Anna ska bli starkare och tyngre

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Anna ska bli starkare och tyngre

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author

Visst gillar du som gbgare Borås? ;)

Gillar Borås?…nja…jag e ju trots allt göteborgare. Jag bara sover här under veckorna….änna.
    Gött med Borås är att man kan gå överallt vart man än ska det fungerar ju inte riktigt i Göteborg om man inte har gött om tid dvs.

Dags att gå ”hem” å äta lite kallrökt lax med pasta för att sedan ta dagens obligatoriska långpromenad. Sedan är det plugg på biblioteket resten av dagen.

Anna

Anna Andersson wrote:
    Gillar Borås?…nja…jag e ju trots allt göteborgare. Jag bara sover här under veckorna….änna.
    Gött med Borås är att man kan gå överallt vart man än ska det fungerar ju inte riktigt i Göteborg om man inte har gött om tid dvs.

Dags att gå ”hem” å äta lite kallrökt lax med pasta för att sedan ta dagens obligatoriska långpromenad. Sedan är det plugg på biblioteket resten av dagen.

Anna

Hehehe ”änna”! :D

Ja visst är det skönt att promenera dit man ska…inga spårvagnar här inte..;)

Du får väl köpa ett klippkort på Aktiv eller nåt tycker jag.:bb2:

Hej o välkommen ska följa din tråd med nöje :emo-thumb
    mvh/Pilla

Melin: Har jag sagt att jag e student eller? nä det blir till att köra på fås gratis e gott. sen att det inte ens går att köra fria knäböj där e ju en annan sak får göra det när jag e i gbg. kanske blir ett kort på studioaktiv till hösten…men trillar nog in där nån mer gång ändå innan dess

snuttan347: tackar!

Melin: Har jag sagt att jag e student eller? nä det blir till att köra på fås gratis e gott. sen att det inte ens går att köra fria knäböj där e ju en annan sak får göra det när jag e i gbg. kanske blir ett kort på studioaktiv till hösten…men trillar nog in där nån mer gång ändå innan dess

Anna Andersson wrote:

Jo jag läste detta…;) Det låter bra, vi behöver fler tjejer på Aktiv…för mkt testo i luften annars…;)

….pga tenta plugg.
    Längtar så till sommaren då kan jag köra på precis så som jag vill.
    Blir träning imorgon, slår då ihop bröst och axelpasset.
    Helgen till ära blir det vila lördag med en riktigt lång promenad , hundarna ska ju ut hur mkt jag än har att göra och träning söndag. Sen är det som vanligt nästan med träningen igen.
    Dags att dra sig från biblioteket nu hem till hundarna för en kvällspromenad och kyckling tillagning.

Hemsk dag på gymmet, alldeles för mycket folk i onsdags.
    Marklyft gick inte att köra(brukar sno bänkpressen till det) gick inte att komma fram så passet såg ut som följer

Dålig har jag varit på att uppdatera men det är väl för att jag går till gymmet istället för att bara sitta framför datorn här som många andra ; )
    Ny uppdatering på axelpasset som jag är på väg till kanske kommer ikväll om inte jag har drunknat i alla god mat jag var å handlade förut.
    Hade jag haft en digitalkamera skulle jag lagt in färgglada bilder på vindruvor meloner avocados och diverse andra färgade saker. Kyckling gryta blir det ikväll med chili å massa paprika. *hoppas den är färdig när jag kommer hem*

Sittande rodd

2 set 23,5 *9
    2 set 28,5* 7
    1 set 28,5*8
    1 set 28,5*7
    1 set 23,5*8

Latsdrag smalt

28,5*7
    23,5*8
    28,5*8
    23,5*?
    23,5*10

Latsdrag brett

2 set 23,5*8
    28,5*?
    23,5*?

Baks axlar hantlar

3*12
    3*14
    4*?
    4*12

Baks axlar kabel

2 set 2,5*12 på varje

Later
    Anna

P.S J
    ust det ja, vikt 69,4 sist jag kollade fett 20,? med kaliper överkropp. Så jag har blivit fetare men jag e lika glad för det. Tror det tillkommit något vettigt också.

En kamera så kanske det kommer upp en förebild på en blekfet med drömmar som ska förverkligas, men det dröjer men blir (lite av en exhibitionist som så många andra här)

Nä nu ska jag ladda genom att skrika högt när jag kör på motorvägen, tror jag blir stark av det

Igår tränades det axlar, lite striktare i axellyften än vanligt *harkel* nä men det kändes riktigt gött i den övningen faktiskt. Idag visade vågen något mindre i vikt men även fett% var mindre än vanligt närmare 1% mindre tror jag den visade och den brkar ju inte diffa något… Men jag kör på som vanligt. Massor med mat och träningen lite striktare.

