Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner SM i AF?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2007 at 10:14 #849089Anonym anvandareMember
Off topic: Hur är det med hotell där upp i år, blir det några speciella priser till oss tävlande, hade för mig att det var det förrra året om jag inte var för snurrig då
3 september, 2007 at 10:20 #849090Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Off topic: Hur är det med hotell där upp i år, blir det några speciella priser till oss tävlande, hade för mig att det var det förrra året om jag inte var för snurrig dåJodå. Ringer man till Scandic Winn (054-7764740) och anger ATH 210907 får man rum för samma pris som ifjol (712:- för dubbelrum och 612:- för enkel.). Mer info kommer i tävlings-PM som alla deltagare får i sin inbox i slutet av veckan.
3 september, 2007 at 10:38 #849091Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:TETE: tack för ”förtroendet”!!! trodde jag skulle få möta dig jag…Du visade upp ett sånt fighterface förra året att du skrämde bort mig totalt 😮
Det hade varit kul att få fightas lite men den här tanten har fullt upp med att springa efter en vilding här hemma så tävlingsplanerna får ligga åt sidan ett tag till
Lycka till Maria, vet att du är grymt förberedd i år :emo-thumb
3 september, 2007 at 10:50 #849092Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jodå. Ringer man till Scandic Winn (054-7764740) och anger ATH 210907 får man rum för samma pris som ifjol (712:- för dubbelrum och 612:- för enkel.). Mer info kommer i tävlings-PM som alla deltagare får i sin inbox i slutet av veckan.Kanon, tack.
3 september, 2007 at 11:13 #849093Anonym anvandareMemberDamer: Anna Lübeck.
Herr-180cm: Johan Gustafsson
Herr+180cm: Ako Rahim4 september, 2007 at 09:25 #849094Anonym anvandareMemberJag tippar enligt följande:
Damklassen: Maria Andersson – känns solklar. Har vikten och längden på sin sida. Bra fitnessfysik dessutom.
-180: Tippar på Daniel Lindgren. Tävlade senast 2005 – tror jag. Bra fysik. Hyfsat allround. Johan Gustafsson som smygit med sina tävlingsplaner och ännu så länge inte lagt ut någon avskräckande chinsfilm, är också en klar favorit till segern. Johan kommer säkert också vara riktigt vass i hinderbanan. IKSU-killarna Rookie och Ferry är starka och enormt snabba i hinderbanan -båda två aspirerar på pallplatser. Har sett träningsresultat nära 40 chins och över 50 dips på träning på dessa killar. Många i klassen är debutanter vilket gör att någon kommer säkert in och rör till det för alla fitnessrävar.
+180 I den här klassen blir det hårt. Ako har varit laddad ända sedan DC förra året vet jag. Seth har haft lite skadeproblem, men dom borde vara lösta nu. Mina axlar har växt lite, men frågan är om det är tillräckligt… Hursomhelst kommer det bli en kanontävling. Ako vinner om han kommer in hård. Hinderbanan kommer att vara mycket utslagsgivande. Finns ett antal debutanter som också mycket väl kan lägga sig i toppstriden.
4 september, 2007 at 15:36 #849095Anonym anvandareMemberDamer: Tror också på Maria, känner knappt igen dom andra, men efter förra året så har jag svårt att se vem som slår henne.
Herr -180: Tror det står mellan Johan G och Rookie (om han får till det i symmetrin).
Johan Gustavsson vinner pga av jämnheten.
Herr +180: Finns ju tre riktigt bra killar som är Ako, Jesper och Seth sen tror jag nån mer kan blanda sig i topp striden.
Jesper Näsström vinner allround och erfarenhet och med Seth som varit småskadad.
4 september, 2007 at 21:29 #849096Anonym anvandareMemberSka bli riktigt kul att få se styrkeronden med Rookie, Ferry, Johan och Fredrik. Snacka om getingbo. Alla har gjort sjuka resultat i chinsen de senaste veckorna. Dipsen däremot tror jag stenhårt på Fredrik. Tippar dock att Johan vinner hela tävlingen totalt sett.
4 september, 2007 at 23:18 #849097Anonym anvandareMemberjag tror på johan gustavsson och Ako rahim
I korta klassen har jag två vänner som ställer upp för första gången i ett SM (Sewén, Forssén)
Ska bli intressant och se hur de klarar sig.5 september, 2007 at 14:26 #849098Anonym anvandareMemberJesper Näsström wrote:Jag tippar enligt följande:Damklassen: Maria Andersson – känns solklar. Har vikten och längden på sin sida. Bra fitnessfysik dessutom.
.
tack för den!!!! jag som har viktnoja… :emo-thumb nu blev det bättre
5 september, 2007 at 15:16 #849099Anonym anvandareMemberViktnoja??? Du får satsa på mental träning. Jag har hört att den den där JP är en fena på det.
Håller dig som favorit till SM-guldet på damsidan. Du är väl i princip obesegrad i AF.
mvh Jesper
6 september, 2007 at 00:30 #849100Anonym anvandareMemberHej
Hur många chins eller dips bör man som kille göra för att det ska vara lämpligt att ställa upp? Kan man enbart ställa upp i chins och dips. Enbart en av dem eller är det obligatoriskt med andra grejor?6 september, 2007 at 05:37 #849101Anonym anvandareMemberMirre_bus wrote:Var köper man biljetterna? Säljs de på plats eller var köper man dem? Pris?Köpes på plats.
200:-6 september, 2007 at 07:41 #849102Anonym anvandareMemberI dagsläget så gör -180 killarna cirka 35+ chins och 45+ dips på träningarna. På tävlingen blir de några mindre tror jag.
6 september, 2007 at 08:08 #849103Anonym anvandareMemberMattias Sjödin wrote:I dagsläget så gör -180 killarna cirka 35+ chins och 45+ dips på träningarna. På tävlingen blir de några mindre tror jag.Det är ju inte så att det är många som gör dom resultaten, nu får du inte skrämma bort dom som är lite sugna
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.