Alexlindgrens träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Alexlindgrens träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tjena! Är ny här på forumet, men har hängt på kolo ett bra tag..
    Jag är en kille på 15½ år som har tränat i ungefär 1½ år och kanske 6 månader seriöst när jag skött kosten lite också.

Vikt: 70 kg morgonvikt
    Längd: 175 cm

Stats:
    Bänkpress: 1a på 65kg (70 kommer inom någon vecka efter jag börjat köra seriöst igen, lovar er. Är dock förkyld nu)
    Benböj: 5a på 80kg
    Marklyft: 1a på 110kg
    Skivstångscurl: 3a på 35kg

Mål till sommarn:
    1a på 75 i bänken
    1a på 100 i böjen
    1a på 130 i marken
    1a på 45kg i skivstångscurl

Just nu under vintern har jag bulkat lite, är inte fet precis, men har lite extra fett som ska bort. Just nu ligger jag på deff som ska vara klar till början/mitten av maj. Så jag har 4 månader (16 veckor) på mig och vill gå ner cirka 0,5 kg i veckan. Detta skulle egentligen bli 8kg, men tror inte jag har så mycket fett att gå ner så jag siktar på att gå ner ungefär 4kg.

Jag tränar 3 dagar gym i veckan nu (har iof tränat väldigt lite efter nyår, men det ska tas tag i igen), jag tränar också 1 timma tennis i veckan + 3-4 fotbollsträningar. Så jag har fullt upp.

Kommer upp ett pass så fort jag blivit frisk, förhoppningsvis på tisdag.

MVH. Alex.

there u are:up:

jag ska ha ett öga på dig:D

Här kommer en liten bild, kommer lite mer seriösa posningsbilder när jag blivit frisk. Detta är bara en liten visningsbild :)

Hej Alex. Fin ram! Men du. Varför ska du deffa? Är det inte bättre att kötta på lite, äta mycket och ha kul, för att sedan ta en deff i framtiden?

Lycka till med allt!:emo-thumb

Va tvungen att dra o ta några bilder faktiskt :)

Men ha åtanke att jag inte tränat på gym på några veckor, bara kört hemma med hantlar, fan va jag vill ha rutooor :(

sista

Men vill inte ha nån bulk längre, vill verkligen ha magrutorna. Skitsamma om det inte är så mycket därunder.

kul me 15åringar :D

Det där ser ju riktigt bra ut med tanke på din ålder Alex! Jag hade dock inte deffat på den fysiken, utan skärpt till kosten lite mer och byggt mer muskler först. Dessutom tappar du lättare fett ju starkare ”motor” du har. Du växer ju även på längden mist fram till du är 18 så en deff innan dess kan nog ha ganska negativa konsekvenser…

Kör hårt istället, och lycka till!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.