Vilka är ni som ska ställa upp i Luciapokalen i år

Home Forums Tävlingar och Events Vilka är ni som ska ställa upp i Luciapokalen i år

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author
    MarQues wrote:
    aha det är dags igen Mattias! :up:

Svårt o hålla mig borta från scenen

Dåligt med damer. Antar att Bf blir lika fullt som i fjol. BB då? Vem tänker kliva upp 2007? Jag själv får se vad kroppen vill, kör DC och avgör sedan vad som händer med LP.
    Tini

Blir det inga juniorer då? komigen det måste vara några juniorer som ska upp?
    Jag tänkte ställa upp på +80 junior.Hoppas det blir många fler.

Crea_diem wrote:
    Blir det inga juniorer då? komigen det måste vara några juniorer som ska upp?
    Jag tänkte ställa upp på +80 junior.Hoppas det blir många fler.

jo det blir en junior här ifall dock inte +80kg utan -80kg juniorer som jag kommer ställa upp om jag lever tills dess.. verkar vara dåligt med juniorer iår så kanske jag flyttas upp och får köra +80kg dont know.. inte sett några som ska tävla i -80kg juniorer än kanske gömmer de sig

men blir nog förra årets motståndare som kommer ställa upp förutom vinanre då… nu börjar de närma sig fan va spännande=)

Anmälningstiden går ju ut 16 november.
    Känner man byggarsverige rätt så smyger ju alla tills sista dagen typ

Anmäld till BB -90kg senior.

Kommer köra om allt fortsätter utan naturkatastrofer.

CBB, långa klassen. Siktar på lite hårdare & lite tyngre än förra gången.:pop:

Vikt & längd kommer säkert som en överraskning för en själv haha.:D

Den här killen kommer att köra antingen cbb eller bodybuilding juniorer +80. eller kanske båda. kortet är taget innan dietstart…

Jag funderar på CBB -178kg eller -80kg byggning, Palle säger att jag inte får köra något annat än byggning men jag tycker jag är så liten:D

Mattias L wrote:
    Jag funderar på CBB -178kg eller -80kg byggning, Palle säger att jag inte får köra något annat än byggning men jag tycker jag är så liten:D

Det tycker jag med.:D

Näe dubblera för fan! & kör snortorr ena dan & ladda för allt vad tyget håller eller nåt.:) Heller 2tävlingar än 1 när man ändå dietat.

tini wrote:
    Dåligt med damer. Antar att Bf blir lika fullt som i fjol. BB då? Vem tänker kliva upp 2007? Jag själv får se vad kroppen vill, kör DC och avgör sedan vad som händer med LP.
    Tini

Jag ska ju upp.. Du får ju gå upp i +55kg istället:P…

MickeGBG wrote:
    Det tycker jag med.:D

Näe dubblera för fan! & kör snortorr ena dan & ladda för allt vad tyget håller eller nåt.:) Heller 2tävlingar än 1 när man ändå dietat.

Får man dubblera?

Jag gjorde det ju förra året…. tyvärr(aldrig mer vanlig byggning för min del);)

Jess25 wrote:
    Jag ska ju upp.. Du får ju gå upp i +55kg istället:P…

Ha ha ha skulle inte tro det, fast risken finns att det blir en klass. Faktum är att tjejen som vann -55 i fjol skulle gått i -52, vann den klassen trots att hon var liten…..men inte så liten som jag (väger redan under 55). Så jag får nog bygga 10 år till för att stå bredvid dig-på min 50 års dag kanske…:up:

Tini

Tungviktare :happy:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.