Home › Forums › Tävlingar och Events › Video Clip Of Zone Capones Posing Routine!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2007 at 13:34 #824387Anonym anvandareMember
Kikade på filmklippet precis och tänkte ”en svensk ronnie coleman, fast lite mindre”. Såg bra ut, bättre än många någonsin kommer bli
16 november, 2007 at 15:03 #824388Anonym anvandareMemberRbN33 wrote:hahahahha… Zone du får jämt kritik på alla brädor duvet själv vilka jag menar men du är ändå dö skön för att vara i dom äldre åren… Bara träffa en snubbe som dig skulle man blivit glad för.Hoppas din DVD kommer bli en flipp :emo-thumb
Thanx bro! LOL!Its ok…I have many great fans but because I dare to stand out I take lots of heat as well…
But I can take that cause I love to be different…& to stand out in a crowd..
Atleast I`ll never be a clone…..:p
Love yall!
(Yes I even love the haters as they only add some drama to my gangsta`image..LOL!)
ZONE16 november, 2007 at 15:04 #824389Anonym anvandareMembernicke wrote:Kikade på filmklippet precis och tänkte ”en svensk ronnie coleman, fast lite mindre”. Såg bra ut, bättre än många någonsin kommer bliThanx Nicke!
ZONE
16 november, 2007 at 15:48 #824390Anonym anvandareMemberDamned! Jag retar verkligen vissa där ute!
LOL!
ZONE
16 november, 2007 at 16:08 #824391Anonym anvandareMemberMuddy, du kan då inte sätt på många byggarfilmer eller tävlingar, för du verkar inte ha en blekaste aning om vad du talar om.
16 november, 2007 at 16:24 #824392Anonym anvandareMembermuddy wrote:Sorgligt om Du inte ser att klassen vrkligen inte var speciellt bra. Du nämnde ett namn där som Du tyckte var bra men en ”bra kille”, gör ju ingen line-up,…Nix, 4 o näst sista plats, Vem hade DU efter Dig förresten?
Hmm, du vet om att det är veteraner -80 kg och Sverige vi talar om eller?
Jag vet inte var i Sverige du tänkt gräva fram ett gäng ”gubbar” på 40+ och under 80 kg, som är så mycket bättre än dessa… Men jag förväntar mig att du övertalar dessa att ställa upp nästa år så det blir lite klass på Veteraner -80 kg nästa år då
Det är klart att Zone kanske hade sett ännu bättre ut med lite mer massa, framförallt på benen (tror att ramen hade gjort sig bättre i en tyngre klass) men det såg ju ändå riktigt bra ut (garranterat bättre än 99,999% av alla 40+)! Samtliga veteraner imponerade stort på mig i alla fall. Det är en sak att skaffa sig en vältränad kropp när man är ung men att hålla sig vältränad när man börjar komma upp i åren är riktigt imponerande!
Tror det få bli mitt nya mål att se så olik farssan (trött, muskellös och överviktig) ut som jag bara kan när jag är 60 :p
16 november, 2007 at 17:22 #824393Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Hmm, du vet om att det är veteraner -80 kg och Sverige vi talar om eller?Jag vet inte var i Sverige du tänkt gräva fram ett gäng ”gubbar” på 40+ och under 80 kg, som är så mycket bättre än dessa… Men jag förväntar mig att du övertalar dessa att ställa upp nästa år så det blir lite klass på Veteraner -80 kg nästa år då
Det är klart att Zone kanske hade sett ännu bättre ut med lite mer massa, framförallt på benen (tror att ramen hade gjort sig bättre i en tyngre klass) men det såg ju ändå riktigt bra ut (garranterat bättre än 99,999% av alla 40+)! Samtliga veteraner imponerade stort på mig i alla fall. Det är en sak att skaffa sig en vältränad kropp när man är ung men att hålla sig vältränad när man börjar komma upp i åren är riktigt imponerande!
Tror det få bli mitt nya mål att se så olik farssan (trött, muskellös och överviktig) ut som jag bara kan när jag är 60 :p
Thanx bro!
Som jag sa så är jag full medveten av att jag blir för tunn i -80kg..my frame is too wide! Jag ska väga 85-90kg för att ha något att hämta!
Postar en bild här nere på 85kg så kanske ni fattar vad hårt jag drog för att dra ner mig under 80kg…Men visst satsade jag på att försöka bli så bra jag kunde under 80kg (Även om det absolut inte var my main goal med den här tävlingen att vinna så fanns det naturligtvis i tankarna)! Men gubbarna var RIKTIGT vassa i år & även om jag hade placerat toppen i en liten annan ordning om jag fick bestämma så tycker jag att Svenska dommare överlag dömmer bra! Det här är en bedömnings sport & man får som tävlande alltid ta tävlings biten med en nypa salt! Jag såg att någon dommare hade mig som 3a i någon round men hell Im totally pleased with 4th när jag ser vilka som slog mig & alla propps till de som slog mig!!
Peace!
ZONE16 november, 2007 at 20:53 #824394Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Damned! Jag retar verkligen vissa där ute!”…I love bein’ hated, it’s great
Let’s me know that I made it…” :up: (D12 – Outro)Riktigt underhållande fritt du körde förresten, har setts 10ggr+!
16 november, 2007 at 23:12 #824395Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Hmm, du vet om att det är veteraner -80 kg och Sverige vi talar om eller?Jag vet inte var i Sverige du tänkt gräva fram ett gäng ”gubbar” på 40+ och under 80 kg, som är så mycket bättre än dessa… Men jag förväntar mig att du övertalar dessa att ställa upp nästa år så det blir lite klass på Veteraner -80 kg nästa år då
Du, pappa Sten är biffen i familjen eran, helt klart !
17 november, 2007 at 10:14 #824396Anonym anvandareMembertp_88 wrote:”…I love bein’ hated, it’s great
Let’s me know that I made it…” :up: (D12 – Outro)Riktigt underhållande fritt du körde förresten, har setts 10ggr+!
Lite så är det ju faktiskt!
Kul att du gillade min posering…the lineup needs a clown I guess!
Peace!
ZONE17 november, 2007 at 10:17 #824397Anonym anvandareMembermuddy wrote:Var är mina 100.000 kr? El om d var 10.000 kr Du skrev…?Om du haft lite koll så har Zone slitit av båda pecsen(och alla andra muslker med som finns på en kropp) och det är inte så konstigt de ser lite annorlunda ut då.
Hardcore ZONE:emo-thumb
17 november, 2007 at 10:18 #824398Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Om du haft lite koll så har Zone slitit av båda pecsen(och alla andra muslker med som finns på en kropp) och det är inte så konstigt de ser lite annorlunda ut då.Hardcore ZONE:emo-thumb
Hell yeah I tore almost everything… Kör lite ”smartare” these days though… LOL!
ZONE
18 november, 2007 at 08:11 #824399Anonym anvandareMemberI just see this.
This is great zone:up::up:
this realy can help somebody to learn few steps when come on stage!!
way to go bro!!!
19 november, 2007 at 10:27 #824400Anonym anvandareMemberPedja Petrovic wrote:I just see this.This is great zone:up::up:
this realy can help somebody to learn few steps when come on stage!!
way to go bro!!!
Thanx for the kind words Pedja!
ZONE
21 november, 2007 at 13:46 #824401Anonym anvandareMemberTJENARE DIN BJÖRN!!
Kommer man se dig nere på Lucia?? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.