Home › Forums › Tävlingar och Events › VM bodybuilding 2007, herrar
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 oktober, 2007 at 22:34 #830582Anonym anvandareMemberPierre Chamoun wrote:Hej Anne,
Här kan ni följa mig under VM [www.iversjo.com/hardcore.htm]
mvh
pierre chamoun från VM i Korea
Lycka till nu gubben! Skicka en bild från dagen innan. Sist var du så grymt torr på d kortet
Höres sen när du kommer hem!
mvh
Johannes23 oktober, 2007 at 05:55 #830583Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Intressant och kul läsning. Helt säkert spännande att resa så långt inför en tävling, många oförutsedda händelser… Kommer följa det här, lycka till!!!det är jätte kul och åka så långt
och tävla men det är inte kul om det händer nått här är det inte många som kan engelska jätte jobbit men det går bra nu och jag är laddad,nu ska gå ner och köra ett pass hehe ha det bra mvh P23 oktober, 2007 at 06:05 #830584Anonym anvandareMemberjayjay wrote:Pierre min vän kul att se att du har lite ork att hålla oss uppdaterade
Hoppas din väska har kommit fram så du inte behöver tänka på det. Du ska veta att vi är stolta över dig här hemma. Vad som än händer så är du nr 1 i våra ögon. Många kramar ifrån mig Kimh och William. Hälsa Uffe.tror du att det jag som gör det eller hur det är Uffe som gör allt laga mat diska jag sover tränar äter inget annant som ett litet barn,vi fick väskan kl 04:30 då blev jag lung det hade varit jobbit om den inte kom alls,men nu är allt på plats det bara toppa formen till lördag,vi hörs och hälsa alla kram på er
23 oktober, 2007 at 09:43 #830585Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Äter upp svenska elitenHan slår till och med Cutler i bred midja:D
23 oktober, 2007 at 12:52 #830586Anonym anvandareMemberlycka till nu, kör hårt.
mvh Hillary23 oktober, 2007 at 13:17 #830587Anonym anvandareMemberSkönt att det löste sig med väskan. Led verkligen med dig när den inte hade kommit och de bara sköt upp på tiden.
23 oktober, 2007 at 13:58 #830588Anonym anvandareMemberSamir wrote:Skönt att det löste sig med väskan. Led verkligen med dig när den inte hade kommit och de bara sköt upp på tiden.ja skojar du jag var så orolig jag har allt i den kostillskot färg possbyxor vitargo bcaa zma allt man kan ladda på hehe imorgon ska börja fyllasen är det fight vi hörs ta hand om dig
23 oktober, 2007 at 14:01 #830589Anonym anvandareMemberPierre Chamoun wrote:ja skojar du jag var så orolig jag har allt i den kostillskot färg possbyxor vitargo bcaa zma allt man kan ladda på hehe imorgon ska börja fyllasen är det fight vi hörs ta hand om digSTOOOOOORT LYCKA TILL PIERRE:up::up::up:
Håller tummarna stenhårt här hemma för dig, du e grym!!!
mvh
Ederer23 oktober, 2007 at 14:02 #830590Anonym anvandareMemberJohannez wrote:Lycka till nu gubben! Skicka en bild från dagen innan. Sist var du så grymt torr på d kortetHöres sen när du kommer hem!
mvh
Johannestack gubben vi kommer lägger ut nya blider varje dag Uffe sköter allt sånt och laga mat oxå hehe sköt om dig vi hörs kram
23 oktober, 2007 at 14:07 #830591Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:STOOOOOORT LYCKA TILL PIERRE:up::up::up:Håller tummarna stenhårt här hemma för dig, du e grym!!!
mvh
EdererTack gubben det känns kul att ni följer oss kl är 21:00 och jag ska gå ner till gymmet och kör sista tömmnig pass hoppas jag orkar ha det bra vi hörs kram
23 oktober, 2007 at 14:11 #830592Anonym anvandareMemberhillary wrote:lycka till nu, kör hårt.
mvh HillaryTack gubben jag ska köra mitt sista pass i kväll och imorgon börjar fylla på det bli gott med lite mer matha det bra vi hörs mvh P
23 oktober, 2007 at 14:22 #830593Anonym anvandareMemberPierro jalla visa de vart skåpet ska stå såg ditt fria posering och filmen från SM hehe shit du satte hårdheten grymt och älskar den låten med elissa-2pac Respekt mannen :emo-thumb
23 oktober, 2007 at 14:39 #830594Anonym anvandareMemberSe till att krossa nu Pierre :up:
23 oktober, 2007 at 22:04 #830595Anonym anvandareMemberIngen tvekan om att Pierre kommer vara i sitt livs form denna gången.
Kämpa på nu och så hoppas vi på att du får bättre placering än förra året.
Hörs på onsdag
MVH
F23 oktober, 2007 at 22:30 #830596Anonym anvandareMemberLycka till nu Pierre! vissa var de svenska skåpet står :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.