Home › Forums › Tävlingar och Events › Vilka ska köra AF på DC i år?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 september, 2007 at 08:28 #825103Anonym anvandareMember
Ja, som rubriken lyder, vilka har tänkt att ställa upp, dieten kanske är i fullgång?
Har själv lite funderingar kring att ställa upp om kroppen orkar
Så skriv gärna klass och namn!
24 september, 2007 at 08:28 #83969Anonym anvandareMember24 september, 2007 at 08:34 #825104Anonym anvandareMemberjag kör en dubbel i år med AF och BB. Diet blir det inte förrän vecka 44, så lite fylligare blir det nog i år.
Tini:pop:
24 september, 2007 at 09:12 #825105Anonym anvandareMemberhoppas det blir många så vi håller Af vid liv…
själv ska jag vila…får väl dessutom inte ställa upp…24 september, 2007 at 09:23 #825106Anonym anvandareMemberJag kommer ställa upp om inget oväntat händer.
Det blir min första tävling och är -180cm.Dieten är i full gång: [http://fitnessdaniel.blogspot.com http://fitnessdaniel.blogspot.com]
24 september, 2007 at 09:31 #825107Anonym anvandareMemberhazze wrote:Jag kommer ställa upp om inget oväntat händer.
Det blir min första tävling och är -180cm.Dieten är i full gång: [http://fitnessdaniel.blogspot.com http://fitnessdaniel.blogspot.com]
Kul at de ger dig på och tävlar, man blir riktigt biten.
Bara att kämpa på med dieten och köra hårt24 september, 2007 at 09:44 #825108Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Kul at de ger dig på och tävlar, man blir riktigt biten.
Bara att kämpa på med dieten och köra hårtJag är redan biten :p , var med och coachade förra året i BB bla.
24 september, 2007 at 11:03 #825109Anonym anvandareMemberDieten är igång, men lite tung ännu. Bör hinna ner i anständig form ändå
Ska köra korta klassen. Grymt taggad nu :emo-thumb
25 september, 2007 at 09:58 #825110Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Dieten är igång, men lite tung ännu. Bör hinna ner i anständig form ändåSka köra korta klassen. Grymt taggad nu :emo-thumb
Kommer att bli bra det bara att kör på, vad ligger vikten på nu?
25 september, 2007 at 10:26 #825111Anonym anvandareMemberJag ska köra AF -180 cm och dieten är i full gång. Blir tufft att köra symmetri-rond mot Petter känner jag spontant…
25 september, 2007 at 11:08 #825112Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Jag ska köra AF -180 cm och dieten är i full gång. Blir tufft att köra symmetri-rond mot Petter känner jag spontant…Åh vilken besluts ångest jag har, är ju sugen på att köra men orkar min kropp är ju så kul att träffa alla goa atleter.
Underskatta inte dig själv Calle, du har bra linjer du med
25 september, 2007 at 12:18 #825113Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Kommer att bli bra det bara att kör på, vad ligger vikten på nu?Väger 89 ungefär nu, har tappat några kilon sen dietstarten så det börjar se helt okey ut men ännu är det ett antal kilon som ska väck. Hoppas bara jag lyckas bli hård på armarna denna gången, har svårast att få det att släppa där.
Förstår dig Martin jobbigt att ladda om och hålla formen drygt två månader till men jag tycker absolut att du ska köra! Du har ju redan formen och har ju det jobbet gjort och kan lätt komma in ännu hårdare på DC. Tror det skulle gå riktigt bra för dig där :emo-thumb
25 september, 2007 at 12:23 #825114Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Väger 89 ungefär nu, har tappat några kilon sen dietstarten så det börjar se helt okey ut men ännu är det ett antal kilon som ska väck. Hoppas bara jag lyckas bli hård på armarna denna gången, har svårast att få det att släppa där.Förstår dig Martin jobbigt att ladda om och hålla formen drygt två månader till men jag tycker absolut att du ska köra! Du har ju redan formen och har ju det jobbet gjort och kan lätt komma in ännu hårdare på DC. Tror det skulle gå riktigt bra för dig där :emo-thumb
Ska väl inte klaga om det är armarna som inte blir hårdare för mig är det magen och det syns betydligt mer.
Jo är ju riktigt sugen, men har ont i bröst musklen som jag drog på mig veckan innan SM. Formen vet jag inte om jag har längre känner mig ju fet alltså. Även om jag bara väger 3-4 kg över vad jag vägde in på.
25 september, 2007 at 12:35 #825115Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Jag ska köra AF -180 cm och dieten är i full gång. Blir tufft att köra symmetri-rond mot Petter känner jag spontant…Säg inte det Finns säkerligen de som är farligare än mig. Jag kanske har några kilon fler än dig (om det nu är till nån fördel) men jag tycker dina linjer och symetri ser riktigt bra ut! Lycka till nu de sista månaderna! Hur är formen? Vad har du kvar gå ner tror du?
25 september, 2007 at 12:59 #825116Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Säg inte det Finns säkerligen de som är farligare än mig. Jag kanske har några kilon fler än dig (om det nu är till nån fördel) men jag tycker dina linjer och symetri ser riktigt bra ut! Lycka till nu de sista månaderna! Hur är formen? Vad har du kvar gå ner tror du?Ja DC är ingen lätt match ur det perspektivet. Brukar vara många bra atleter med även där. Jag ligger väl hyfsat till. Skulle vilja bli av med cirka 4-5 kg till så jag blir riktigt hård denna gången. Lite ont i benen har jag av cardion dock, men det burkar gå över… Själv då? Känns det bra?
Mvh Calle Sirén
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.