Efter uppvärmning med hantlar och ca 5 min cykel blev det
    Axellyft åt sidan
    5*15
    8*8
    8*8,5
    8*8
    9*7 , sista i deta set segades upp men strikt var det

Militärpress i smith
    25*10
    35*4
    35*2
    25*?
    Hantelpress bara ett set 17,5*7+3 med hälp

Viktplatta framåt
    10*7 och 2 set till med samma vikt reps vet jag inte

Shrugs
    17,5*?
    25*7?
    25*7?

Var peppad innan passet ialla fall.
    Jämfört för nån månad tillbaka sedan har jag gjort lite ökningar ialla fall även om jag gått tillbaka och kört extremt strikt. Idag blir det Bröst, vader och mage.
    Tror jag börjar bli lite viktnojig…f-n vågen visade några hg mindre än sist, jag har väl inte tappat…..mer mat och hårdare träning är mitt recept.
    Allt godis och extrema onyttigheter är nu borttaget ur min ”kost” det ger ju inget gott alls…bara dåligt samvete och tankar på all bra mat den energin kunde ersättas av istället. Snabbmat kommer dock slinka ner i form av ”rena” burgare om nöden kniper och valet står mellan det eller inget. Men jag sak se till att inte hamna i den knipan.
    Ska föra kostdagbok med start idag vilket kommer bli en dålig dag tror jag men det är bara att se sanningen i vitögat…en vecka framåt blir det.

Den började halvbra
    alldeles för mycket proteintillskott som nödlösning. Slår mig på fingrarna för dålig planering innan jag gick till jobbet.
    Frukost
    Havregryn, 2prottepulver, 3 mjölk, 1 banan

Mellis innan träning
    Banan, 1,5prottepulver i mjölk

Efter träning
    2 prottepulver 1,5 kolhydratpulver 2,5 mjölk

Såkallad lunch
    6äggvitor, 4 gulor, broccoli, 3 mjölk

Middag?
    potatis, kött, sallad

Nu blir det snart middag igen
    Lite äggnudlar och mer kyckling i paprika, chili, lök, vitlök och färsk ingefära MUMMA!!

Ska väl inte påstå att det var något dunderpass styrkemässigt men bröst är väl inte där jag är starkast.
    Bänkpress
    Stång*massor
    30*15
    50*8
    50*8
    Snebänk fruktansvärt dåligt här undrar vad jag sysslade med tänker inte redovisa något resultat på denna för det räknas inte. Nästa pass då ”piiiip”

Flyesinte tungt men ruggigt gott i denna övningen det var verkligen brösten som förflyttade vikterna
    3 set*10kg 8,7,7

Cabel cross nerifrån

3 set 5~7-8

Vadpress i benpress
    7 set

Bra tempo överlag i passet och lite inspiration från-du vet vem du är och ett stort lycka till till dig:up:

Anna Andersson wrote:
    Den började halvbra
    alldeles för mycket proteintillskott som nödlösning. Slår mig på fingrarna för dålig planering innan jag gick till jobbet.
    Frukost
    Havregryn, 2prottepulver, 3 mjölk, 1 banan

Mellis innan träning
    Banan, 1,5prottepulver i mjölk

Efter träning
    2 prottepulver 1,5 kolhydratpulver 2,5 mjölk

Såkallad lunch
    6äggvitor, 4 gulor, broccoli, 3 mjölk

Middag?
    potatis, kött, sallad

Nu blir det snart middag igen
    Lite äggnudlar och mer kyckling i paprika, chili, lök, vitlök och färsk ingefära MUMMA!!

*Host*

:ph34r:

Camilla jag är en MYCKET dålig människa idag.
    Jag LOVAR att jag ska äta mer och mycket bättre imorgon och alltid annars för all framtid.
    Sitter å lipar nu över hur dålig jag är men kostintaget är tyvär dagens sanning, inga ursäkter finns har bara varit mycket slarvig.
    fFör att se något positivt så har jag bestämt att redan nu utesluta allt som heter i närheten av godis bullar glass osv…det ger f-n ingenting inte ens mentalt känns det gott..bara i munnen tills jag inser vad jag svalt.
    Nu ska jag smaska jordgubbar dock sova borde jag det också.
    Ska plåga mig själv som …. imorgon när jag kör ben. Och äta ska jag.
    Min sk familj tycker jag börjar bli tjock…screw them jag ska nog visa. Jag ska lbi större men inte mycket fetare

Låter ju inte kul om du sitter där å lipar över vad du har/inte har ätit.:( *tröst tröst* Bättre att tänka på något roligare… Vet att det inte är så lätt alltid dock.

Det e nog inte fel att sluta käka godis å andra konstiga saker, och instället få slut på sockersuget genom att få i sig riktig mat istället.

Jag tror i alla fall på dig å skall följa dig här fram till sommaren!
    PS: Klart du skall visa din familj va du går för… Go get them tiger!!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.