Vilka kommer hit och kollar!!?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka kommer hit och kollar!!?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • Author
    JimmyW wrote:
    Vi har inga Max resturanger i malmö :(

Ser den jävla Max reklamen med hamburgare hela tiden,måste bara ha såna när jag åker hem, får köpa alla så man har testat vad de har att erbjuda :)

Gonatt :p

Som sagt. Efter sm är det väl alltid obligatoriskt stopp på max i örebro för de som skall söder ut,

Jay wrote:
    Steak and cheese. Dubbel ost. :P

Japp jag är också inne på denna med extra ost & bacon på. Dom verkar lite för nyttiga annars att inta efter en hård diet.

AndreasP wrote:
    Japp jag är också inne på denna med extra ost & bacon på. Dom verkar lite för nyttiga annars att inta efter en hård diet.

Att de är nyttiga är bara skitsnack.
    Beror på vilken sås man tar också…

Samir wrote:
    Att de är nyttiga är bara skitsnack.
    Beror på vilken sås man tar också…

Jo självklart men för mig är dom för nyttiga, brukar ju som sagt äta en del skit under mina dietätardagar.

sluta prata mat och prata om vilka som kommer istället. Jag blir ju skithungrig.

MAX suger, äckligaste burgare som jag har ätit

JimmyW: När ni kör hem så stanna till inom Halmstad och käka på Wild West Steakhouse. Vi brukar beställa in 1000grams bisonoxe med potatischips och till efterätt chokladfondue, det mättar ganska bra samt jävligt gott :) Smaklig spis ;)

Jimmy Jönsson wrote:
    JimmyW: När ni kör hem så stanna till inom Halmstad och käka på Wild West Steakhouse. Vi brukar beställa in 1000grams bisonoxe med potatischips och till efterätt chokladfondue, det mättar ganska bra samt jävligt gott.. Smaklig spis

SVIN :(

:up:D

Jimmy Jönsson wrote:
    JimmyW: När ni kör hem så stanna till inom Halmstad och käka på Wild West Steakhouse. Vi brukar beställa in 1000grams bisonoxe med potatischips och till efterätt chokladfondue, det mättar ganska bra samt jävligt gott :) Smaklig spis ;)

Edit: Dwag hann före!

Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.