej jag måste ha missat dom:D blir lite jobbigare att få ihop alla poser på två dagar. Men jag ska göra ett försök.Hehe äh blir inga problem ju – bara köra på:up:
29 november, 2007 at 21:17 #821205Anonym anvandareMemberDegpekka, skicka gärna i hög kvalité (dvs förminska dem inte för mycket). Om de blir för stora att sända alla i ett och samma mail, sänd i två eller två omgångar.
30 november, 2007 at 00:53 #821206Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Degpekka, skicka gärna i hög kvalité (dvs förminska dem inte för mycket). Om de blir för stora att sända alla i ett och samma mail, sänd i två eller två omgångar.Dom landade på ungefär 700kb styck… vet inte vad ni räknar som lite, men antar att det borde vara ok! tycker upplösningen och kvalitén ser bra ut iaf!
30 november, 2007 at 15:44 #821207Anonym anvandareMemberSkickade mina bilder igår till Body Open!
I vilken upplaga kommer bilderna vara med i dvs. Vilken datum kommer den tidningen ut?30 november, 2007 at 16:52 #821208Anonym anvandareMemberMr Ray! wrote:Skickade mina bilder igår till Body Open!
I vilken upplaga kommer bilderna vara med i dvs. Vilken datum kommer den tidningen ut?2006 kom tävlingen med i utgåva 3/2007: [https://www.body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=66]
Sannolikt same procedure as last year. The same procedure as every year, James!
30 november, 2007 at 17:16 #821209Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:2006 kom tävlingen med i utgåva 3/2007: [https://www.body.se/content/tidningen/issue_visa.asp?ID=66]Sannolikt same procedure as last year. The same procedure as every year, James!
Okey! Tackar!! Ser vi fram emot då
10 december, 2007 at 10:38 #821210Anonym anvandareMemberTa en extra titt på länken på det första inlägget från Magnus, den med BODY:s fototävling 1991. Magnus är BODY:s största doldis, men en av de viktigaste personerna där! ”Informations deckare”, – snokar rätt på allt som undertecknad til stor del har förmånen att få ta del av, och utan honom ingen hemsida och inget forum! Kolla på länken så får ni ett ansikte av en sann entusiast!
Magnus jag vet inte vilken form du är i just nu, men du är alltid välkommen att komma tillbaks till en av dina rötter, Timrå hälsostudio. i Det spirar en hel del tävlingsentusiasm där nu som kommer att börja blomma ut nästa år!
vi hörs!
Anders10 december, 2007 at 11:34 #821211Anonym anvandareMemberTack, Anders!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.