Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner SM i AF?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 september, 2007 at 08:10 #849075Anonym anvandareMember
SM i AF står för dörren. Deltagarantalet är tyvärr väldigt dåligt, ffa i damklassen. Men det hindrar inga spekulationer om hur det kommer att gå.
Vem gör flest chins, kommer någon att vara totalt överlägsen i hinderbanan, kommer någon ny stjärna att tändas, vem kommer att spy efter hinderbanan?2 september, 2007 at 08:10 #84502Anonym anvandareMember2 september, 2007 at 10:24 #849076Anonym anvandareMemberJorgen wrote:SM i AF står för dörren. Deltagarantalet är tyvärr väldigt dåligt, ffa i damklassen. Men det hindrar inga spekulationer om hur det kommer att gå.
Vem gör flest chins, kommer någon att vara totalt överlägsen i hinderbanan, kommer någon ny stjärna att tändas, vem kommer att spy efter hinderbanan?Fredrik Wirenblad kommer garanterat göra flest chins och dips i korta klassen.
2 september, 2007 at 10:43 #849077Anonym anvandareMemberVerkligen tråkig utveckling på damsidan Som det ser ut i år så känns risken överhängande att AF kommer dö ut
Jag tipsar damerna så här iaf:
-165
Maria Andersson+165
Anna Lûbeck
De andra tjejerna vet jag ingenting om så min gissning är lite ”färgad”Hoppas iaf att det blir en bra kamp mellan tjejerna och att fler får upp ögonen för denna roliga tävlingsform och bestämmer sig för att tävla.
Lycka till ni tappra som tävlar i år, må bästa tjej vinna :up:
2 september, 2007 at 11:46 #849078Anonym anvandareMemberI -180 får väll Johan gustafsson gälla som favorit men framförallt i fysikronden känns det som att det finns flera från Umeåområdet som kan vara med och utmana. Många namn jag inte känner till så det finns säkerligen fler som kan överaska. Håller en extra tumme för att det går bra för Jimmy Rosengren.
I +180 känns det mer öppet. Det bör väll framförallt stå mellan Seth Ronland, Ako Rahim och Jesper Näsström. Alla tre är bra på samtliga grenar men nått säger mig att Jesper har kapacietet att bättra på sin placering i fysikronden från förra året så han får bli mitt vinnartips. Mattias Hagelin bör placera sig högt i fysikronden och kan förhoppningsvis vara med där uppe i totalen också.
I damklasserna är Maria Andersson och Anna Lübeck de enda jag sett, vet att de båda är duktiga så de får bli vinnartipsen.
2 september, 2007 at 11:48 #849079Anonym anvandareMemberDet blir inte damklasser utan endast en damklass. Detta pga för dåligt deltagarantal.
2 september, 2007 at 12:41 #849080Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Det blir inte damklasser utan endast en damklass. Detta pga för dåligt deltagarantal.Då blir min favorit Maria Andersson :up:
2 september, 2007 at 16:48 #849081Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:I -180 får väll Johan gustafsson gälla som favorit men framförallt i fysikronden känns det som att det finns flera från Umeåområdet som kan vara med och utmana. Många namn jag inte känner till så det finns säkerligen fler som kan överaska. Håller en extra tumme för att det går bra för Jimmy Rosengren.I +180 känns det mer öppet. Det bör väll framförallt stå mellan Seth Ronland, Ako Rahim och Jesper Näsström. Alla tre är bra på samtliga grenar men nått säger mig att Jesper har kapacietet att bättra på sin placering i fysikronden från förra året så han får bli mitt vinnartips. Mattias Hagelin bör placera sig högt i fysikronden och kan förhoppningsvis vara med där uppe i totalen också.
I damklasserna är Maria Andersson och Anna Lübeck de enda jag sett, vet att de båda är duktiga så de får bli vinnartipsen.
Jag håller också tummarna för Jimmy Rosengren, en pallplats är ingen omöjlighet.
+180 blir vääääääldigt svår att tippa, spec med tanken på att Seth har gått skadad ett tag.
Ako Rahim vinner chinsen(?), Jesper kan ta hem fysiken om han har förbättrat axlarna. Men det är så svårt att tippa här, ett enda misstag kan kosta en flera placeringar.2 september, 2007 at 17:20 #849082Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Jag håller också tummarna för Jimmy Rosengren, en pallplats är ingen omöjlighet.+180 blir vääääääldigt svår att tippa, spec med tanken på att Seth har gått skadad ett tag.
Ako Rahim vinner chinsen(?), Jesper kan ta hem fysiken om han har förbättrat axlarna. Men det är så svårt att tippa här, ett enda misstag kan kosta en flera placeringar.Menar du inte att Ako tar dipsen, har för mig att det var hans paradgren, chinsen tänker iaf jag vara med o slåss
2 september, 2007 at 18:19 #849083Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Menar du inte att Ako tar dipsen, har för mig att det var hans paradgren, chinsen tänker iaf jag vara med o slåssHmmmm, han låg på 30 chins om jag inte minns fel (på DC) eller var det 27?
Imponerande i vilket fall som helst.
Men du har kanske rätt i att hans styrka ligger i dipsen, jag kan ha förväxlat de två.
Hur går det för dig, ligger du till bra i chins och dips martin? Vet att du är stark i de flesta rygg övningar.2 september, 2007 at 18:26 #849084Anonym anvandareMemberHar sett Ako Rahim på gymmet, han ser ut att vara i ruskigt bra form :nod
2 september, 2007 at 18:30 #849085Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Hmmmm, han låg på 30 chins om jag inte minns fel (på DC) eller var det 27?
Imponerande i vilket fall som helst.
Men du har kanske rätt i att hans styrka ligger i dipsen, jag kan ha förväxlat de två.
Hur går det för dig, ligger du till bra i chins och dips martin? Vet att du är stark i de flesta rygg övningar.Hade för mig att han gjorde 20-22 förra SM, men kan ha fel.
Det känns riktigt stablit och jag har väldigt hög målsättning i styrkan.
Min satsning har varit långsiktig och nu känns det som jag kan börja konkurera på allvar även i totalen.2 september, 2007 at 23:51 #849086Anonym anvandareMemberHar nog aldrig sett Rookie i bättre form, sedan har han utvecklats grymt på chinsen där det är mycket jämt mellan oss i år :emo-thumb
Det kan vara på hinderbanan allt avgörs, vem klara mest blodsmak…
3 september, 2007 at 07:55 #849087Anonym anvandareMemberAko tippar jag på.Han e grym på både chins o dips.Gjorde mest chins(27 tror jag stämmer Benjamin) och dips av alla i både korta och långa klassen på DC.Gillar hans fysik med.Men det är ju bara min gissning, de andra är ju inte precis dåliga:worship:
3 september, 2007 at 09:36 #849088Anonym anvandareMemberTETE: tack för ”förtroendet”!!! trodde jag skulle få möta dig jag…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.